דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גליסיה ספרד: ממלכת פירות הים 

מאת    [ 22/08/2009 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 5484 פעמים ]

גליסיה שוכנת במערב ספרד ולמעשה משתרעת על כל קו החוף המערבי מפורטוגל בדרום ועד פרול בצפון לצד האוקיונוס האטלנטי, בקצרה חצי ממדינת ישראל.

גליסיה כוללת בתוכה את הערים: ויגו, לה קורוניה, סנטיאגו דה קומפוסטלה, אורנסא, פונטהוורדה והמון כפרים מדהימים ומספר איים שחובה לבקר.

אני מתגורר בספרד כבר שלוש שנים ורק בחצי השנה האחרונה העתקתי את מגוריי ללה קורוניה. חשבתי שאני מכיר את האוכל בספרד ושהכל מתחיל ונגמר בטורטייה וחמון אך למרבה הפתעתי גיליתי שיש עולם קולינרי במרחק נסיעה שיכול באמת להפתיע גם את הלא מופתעים.

בא נאמר כך להיות בספרד בלי לעבור בגליסיה ולטעום את שלל פירות הים שלה זה כמו להיות בתאילנד בלי לאכול פירות, בגרמניה בלי לשתות בירה או בישראל בלי לאכול פאלפל שווארמה או סביח אצל עובד.

כמובן שניתן להשיג את כל פירות הים של גליסיה בכל מסעדה במדריד אבל זה קצת פחות טרי והרבה יותר יקר. ומעבר לכל הנאמר גליסיה היא חבל ארץ מדהים, אקזוטי מלא בירוק עם ערים מדהימות, כפרים מקסימים ואנשים חמים ומכניסי אורחים.

אז מיהם החברים של השרימפס: אלמחס, אוסטרס, קנגרחו, לנגוסטינס, בברצוס, נאווחס, סינטויה {לובסטר} קנגרחו דל ריי, פרבס, מחיאונס, סיגהלס ועוד....

המיקום הגיאוגרפי בשילוב האקלים הופכים את גליסיה לאחד המקומות החשובים בעולם ולנקודת ייצוא בינלאומית של פירות ים ודגים באיכות הגבוהה ביותר.

זול פה: בתור ישראלים אנחנו תמיד מחפשים את הדיל, אז פה יקיריי לא צריך לחפש הכל זה דיל זול פה, ובהשוואה למדריד ולברצלונה אז חינם פה בכל התחומים אך בעיקר באוכל מה שיעלה לכם 10 במדריד יעלה 25 וזה לא יהיה טרי כמו בגליסיה ולא יפה כמו בגליסיה.

אם אתם מעוניינים לראות את כל שלל פירות הים אני ממליץ לכם על ביקור באחד משלושת השווקים של לה קורוניה או של כל עיר נמל אחרת על מנת לחוות את אורחת החיים במקום ולהבין על מה כל הסיפור.

ולכל אלו שמפחדים מהמראה אז אומר שזה רק נראה כמו צפרדע אבל בפנים זה נסיך בקיצור זה שווה נשיקה. כמובן שצריך ללכת למקום טוב שגם תוכלו להנות ומקומות כאלו תוכלו למצוא בכל מקום שבו תראו הרבה מקומיים אוכלים תלכו אחריהם הם יודעים איפה לאכול.

מומלץ ביותר לשלב בקבוק יין מסוג אלבריניו {יין לבן מדהים שמיוצר בגליסיה והולך נפלא עם דגים ופירות ים}

בקיצור זה לא פייר שרק אנחנו נהנים פה אז שתדעו....
הכותב אלעד דרור בעלים של passion4u חברת המכירות הגדולה ביותר בספרד http://www.sfaradimos.com בעל נסיון אדיר בתחום המכירות ובנוסף מייסד http://www.jobguide.co.il פורטל למציאת עבודה בחו"ל. 0034665776779



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב