דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ימיי הנשיא ברק אובמה בעידן הדלי 

מאת    [ 15/08/2009 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 2522 פעמים ]

הנשיא ברק אובמה מנסה בכל כוחו להביא את הצדדים ליישום התכנית להסדר איזורי במזרח התיכון. האם מדובר באופורטוניזם גרידא? האם מדובר רק ברצון להוכיח את חשיבות ומשקל כהונתו? או האם מדובר בהשקפת עולם אישית הטבועה במבנה אישיותו?
ההורסקופ האישי של ברק אובמה מצביע בבירור על האפשרות השלישית כמניע מוביל. הנשיא אובמה מאמין בכל מאודו כי העולם חייב לעשות תפנית לעבר עולם "טוב יותר", "מתקדם" ובהקשר אלינו, ל"מזרח תיכון חדש".
מזל "דלי" ויתר הגורמים החשובים במפת הלידה של אובמה משרטטים פרופיל אישיותי שקשה להתעלם ממנו, דבר המסביר את השקפת עולמו החדורה והטבועה בבסיס אישיותו. יוזמת השלום האמריקאית משקפת את רצונו לתרום מעצמו לאנושות ולפעול למען צדק חברתי ותיקון עולם. משאת נפשו של הנשיא אובמה היא להשאיר מאחורי כהונתו עולם טוב יותר מזה שאתו התחיל את ימיי נשיאותו. הנשיא אובמה הוא קודם כל אדם פרטי לפני היותו דמות פוליטית. אדם זה חי את מסגרת חייו הפרטיים על פי צווים, כללים, עקרונות ודרכיי התנהלות יומיומית המהדהדים תמיד מתוך ההקשר הכללי-הגלובלי והכלל חברתי. הכוכב אורנוס ,שליט של מזל דלי בהורסקופ האישי מסמל את אור הדעת. הוא מאיר ומעיר,וכמו ברק המציף באור חד ומחשמל, כך ברק אובמה ניחן בדחף לחולל שינוי מהיר, חד ומסנוור כמכת ברק.
אופקיו רחבים, חובקי עולם, ורוחו אשר לחופש נולדה מנשבת לה ביו ארבע כנפיי תבל. סיסמתו:YES WE CAN ,אינה רק סיסמת בחירות קליטה. היא נבחרה בעיקר מתוך אמונה פנימית הבוערת בקרבו.
הנשיא אובמה יכול להראות זחוח. קר. ובלתי אישי בעליל. אולם מתחת לארשת השלווה וההתנסחות המאופקת והזהירה, גועשים דחפי יצירה ועשיה הדוחקים בו לקדם ללא שהות את ערכיו ואמונותיו.
האם הנשיא אובמה מקשיח עמדות רק כטקטיקת לחץ על הצד הישראלי והפלסטינאי? לאו דווקא. הנשיא ברק אובמה קשיח כמו גביש קריסטל מסותת למשעי. הוא דבק באמונותיו ובעל נטיה להשתחרר מכל מסגרת מגבילה ומדיעה קדומה. הוא צופה על הדברים מפרספקטיבה של ריחוק אישי, ההכרחית להשקפת עולם של מי ששוחר לאמת אבסולוטית. הוא "מר עולם" במובן שהוא אינו מוכן להיות מקוטלג לצד מחנה זה או אחר, ובכל זאת, אם הוא לומד שיש פגיעה בזכויות הפרט, הוא לא יהסס להפגין את תמיכתו לתיקון המצב. הוויכוח הניטש בין הצד הישראלי והצד הפלסטינאי נתפס על ידו כוויכוח שכונתי. תפיסת העולם שלו רואה את הדברים בהקשר הרחב יותר. קלפי המיקוח המקומיים אינם כלליי המשחק שלו. הוא רואה את המגרש הביתי שלנו כחלק קטנטן מהמגרש הגלובלי הענק.
ומלה אחרונה על מישל אובמה. מרצו שופע כוונות טובות של ברק אובמה לפתרון בעיות האנושות, לא פעם משכיח מלבו את בעיותיהם של הקרובים לו. הוא כל כך עסוק בהצלת העולם, שהוא עשוי להקטין בחשיבותן של הבעיות של בני משפחתו. זמנו אינו פנוי להתעסקות בזוטות. זה לא שהוא אינו איכפתי כלפי בניי ביתו, אלא שבעיצומו של פועלו הוא עלול לשכוח שגם "האנושות" מורכבת בעצם מאנשים פרטיים, ביניהם כמובן, מישל, אישתו-רעייתו.

יעל שבא- אסטרולוגית, גרפולוגית ומאמנת אישית להצלחה.
מתמחה ביעוץ ואימון אישי מזה 20 שנה.
משלבת באופן מיוחד ומדהים בין הבנת הנפש, משברים, שינויים והתפתחות הנראים דרך הורוסקופ הלידה וכתב היד, ומשתמשת בידע לאימון אישי צמוד ומקיף, הנותן דחיפה למיועץ דרך הבנתו המוחלטת של מה מתאים לו ומה לא!

לאתר הבית של יעל שבא ולפרטים נוספים:
http://www.yael-astrology.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב