דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה זה מערכת CRM? 

מאת    [ 17/08/2009 ]

מילים במאמר: 319   [ נצפה 8133 פעמים ]

המושג CRM הוא ראשי תיבות של המושג Customer relationship management . המושג CRM בתרגום עברי משמעותו ניהול קשרי לקוחות. מערכת CRM היא מערכת יחסים המתנהלת בין הלקוחות השונים לבין הארגון העסקי.

השוק מלא היום בתוכנות שלCRM אשר מהוות פלטפורמה ליישום אסטרטגיה עסקית שבעזרתה ניתן לנהל מערכת קשרי לקוחות אפקטיבית ויעילה, כל תוכנתCRM יש לה את המאפיינים שלה אבל כל תוכנות הcrm צריכות לתת מענה איכותי ויעיל למחלקות השירות, השיווק והמכירות.

מערכת CRM מתבססת על העקרונות לפיהם הלקוחות עומדים במרכז, והלקוחות הם שונים זה מזה בפרמטרים שונים.

מערכת CRM מאפשרת לכל ארגון לתעד את כל המידע המגיע על כל לקוח ולקוח, מערכת CRM תאפשר לארגון ליצור מאגר מידע על הלקוחות השונים, מידע שבעזרתו ניתן יהיה לדעת כיצד צריך הארגון להתנהל מול כל לקוח ולקוח , מהם הצרכים השונים של כל לקוח ולקוח, ומהם המוצרים שאותם מעדיף הלקוח?

מערכת CRM מהווה היום כלי חשוב שבעזרתו ארגונים עסקיים וחברות יכולים להכיר טוב יותר את לקוחותיהם, ליצור חתכים שונים לגבי לקוחותיהם, ולתפור מוצרים המותאמים אישית ללקוחות השונים שיש להם צרכים שונים.

בעזרת CRM ניתן לבצע שיווק אישי וממוקד שהוא זול יותר משיווק המוני .

יש היום תוכנות CRM שהם תוכנות אונליין אינטרנטיות ויש תוכנות CRM שמוטמעות במערכת המחשוב הספציפית של כל ארגון עסקי.

היתרון של תוכנות CRM אינטרנטיות הוא העובדה שניתן להשתמש בהן ולהעזר בהם בכל מקום בעולם ובכל רגע נתון .

מערכות CRM הן תולדה של התפתחות עידן הצריכה ההמונית שאין בה יחסים בינאישיים. , אם פעם רוב העסקים היו עסקים קטנים וזעירים שמנהלים מערכת קשרי לקוחות אישית עם הלקוחות שלהם , וכל מוכר ידע בדיוק מיהו כל לקוח ומהם המאפיינים של כל לקוח , הרי שהיום כאשר יש לנו חברות גדולות ותאגידים גדולים נוצר מצב שבו החברות המוכרות לא תמיד יודעות לזהות מיהו כל לקוח ולקוח ומהם הצרכים הספציפים שלו. מערכת CRM נועדה לספק פתרון למצב הנתק הזה ולאפשר לכל חברה גדולה וכל ארגון גדול להכיר את לקוחותיו באמצעות תיעוד ההתנהגות הצרכנית שלו , והקמת מאגר מידע המתעד פרמטרים שונים הקשורים ללקוחות השונים וגם למוצרים השונים.
ברק CRM - תוכנה לניהול לקוחות וניהול שירות - משמשת לניהול משימות שונות :ניהול מכירות, ניהול שירות- Help desk , ניהול משרד, ניהול משימות, איסוף שעות, ארכיון ארגוני ממוחשב, שיתוף דוא"ל ויומנים ועוד...
ברק CRM מאגדת את נתוני הלקוחות (מאפיינים, מסמכים, פעילויות, מוצרים, שעות) בצורה יעילה ומהירה,ומאפשרת גישה מהירה לצורך הכנסת נתונים או צפייה בנתוני הארגון בחתך הלקוחות / ספקים / מחלקות /עובדים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב