דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לוחות פרסום באינטרנט- טיפים ודגשים 

מאת    [ 16/08/2009 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2498 פעמים ]

 

באינטרנט יש עשרות רבות של לוחות פרסום, אם לא מעבר לכך. בכל יום הגולשים הרבים ברשת מעלים מודעות פרסום חדשות, מעדכנים מודעות קיימות ומחפשים מידע ומוצרים לקנייה. האינטרנט מהווה פלטפורמה נהדרת לפרסום לוחות אינפורמטיביים ופשוטים לגלישה וניתן למצוא לוחות פרסום כמעט בכל תחום. בכדי שתוכלו לפרסם ולעדכן מידע בלוחות האינטרנט, ועל מנת שתוכלו למצוא את הקונה/המוכר המתאים לכם, ריכזנו עבורכם מספר טיפים ודגשים שיסייעו לכם בבחירת הלוח הנכון.


    • ניסוח המודעה - נסחו מודעה מדויקת, אינפורמטיבית, קצרה וקולעת. בבואנו לפרסם מודעה שתופיע בלוחות פרסום באינטרנט, מטרתנו העיקרית היא למכור ולכן חשוב שהגולש יבין בדיוק מה מציעים לו. אל תזלזלו בקוראים, הקפידו על כתיב נכון ומסר שיווקי עדין ומדויק, שימשוך את תשומת לבו של הקורא והשאירו פרטים מלאים ליצירת קשר. לוחות פרסום שבהם מסר המודעה אינו ברור מאבדים את הגולשים והרוכשים הפוטנציאליים.
    • עדכון המודעה - לוחות הפרסום נגישים לכולם והמוני אנשים משתמשים בהם לפרסום. דבר זה גורם למעשה לכך שהמודעה שפרסמתם נדחקת לתחתית הדף, או לדפים הבאים. לכן חשוב לבקר מספר פעמים ביום "ולהקפיץ את המודעה" לדף הראשון, כך שתבלוט ולא תיבלע. עדכון המודעה בתדירות גבוהה ישמור עליה במיקום טוב יותר.
    • צירוף מידע למודעה - לוחות פרסום באינטרנט מאפשרים לנו להרחיב את המודעה שלנו ולהוסיף בה פרטים. הוסיפו למודעה שלכם לינקים, תמונות וסרטונים במידת הצורך וכל מידע נחוץ ורלוונטי אחר. לדוגמא צירוף תמונות בפרסום מודעת רכב או דירה, יגדיל את אחוז הפונים אליכם. אל תהססו ליצור מודעה "שונה"; להיפך, ככל שהמודעה תהיה עניינית ומעניינת יותר, כך היא תמשוך יותר גולשים.
    • לא להתפזר בפרסום - כידוע, ישנם הרבה לוחות פרסום באותם נושאים ואין טעם בפרסום מאסיבי בכל הלוחות. פרסמו במעט לוחות, אך דאגו לפרסם בלוחות בולטים וחזקים, הן מבחינת שם הלוח והן מבחינת תנועת הגולשים. עקבו אחרי תוצאות הלוח הפרסומי וכך תוכלו לפקח באופן פשוט על המודעות שפרסמתם.
    • הסרת המודעה לאחר המכירה - ניתן למצוא לוחות רבים שבהם חלק מהמודעות אינן רלוונטיות וזאת מכיוון שבעל המודעה שכח להסיר הפרסום שלו. בכדי להימנע מטלפונים ומכאב ראש מיותר, דאגו להוריד פרסומים לא רלוונטיים מהאתר.

זכרו, לוחות שבהם המודעות אינן אינפורמטיביות ופשוטות, יגרמו לגולש לעבור הלאה למודעה וללוח הבא. מטרת המודעות שלכם היא להגיע למקסימום גולשים. הוסיפו למודעה שלכם את כל האינפורמציה שעשויה לעזור במכירת המוצר המפורסם ואל תשכחו לעדכן ולהקפיץ את המודעה לדפי הלוח הראשונים. 

 

גוד רייטינג- עושים את הפרסום בשבילך- לוחות, פרסום עסקים, חדשות, תוכן http://www.where-r-u.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב