דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים - לנצח בתחרות 

מאת    [ 23/08/2009 ]

מילים במאמר: 498   [ נצפה 1794 פעמים ]

 

בניית אתרים מוצלחת היא התנאי הראשון להצלחת אתר. לא חשוב לאיזה צורך אתם מעלים אתר לרשת – מכירות, שיווק, מתן מידע או סתם בשביל הכיף, התחרות שתיתקלו בה תהיה עצומה. רשת האינטרנט רוויה באתרים מכל הסוגים והמינים המתחרים תחרות מרה על תשומת ליבו של הגולש. אתר שלא יקפיד על כל הפרטים, החל מהקטן ביותר וכלה בגדול ביותר לא ישרוד את התחרות ויתקשה למשוך אליו גולשים.

כשמדברים על הקפדה על כל הפרטים מדברים על בניית אתרים בצורה מקצועית, תוך הגדרת מטרות ויעדים של האתר, קונספט, קהל יעד ועוד. היום ניתן למצוא עשרות חברות המציעות שירותי בניית אתרים המציעות שירותים מקצועיים של בניית אתר תוך שימוש בידע מקצועי וטכנולוגי רב.

 

בניית אתרים – הסוד הוא בשילוב

בניית אתרים שנעשית בצורה נכונה משלבת בבסיסה בין שני אלמנטים קריטיים להצלחת האתר: הראשון הוא האלמנט הוויזואלי שלמעשה יוצר את הרושם הראשוני של האתר. הוא חשוב מאוד משום שעל פיו מחליטים הגולשים תוך שניות אם להישאר באתר או להמשיך לאתר אחר. חשוב שהעיצוב של האתר יהיה אחיד, נעים לעין ומתאים לקונספט עליו הוחלט מראש.

האלמנט השני בתהליך בניית אתרים הוא אלמנט התוכן. לאחר שהגולשים החליטו להישאר באתר יש לעניין אותם באמצעות תוכן אטרקטיבי, קריא וקליט. אתר שיהיה מעוצב בצורה מושלמת אך לא יציג לגולש תוכן מעניין פשוט לא ישרוד ולהפך – אתר שיציג תכנים מעניינים אך לא יהיה מעוצב בצורה שתגרה את הקורא לא יצליח למשוך אליו גולשים. בניית אתרים היא מתן חשיבות לכל אחד מאלמנטים אלו בנפרד, אך עוד יותר מזה – לשילוב שלהם יחד.

 

בוחרים חברת בניית אתרים

 

במידה והחלטתם ללכת על חברת בניית אתרים כדי להקים את האתר שלכם, נשאלת השאלה כיצד ניתן לבחור את החברה הנכונה מבין עשרות חברות המציעות בניית אתרים מקצועית בישראל? כדי לעשות את הבחירה הנכונה יש לבחון מספר פרמטרים:

עמידתה של חברת בניית אתרים בתקנים – עליכם לבחון האם החברה בונה אתרים העובדים על סוגים שונים של פלטפורמות כמו סוגי דפדפנים שונים, רזולוציות שונות ועוד.

שירותי אבטחה של החברה - יש לבדוק את טיבם של שירותי האבטחה שמעניקה החברה לאתר, במיוחד כשמדובר באתרים בהם נסגרות עסקאות באמצעות כרטיס אשראי.

איכות הביצועים אתרים אחרים שבנתה החברה – יש לבחון מהם זמני טעינת העמודים שלהם? האם הם עובדים במהירות מספקת, האם הם מעוצבים בצורה אטרקטיבית והאם הם ידידותיים למשתמש.

ההתאמה למנועי חיפוש – עליכם לבדוק האם קוד האתר בנוי בצורה שתקל על מנועי החיפוש השונים לאתר אותו.

שירותים נוספים – ישנן חברות בניית אתרי אינטרנט המעניקים שירותים נוספים כמו עיצוב מצגות עבור האתר, אופציה מאוד פופולארית באתרים חדשים. חברות בניית אתרים אלו מציעות עיצוב מצגות לשם המחשה ויזואלית, עיצוב מצגות מולטימדיה אינטראקטיביות ועוד.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב