דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לוח דרושים - טיפים למציאת עבודה 

מאת    [ 16/08/2009 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 2747 פעמים ]

כמו שבטח נוכחתם לגלות, אין זה פשוט להיקלע לחיפוש עבודה בתקופה של מיתון כלכלי. אלא שכיום, יותר מתמיד, קיימים אינספור לוחות דרושים ברשת, אשר יכולים להפוך את חיפוש העבודה שלכם לקל ופשוט יותר מתמיד. לוח דרושים הינו לוח המכיל משרות שונות, המתעדכנות תדיר, לפי קטגוריות ואפשרויות סינון שונות. כך שגם אם אתה טבח, מוסכניק או עורך דין - תוכל למצוא לוח דרושים שיענה בצורה הטובה ביותר על הצרכים הספציפיים שלך, ויעמיד לרשותך משרות רבות ומגוונות.

 

לוח דרושים יהא לרוב מפולח על פי מספר פרמטרים מרכזיים, שבאמצעותם תוכל לחפש בדרך קלה יותר את המשרה הנוחה והמתאימה לך ביותר. הקטגוריות העיקריות אותן תוכל למצוא לרוב במסגרת לוח דרושים הן: מקצוע, המפולח לפי סוגי מקצועות פופולאריים, כגון אדריכלים, רופאים, תוכניתנים, ביטוח, בניין, דוגמנות והוראה; איזור בארץ כגון ירושלים, תל אביב, גוש דן, שפלה וצפון; והיקף משרה - משרה מלאה, חצי משרה, פרילאנס, משמרות וכן הלאה.

 

הטיפ החשוב והמשמעותי ביותר בחיפוש עבודה הוא להתייחס למלאכת החיפוש והמחקר בדיוק כמו שאתם מתייחסים לעבודה. בצעו את החיפוש ברצינות, קיימו תיעוד ורישום מלא של המודעות שמצאתם והמשרות אליהן שלחתם קורות חיים. לוח דרושים ברשת הינו לוח המתעדכן תדיר, וכדי להישאר עם האצבע על הדופק ולא להתבלבל, אתם נדרשים להיות מסודרים ורציניים במלאכת החיפוש והתיעוד.

 

במידה ואתם עוברים על לוח דרושים ומוצאים בו מודעה העונה על הקריטריונים שלכם, הגיע הזמן לשלוח קורות חיים. מודעות דרושים כוללות לרוב טלפון ליצירת קשר, או לחילופין מספר פקס או כתובת אימייל לשליחת קורות חיים. לפני שאתם שולחים מייל או פקס עם קורות החיים שלכם, חשוב להקפיד על ניסוח בהיר ותמציתי שלהם. במידה ואתם שולחים את קורות החיים במייל, הקפידו על כך שהמייל ידגיש בצורה בהירה וברורה לאיזה משרה אתם שולחים קורות חיים, פנו אל האדם הנכון, ציינו את מספר המשרה במידה והוא ידוע לכם ואף כתבו מכתב מקדים משכנע המציג אתכם ומבהיר מדוע אתם סבורים שאתם מתאימים למשרה המוצעת.

 

לוח דרושים הינו פלטפורמה יוצאת מן הכלל למצוא בה עבודה, אך במקרים מסוימים חיפוש העבודה עשוי להיות מתסכל, לקחת זמן רב, ולדרוש מכם סבלנות ואורך רוח. הקדישו מספר שעות מדי יום לחיפוש עבודה בלוחות הדרושים השונים, ובשארית שעות היום שלכם נסו להעסיק את עצמכם כמה שאפשר. בקרו חברים, התנדבו בעמותות לנזקקים, בלו עם המשפחה שלכם. מצב של בטלה וחוסר מעש עשוי להביא, במקרים רבים, לתסכול ולהתמרמרות שישפיעו על קרוביכם ובני משפחתכם ואף על יכולתכם לחפש עבודה.

בהצלחה!

גוד רייטינג- עושים את הפרסום בשבילך- לוחות, פרסום עסקים, חדשות, תוכן


לוח דרושים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב