דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה באנגליה 

מאת    [ 11/08/2009 ]

מילים במאמר: 577   [ נצפה 3211 פעמים ]

למה דווקא עבודה באנגליה?

אוהבים לדעת משהו על המקום שאליו אתם נוסעים, מתיירים בו ושוהים בו?  לפני צאתכם לטיול עם עבודה באנגליה הנה כמה עובדות: במאה התשע עשרה הייתה בריטניה אימפריה, ועד היום היא מקפידה להיבדל במשהו משאר ארצות אירופה. היא איננה חברה באיגוד האירופי, והמטבע שלה נשאר לירה שטרלינג ולא ארו. כיום חיים בה כשישים מיליון תושבים. אנגליה היא רק חלק, עיקרי כמובן, מבריטניה הכוללת גם את סקוטלנד, ויילס וצפון אירלנד, ולה מחוזות רבים מעבר לים. איי התעלה, איי פוקלנד, איי הבתולה, גיברלטר, ברמודה, איי הסנדוויץ' ליד דרום אמריקה הם טריטוריות של בית המלוכה הבריטי. אנגליה בעצמה היא אי באוקיינוס האטלנטי בצפון אירופה. בחורף קר בה מאוד, מ-3.3 מעלות ועד 4.4 בחודש ינואר. בקיץ עד 18 מעלות בדרך כלל ועלול לרדת גשם.

מנהגים ונהיגה

רוב תושבי אנגליה הם לבנים אבל כחמישה אחוזים מתושביה הם ממוצא הודי, פקיסטני, בנגלדשי ואפריקאי. גם קהילות יהודיות יש בה, בהן יהודים מן הזרם החסידי. אנגליה היא דמוקרטיה מתקדמת ביותר. היא מתהדרת בעיתונות מן המגוונות בעולם, ומיליוני תושבים בה גולשים באינטרנט. הם נוהגים בצד שמאל של הכביש, ואגב כביש: עבודה באנגליה נוחה מבחינת התחבורה: יש רכבות ואוטובוסים ומוניות, ובלונדון הבירה הרכבת התת קרקעית היא נוחה ושימושית, מודל לחיקוי, הלוואי עלינו.  במדרגות עולים בצד ימין. גם במסדרון ועל המדרכה מנומס יותר ללכת בצד ימין כדי לא להיתקל בהולכים מולך. 

סוגי עבודה באנגליה

המחפשים עבודה באנגליה ימצאו אותה גם בערים גדולות ושוקקות חיים מלבד לונדון הבירה: ברמינגהם, לידס ומנצ'סטר הן כמה מהן. טיפול בילדים במשפחה, אבטחה, מכירת ציורים מדלת לדלת, מכירת מוצרים בדוכנים במרכזי קניות וקניונים - אלה חלק ממיני עבודה באנגליה. לעניין המכירות - עבודה באנגליה שהכי יציעו לכם -  המכירות עולות באירופה בחודש דצמבר לקראת החגים של הנוצרים. אשרת עבודה או שהייה דרושה לכם וטפלו בה מבעוד מועד. אנגליה מעדיפה לתת אשרות עבודה לעובדים הנחוצים למדינה: רופאים, אחיות ומקצועות אחרים המוגדרים תורמים למדינה. אבל גם אשרת סטודנט אפשרית, ואפילו אינך בעל מקצוע מבוקש כזה,  העולם הוא משק אחד ועובדים יכולים לעבוד ולהרוויח כאשר הם חרוצים, נחמדים, ומוכרים לאנשים נחמדים ובעלי מידת מה של ממון.

עבודה באנגליה בעגלות

עבודה ארוכת שעות בכל יום בקניונים הומי אדם בערים, בהם תיירים רבים או תושבים בעלי כוח קנייה, היא מצוינת לישראלים צעירים ודינאמיים. כל שעליך לעשות הוא להיות אדיב ונחוש למכור. המוצרים בדוכנים עליהם תהיה מופקד הם בדרך כלל מוצרי ים המלח. קוסמטיקה ישראלית זו הייתה לאגדה בענף היצוא הישראלי. ייצור איכותי ולא יקר מדיי מאפשר לצרכנים נבונים לבחור בו על פני מתחרים של יצרני הקוסמטיקה היקרים. מוצרי ים המלח  מכילים מינרלים מים המלח ונמצאו בהם חומרים טובים לרענון העור, להגנה עליו ולהזנתו.  אפשר להתקדם לתפקיד מנהל צוות.

עבודה בציורים באנגליה

כל בית צריך תמונה. אחת טובה, ציור שמן כמובן, היא דבר מה שלא קל למוכרו כאשר מהלכים בין בתים  במזג אוויר סוער, אבל אפשר למוכרו עם קצת מזל ואמונה בהצלחתך. בציורי השמן נושאים נבחרים ומפורסמים המתאימים לכל טעם ולכל סגנון עיצובי.  המוכרים בהצלחה יכולים להרוויח הרבה ולהספיק ל-happy hour בבר הסמוך, עם חברים או בלי, ואולי גם לראות הופעה לילית.   

עבודה באנגליה באבטחה

הישראלים ניחנו לא רק באנגלית ובקסם אישי הטובים למכירות, אלא גם בצבא. יוצאי יחידות קרביות יוכלו למצוא עבודה בחברת אבטחה לונדונית. נדרשים ממך אנגלית טובה וגם דרכון אירופאי. אם אלה באמתחתך, יש מצב לעבודה בתחום. התנאים טובים למתאימים. חוזר לגבול?

המעסיקים

ההיכרות עם חברות המעסיקות ישראלים מוטב שתתחיל עוד בארץ, לפני שיצאת לטייל או לחפש עבודה באנגליה. רוב הליכי הרישום והגשת המועמדות נעשים דרך האינטרנט.  מן הפרסומים שלהן החברות מצטיירות כדואגות לעובדיהן,  מסייעות בהשגת אשרות, מעורבות במציאת מגורים לעובדים וכדומה. שאל מישהו שהיה וחזר. עבודה באנגליה יכולה להיות חלק מטיול קר ונהדר.

עבודה באנגליה - כל המידע!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב