דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ישראלים בספרד 

מאת    [ 10/08/2009 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 4641 פעמים ]

במה עובדים ישראלים בספרד?
התחום המוביל בו עובדים ישראלים בספרד הוא בתחום המכירות, תחום שנחשב ריווחי ביותר בכל העולם ובספרד אינו יוצא דופן. עבודה בספרד בתחום המכירות מתחלקת לשני סוגי עבודות עיקריים: הראשון מכירות של ציורי שמן בשיטת מכירה "דלת אל דלת" והשני הוא מכירות של מגוון מוצרים בעגלות הממוקמות במרכזים מסחריים ובמרכזי קניות. תחום המכירות של ציורי השמן הוא עיסוק וותיק יותר בשוק, אך בשנים האחרונות צוברות העגלות תאוצה חזקה וכיום ניתן למצוא חברות המפעילות עגלות בכל עיר מרכזית בספרד ואפילו באזורים עם ריכוז אוכלוסייה קטן יותר.

במה כדאי לבחור - ציורי שמן או עגלות?
נתחיל בזה שמכירת ציורי שמן נשארת יציבה לאורך כל השנה, לעומת המכירות בעגלות שמושפעות מעונות החגים ובמיוחד עונת הקריסמס הידועה כעונת בולמוס הקניות במדינות נוצריות. יחד עם זאת, מכירת ציורי השמן, מכיוון שהיא דורשת הליכה מבית לבית עם הסחורה מושפעת מעונות השנה. בעיקרון, מזג האוויר בספרד הוא נוח וים תיכוני, אך הקיץ עלול להיות חם ביותר, ומי מכם שסובל מחום, מגשם או משינויי מזג אוויר, מומלץ לבחור בעבודה בקניון הממוזג.
חווית המכירה של ציורי שמן היא יותר אינטימית ופחות מונוטונית - אתם נכנסים לביתם של אנשים שונים ויוצרים דיאלוג אינטימי עימם. חווית המכירה בעגלות, לעומת זאת, היא הרבה פחות אינטימית, דורשת לרוב הסברים על המוצרים (ספיץ') ויותר מונוטונית. אם אתם רוצים להכיר ולחוות מקרוב את אוכלוסיית הקונים שלכם, ציורי שמן היא העבודה בשבילכם. אם, לעומת זאת, אתם חשים לא בנוח להיכנס לבתים של זרים ואתם מובכים מאינטימיות, אולי כדאי שתשקלו את העבודה היותר רשמית ומונוטונית של העגלות.
ולגבי פוטנציאל הרווח מהמכירות: המוכרים בעגלות מבצעים יותר עיסקאות מאשר מוכרי ציורי השמן. יחד עם זאת, בגלל העלות היקרה יחסית של הציורים, הסכום הסופי של עמלת המכירה גבוה יותר, כך שבשני התחומים קיים פוטנציאל רווח גבוה.
ולסיום, ישראלים בספרד העובדים במכירת ציורי שמן נהנים מיום עבודה קצר יותר מאשר ישראלים בספרד העובדים בעגלות - 5-7 שעות עבודה לעומת 8-12 בהתאמה. יחד עם זאת, כפי שאמרנו קודם לכן, עבודה בספרד מסוג זה אינה מתאימה לכל אחד.

ישראלים בספרד אינם זקוקים לאישורים מיוחדים על-מנת לשהות במדינה. ויזת התייר קלה לחידוש ובמידה וחברה הפועלת באופן חוקי בספרד מבקשת את שירותכם ניתן להשיג גם ויזת עבודה בקלות יחסית. יתרה מכך, בשל מדיניות ההגירה הסובלנית של ספרד ואכיפה מינימאלית על מהגרי העבודה, יכולים ישראלים בספרד לשהות במדינה ולעבוד בה ללא עננת האיום של הגירוש, שמרחפת מעל ראשם של עובדים בלתי חוקיים במדינות מערביות אחרות הבוחרים לבצע עבודה בחו"ל. ובשורה משמחת לאלה מכם אשר מחזיקים באזרחות של אחת ממדינות האיחוד האירופי - לזכותם נזקפת הפריבילגיה להיות מאותם ישראלים בספרד שיכולים לעבוד לשהות במדינה באופן חופשי וללא אישורים מיוחדים.

לסיכום, היום, יותר מאי פעם, קיימת האפשרות לישראלים לחוות, לחיות ולעבוד בספרד.רוצים להיות חלק מהחגיגה? אתם מוזמנים להיכנס לאתר מכה, למצוא את הצעת העבודה המתאימה לכם ולהצטרף לקהילה גדלה והולכת של ישראלים בספרד, שכבר עושים את זה בגדול.

קבלו פרטים נוספים אודות עבודה בספרד



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב