דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירי חתונה 

מאת    [ 20/08/2009 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 3852 פעמים ]

בעת ארגון חתונה, עומדים בני הזוג המאושר בפני לא מעט החלטות קשות, החלטות שיכריעו את גורל החתונה שלהם ואת האופן בו יזכרו אותה האורחים השונים והם עצמם. בין שאר ההחלטות עומדות ההחלטות הקשורות לשירים שיתנגנו ברגעי השיא של האירוע.
שלושה רגעי שיא אשר משולבים בתוכם שירים יש בחתונה. הרגע בו צועדים בני הזוג לחופה, הרגע של אחרי שבירת הכוס והריקוד הראשון שלהם כזוג נשוי. עבור שלושה רגעים אלו צריכים בני הזוג לבחור שירים שיתאימו להם.

לא פעם אופי תהליך קבלת ההחלטה, יעניק להם הדגמה כיצד ייראו החיים המשותפים שלהם. צד אחד מעלה הצעה, צד שני מוריד הצעה, עד שלבסוף מגיעים להסכמה.  


אז איך בוחרים שירים לרגעים הגדולים של החתונה? האמת היא, שלפחות בשני מקרים, ניתן להקל על ההחלטה באופן מסוים. מדובר על השיר של אחרי שבירת הכוס, אשר חייב להיות קופצני ומשמח ומכאן שכל השירים השקטים נפסלים, בעוד שהשיר לריקוד הראשון הוא בדרך כלל שיר איטי ושקט, ומכאן שכל השירים הקופצניים ייפסלו. כעת מה שנותר הוא לבחור את עצם השירים, כולל השיר של הכניסה לחופה. לבני הזוג יש 3 אופציות לבחירת השירים, אשר יסמלו את האירוע ואת הרגעים הגדולים שבו.


האופציה הראשונה היא, שיר אלמותי. מדובר בשיר שאין לו זמן, שיר שתמיד התנגן וכנראה לעולם לא יפסיקו לנגן אותו. זה יכול להיות שיר של אלביס, החיפושיות, U2, שלום חנוך, שלמה ארצי וכדומה. שיר שמבחינתו הזמן  לא קיים.
האופציה השנייה היא, אופציית השיר שלנו. מדובר בשירים אשר יש להם משמעות רגשית לבני הזוג. שירים שלצליליו רקדו בפעם הראשונה, התנשקו בפעם הראשונה או פשוט שירים ששניהם אוהבים במיוחד. בחירה כזו מביאה לאירוע את הנגיעה האישית והרגשית של בני הזוג. יש לומר, שבחירת שירים שכאלו, היא הבחירה אשר סביר להניח, תהיה המקורית ביותר. שכן הם לא חייבים להיות שירים פופולארים או מוכרים, אלא שירים שבני הזוג אוהבים.


האופציה השלישית היא, שיר הלהיט התורן. לא מעט זוגות בוחרים לבחור לרגעים הגדולים של החתונה, שירים שמתנגנים ברדיו באותה עת. מדובר בלהיטים שכל האורחים מכירים והם עצמם אוהבים לשמוע. בחירת שירים שכאלה, מקלקלים קצת, שכן אין הם מעניקים משמעות אישית לאירוע ולא פעם מדובר בשירים שמהר מאוד ייעלמו ויישכחו מהתודעה.
בחירת השירים לאירועים הגדולים בחתונה, היא חשובה מאוד שכן מדובר על הפסקול של האירוע, הפסקול של הרגעים המרגשים ביותר של הערב הגדול של חייהם.

המאמר מוגש מטעם מדריך תקליטנים הגדול בישראל, בתוכו ניתן למצוא אינדקס תקליטנים, מאמרים נוספים בתחום וחדשות בתחום תקליטנים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב