דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצבור הערבי במדינה 

מאת    [ 23/08/2006 ]

מילים במאמר: 778   [ נצפה 3458 פעמים ]



נאמנות הצבור הערבי

1. מבחן הנציגות
a. נבחרי הצבור הערבי בכנסת הנם קיצוניים בדעותיהם כנגד כל מה שמייצגת מדינת ישראל. התבטאותם בכל פורום ובכל הזדמנות תומכות באויבנו ,בדרך פעולת הטרור ,הפגיעה באזרחים וכל צעד ככל שיהיה קיצוני וברברי שהם יעשו יזכה ל"הבנה" . הם בפרוש עוברים על החוק ,נוסעים למדינות אויב ,מתבטאים שם בחופשיות ובארסיות כנגד המדינה שהם אמורים להיות נציגיה. הם מגדפים ומחרפים את ראשי השלטון בארץ ,אבל לא תשמע מהם אף מילה רעה כנגד הצדיקים אשר מסביבנו, ואין שלטון החוק במדינה שם קץ לתופעה מסוכנת זו.
b. ראשי הרשויות הערביות - גם הם כמו הנציגים בכנסת קיצוניים בדעותיהם, ראה "פורום ראשי הרשויות" , " ימי האדמה" וכד,
c. כהני הדת -מאחר ואין משדרים לנו ממבחר הדרשות במסגדים אנחנו לא נחשפים לארס המפעפע שם . קצה הקרחון שדי הושתק , התגלה במשפט שהתנהל כנגד "מנהיגי התנועה האיסלמית בצפון", כספים נאספים במסגדים ומועברים למשפחות השהידים של אתמול וכמובן גם לאלה שיהיו מחר- אותם מחבלים אשר הורגים בנו ללא אבחנה.

2. מבחן החינוך והקדמה
a. הצבור הכי קיצוני הנם הסטודנטים הערבים באוניברסיטאות. כנ"ל בעולם הערבי כל האגודים האקדמאים מובילים בשנאה והתנגדות ליהודים-לא רק לישראל . ראה גם ה"בוהמה" הערבית אשר שיא ההצלחה הנם הצגות וסרטים על טהרת האנטישמיות. בל נשכח גם את "המשוררת" הפלסטינית אשר שיא מאוויה היה "לאכול כבד ישראלי".
b. אין בציבוריות הערבית פורומים אשר בהם מביעים ספקות בדרך השנאה והעוינות. לא תמצא התבטאות עקבית ורצופה המשווה בין הדמוקרטיה והפתיחות במדינת ישראל לבין העריצות , הפיגור ושלטון הדיכוי של האיסלאם במדינות הערביות. לעומת זה הצבור הערבי/מוסלמי בעולם צוהל ורוקד על הגגות בכל הזדמנות כאשר משטרים נאורים כגון סאדם העירקי הפציץ את האוכלסייה האזרחית בטילי סקאד ותנועות מתקדמות כגון החמאס והחיזבאלה עושות אותה הדבר בקטיושות וקאסמים.

3. מבחן ההתנהגות
a. מאורעות אוקטובר שבהם צבור ערבי מאורגן ניסה לצאת לפרעות כנגדנו , הטיל מצור על נתיבי תחבורה ראשיים במדינה , ועל ישובים מבודדים בגליל גרם לנזקים עצומים בכל מקום שהצליח לפרוץ מתחומי הישוב - אף אחד לא מזכיר את ההרוג בכביש החוף - הם כנראה רק פתיח למה שעלול לקרות לנו אם חלילה נמצא בסיטואציה שבה נותקף ע"י מדינות ערב ונחלש - כן זה עשוי לקרות ושום חוזה שלום לא יעמוד לנו אם המשטרים הקיימים יוחלפו ע"י התנועות האיסלמיות .
b. לשיא הגיעה ההתנהגות במלחמה האחרונה כנגד החיזבאלה - המתים הערבים שהוכרזו כשהידים - על כל המשתמע מכך.
c. מדי פעם נגלה מעט על איסוף כספים מסיבי בצבור - לדוגמא כנסים באצטדיוני כדורגל שם נשמעות הקריאות הידיעות של הגיהאד.
d. ואם חשבנו שמא הקרבה והחיים זה לצד זה ימתנו משהו את המנהגים והמסורות השבטיות , הרי הלינץ בצפון רק הוכיחו שוב ,וזאת בקרב ציבור ערבי שלא נחשב קיצוני כלל , כי המרחק בינינו לבינם רב הוא. לא קם שם גם צדיק אחד אשר קרא להפסקת המעשה הברברי, וזאת גם לאחר שעות רבות של התעללות ושל התעמתות עם כוחות הביטחון . עד היום לא הובא אף אחד למשפט. להזכירכם כי בירושליים בתחילת תקופת הסכינאות הגנה אשה יהודייה אשר אך זה חוותה את הטרור ,בגופה על מחבל ערבי מפני מתנכלים.
e. מדי פעם נשמעים ,כאשר נפגע אזרח ערבי במעשה טרור, ביטויים כגון : " הטרור לא מבחין בין דם לדם" - זוהי שיא הציניות מאחר וטרור בפרוש מכוון כנגד יהודים - הרי בדרך הגעתו של המחבל מהשטחים הוא עובר בישובים הערבים הסמוכים לגבול, מסתייע בדרך כלל בנהגים מסיעים ממקומות אלה ואינו נעצר להתאבד שם -אלא שואף להגיע לאזרחים היהודים ולפגוע בם. אם נפגעים גם אזרחים ערבים הרי זה מקרי בלבד , אפקט צד שאינו מטריד את הטרור הערבי . מקסימום שמענו מנסראלה שזה היה מקרי ,פספוס בכוון.

4. מבחן הדמוקרטייה
a. הציבור הערבי ככלל מונע בראש ובראשונה ע"י המאפיינים הדתיים והשבטיים וכל הצהרה על הבאת הדמוקרטייה לאזור זה של העולם נדונה לכישלון. ישתמשו בכלי הדמוקרטייה כדי להשליט שלטון טרור איסלמי- שום רוח ליברלית , פתוחה חופשית אינה נושבת . מבחן התוצאה בעבר באלגיר וכיום בעיראק שם טובחים מוסלמים זה בזה רק ממחיש את גודל הזוועה. תארו לכם מה יהיה כאשר זה יהיה מוסלמים כנגד כופרים.
b. הצבור הערבי במדינת ישראל למד היטב לנצל את כללי הדמוקרטיה להשגת יעדיו , אך לא הפנים בכלל את הרוח הדמוקרטית.

5. נכון אני עושה כאן הכללות -אבל זוהי תמצית המטרה -לשפוט את הציבור ככלל . אני יודע כי ישנם פרטים שכל זה אינו חל עליהם, ישנם בודדים וקבוצות מהצבור אשר הנם נאמנים ואף מוכנים לחלוק אתנו פיסת אדמה זו, אך אלו הם יוצאים מן הכלל , אשר אינם מעידים על הכלל . הרי מכל בחינה שהיא הציבור הערבי במדינת ישראל אינו נאמן למדינה וקיים בו מספר גדול מדי של אנשים אשר אם רק תינתן להם האפשרות והאמצעים יתחברו באהדה ,במחדל, ואף במעשה לאויבנו.

6. עכשיו כאשר אנחנו מנסים להתאושש מהמלחמה האחרונה ולתת יד עוזרת לצפון ,בל נשכח את אלה אשר במהלך המלחמה התבדלו מאתנו וחברו לאויבנו .
הם אינם ראויים לעזרתנו וחלק מהכספים שמוזרמים אליהם כפי שאנו יודעים יגיע בסופו של דבר למחבלים ומשפחותיהם? נשמור את האהדה והתמיכה לאחינו ולא לשונאינו.

פלודה יעקב


אזרח מודאג במדינת ישראל



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב