בשיווק רשתי באינטרנט יש חשיבות עצומה לשמירה על מערכת היחסים עם הלקוחות והמועמדים שלך !
כיום בעזרת רשתות חברתיות,(פייסבוק, קפה דה מרקר ועוד...) ובלוגים קל לעשות זאת.
יחד עם זאת קיים חשש של אנשים להיחשף לציבור בצורה גלויה שכזו, או להשאיר פרטים באתרים כאלו ואחרים שיציפו אותם בדואר-זבל לאחר מכן.
הדרך היחידה "לעקוף" את המכשול הזה, היא להציע ולתת לאנשים ערך גבוה וידע שיעזור להם, וייתן להם פתרונות לצרכים המיידים שלהם. כל פעם שאנשים קוראים את המאמר, צופים בסרטון או נכנסים לבלוג שלכם, עליהם להרגיש שהם קיבלו הרבה יותר ממה שהם ציפו.
ולכן, תן להם את הטיפים והסודות הכי טובים שיש לך...
בתחילה זה יראה לא הגיוני לעשות, הרי מה יישאר לך לתת להם אח"כ ?
האמון שתבנה בעזרת אותם סודות מקצוע שאתה נותן בחינם יגרום למועמד שלך לחזור אליך פעם אחר פעם, ולבקש בעצתך.
הרבה מפיצי שיווק רשתי שואלים אותי : "אסף. למה לתת בחינם מידע שיכולת לקבל בעבורו כסף רב ?
ובכן אני מאמין גדול בלתת, אני מאמין גדול בלהיות אמיתי ולעזור לאנשים, עכשיו גם אתה מבין את הכוח שביצירת אמון.
מבחינת נקודת הראות של המועמד או הלקוח הוא מקבל תחושה שיש על מי לסמוך, הוכחת לו כבר בעבר שאתה אמיתי ועושה למענו, בראש שלו הוא חושב " אם קיבלתי מידע כ"כ יקר ערך בחינם, מעניין מה ייתן לי המידע שעליו יש צורך לשלם, או העבודה המשותפת איתו.
אחד המשווקים הגדולים באינטרנט, בחור בשם Eben Pegan אומר : כי המידע אותו אתה נותן צריך להיות שווה פי עשר מהמידע עליו אתה דורש כסף או מהמוצר אותו אתה משווק.
כיום האינטרנט פתח בפנינו את האפשרות לבנות עסקים ולייצר הכנסות ממקורות שונים בלחיצת כפתור, חוקי המשחק בתחום השיווק הרשתי השתנו לאחרונה.
בשיטה הישנה לא הייתה אפשרות לבנות ארגון גדול בשני חברות במקביל, אך כיום בזכות האינטרנט האפשרות לייצר מקורות הכנסה מרובים קיימת.
אז אל תשמור את הדברים הטובים לעצמך, חלק, שתף והעבר הלאה..
זהו הסוד הגדול להגדלת מערך הלקוחות ויצירת הכנסות בעסק האינטרנטי שלך...
כיום בעזרת רשתות חברתיות,(פייסבוק, קפה דה מרקר ועוד...) ובלוגים קל לעשות זאת.
יחד עם זאת קיים חשש של אנשים להיחשף לציבור בצורה גלויה שכזו, או להשאיר פרטים באתרים כאלו ואחרים שיציפו אותם בדואר-זבל לאחר מכן.
הדרך היחידה "לעקוף" את המכשול הזה, היא להציע ולתת לאנשים ערך גבוה וידע שיעזור להם, וייתן להם פתרונות לצרכים המיידים שלהם. כל פעם שאנשים קוראים את המאמר, צופים בסרטון או נכנסים לבלוג שלכם, עליהם להרגיש שהם קיבלו הרבה יותר ממה שהם ציפו.
ולכן, תן להם את הטיפים והסודות הכי טובים שיש לך...
בתחילה זה יראה לא הגיוני לעשות, הרי מה יישאר לך לתת להם אח"כ ?
האמון שתבנה בעזרת אותם סודות מקצוע שאתה נותן בחינם יגרום למועמד שלך לחזור אליך פעם אחר פעם, ולבקש בעצתך.
הרבה מפיצי שיווק רשתי שואלים אותי : "אסף. למה לתת בחינם מידע שיכולת לקבל בעבורו כסף רב ?
ובכן אני מאמין גדול בלתת, אני מאמין גדול בלהיות אמיתי ולעזור לאנשים, עכשיו גם אתה מבין את הכוח שביצירת אמון.
מבחינת נקודת הראות של המועמד או הלקוח הוא מקבל תחושה שיש על מי לסמוך, הוכחת לו כבר בעבר שאתה אמיתי ועושה למענו, בראש שלו הוא חושב " אם קיבלתי מידע כ"כ יקר ערך בחינם, מעניין מה ייתן לי המידע שעליו יש צורך לשלם, או העבודה המשותפת איתו.
אחד המשווקים הגדולים באינטרנט, בחור בשם Eben Pegan אומר : כי המידע אותו אתה נותן צריך להיות שווה פי עשר מהמידע עליו אתה דורש כסף או מהמוצר אותו אתה משווק.
כיום האינטרנט פתח בפנינו את האפשרות לבנות עסקים ולייצר הכנסות ממקורות שונים בלחיצת כפתור, חוקי המשחק בתחום השיווק הרשתי השתנו לאחרונה.
בשיטה הישנה לא הייתה אפשרות לבנות ארגון גדול בשני חברות במקביל, אך כיום בזכות האינטרנט האפשרות לייצר מקורות הכנסה מרובים קיימת.
אז אל תשמור את הדברים הטובים לעצמך, חלק, שתף והעבר הלאה..
זהו הסוד הגדול להגדלת מערך הלקוחות ויצירת הכנסות בעסק האינטרנטי שלך...
אסף הנעמן-הלל
הקמת מערכי שיווק והפצה
לקבלת הספר "כל האמת על כיצד לרשת" בחינם, ניתן להיכנס ללינק הבא.
http://www.asafmmm.com
הספר יחשוף בפניך הכל על השיטה החדשה בשיווק רשתי, כיצד לגרום למועמדים ולקוחות לפנות אליך, וכיצד להרוויח כסף גם מאלה שלא מצטרפים להזדמנות שלך.
הקמת מערכי שיווק והפצה
לקבלת הספר "כל האמת על כיצד לרשת" בחינם, ניתן להיכנס ללינק הבא.
http://www.asafmmm.com
הספר יחשוף בפניך הכל על השיטה החדשה בשיווק רשתי, כיצד לגרום למועמדים ולקוחות לפנות אליך, וכיצד להרוויח כסף גם מאלה שלא מצטרפים להזדמנות שלך.