דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוש עבודה באינטרנט 

מאת    [ 11/08/2009 ]

מילים במאמר: 345   [ נצפה 2349 פעמים ]

אחד התחומים שהשתנו מן היסוד מאז קיום האינטרנט הוא חיפוש עבודה, וכיום חיפוש עבודה באינטרנט הולך ומשתלט על השיטות המסורתיות. בעבר מוספי הדרושים שצורפו לעיתונים פעם או פעמיים בשבוע היו המקור העיקרי לחיפוש עבודה, כך שמחפשי עבודה נאלצו להמתין לפחות כמה ימים כדי להיחשף להצעות עבודה חדשות. חיפוש עבודה באינטרנט, לעומת זאת, מאפשר עדכון יום יומי אודות משרות פנויות חדשות. חסרון נוסף של חיפוש עבודה במדור דרושים הוא הצורך לדפדף בין כל המודעות על מנת לא לפספס הצעה רלוונטית. גם חסרון זה נפתר בקלות ע"י חיפוש עבודה באינטרנט, המאפשרים לכל אחד להציג רק את הצעות העבודה הרלוונטיות לו מבחינת התחום, היקף המשרה, ההשכלה הנדרשת והאזור. קריטריונים אלו קיימים כמעט בכל לוח עבודה באינטרנט, ומאפשרים גם בחירה רב-ברירתית עבור הגמישים שבין מחפשי העבודה.

הדרך הנוחה ביותר להתחיל חיפוש עבודה באינטרנט היא דרך לוחות העבודה הגדולים. יש לוחות חיפוש עבודה בתשלום, המצריכים הרשמה ותשלום דמי מנוי על מנת לשלוח קורות חיים, ולוחות חינמיים שגובים תשלום מן המפרסמים ולא מן המחפשים. כל הלוחות מרכזים הצעות עבודה רבות, וכאמור מאפשרים חיפוש ממוקד במאגר. בלוחות חיפוש עבודה באינטרנט שגובים תשלום ניתן לצפות ללא תשלום בכל הצעות העבודה, אולם שליחת קורות החיים מותנית בתשלום דמי מנוי. באתרים חופשיים, לעומת זאת, מופיעים פרטי הקשר של המעסיק או שניתן לשלוח קורות חיים ללא תשלום. מרבית הלוחות לחיפוש עבודה באינטרנט מתעדכנים מדי יום (אם לא מדי כמה שעות), לכן מומלץ לעשות סבב יומי בין כמה אתרים ולבדוק אם יש חדש. כמו כן כדאי לבדוק מקורות נוספים מלבד האינטרנט, כיוון שיש חברות (למשל חברות ממשלתיות) שמעדיפות עדיין את דרכי הפרסום הישנות יותר.

אם חיפוש עבודה באינטרנט דרך הלוחות לא סיפק עבורכם את העבודה המיוחלת, ניתן לפנות לאמצעים מקוונים אחרים לצורך חיפוש משרות. כיום חברות רבות מחזיקות אתר אינטרנט משל עצמן, ובו הן מפרסמות לעיתים קרובות רשימת דרושים עדכנית. לפיכך, כדאי לגלוש בין אתרי חברות העוסקות בתחום ההתמקצעות שלכם ולנסות למצוא בהם הצעות עבודה מתאימות. אפשרות נוספת של חיפוש עבודה באינטרנט היא תשומת לב לפרסומות המופיעות באתרי אינטרנט שונים, באתרים חברתיים כמו פייסבוק או טוויטר ואפילו במייל האישי שלכם. פרסומות אלו בד"כ מותאמות לקהל היעד הגולש באתרים, ולכן הצעות העבודה המופיעות בהן עשויות להתאים לתחום שלכם



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב