דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרושים לספרד 

מאת    [ 10/08/2009 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2148 פעמים ]

מבט קצר בלוחות עבודה בחו"ל הנמצאים ברחבי האינטרנט מגלה כי מודעות דרושים לספרד תופסות חלק נכבד מהצע העבודות הכללי באירופה. ייתכן כי הסיבה לכך היא התיירים הרבים הפוקדים את המדינה, שמכניסים לעובדים המקומיים כסף רב וקונים כחלק מהנאת הטיול. גם הכלכלה של ספרד, הנחשבת בשנים האחרונות לאחת היציבות באירופה על אף המשבר, תורמת לא מעט לריבוי מודעות דרושים לספרד, וכך גם העובדה כי מדובר במדינה מרתקת מבחינת התרבות, חיי הלילה, האטרקציות לתיירים, הצע המסעדות ועוד. אפשרויות ההכנסה הגבוהות בולטות במיוחד נוכח העובדה כי ספרד זולה ביחס למדינות אחרות באירופה, כך שעובדים בספרד אינם נדרשים להוציא סכומים גבוהים במיוחד על אוכל, שכר דירה וחשבונות.

מודעות המבשרות על הצעות עבודה בספרד החלו להופיע בארץ לפני כמה שנים. עד אז ניתן היה למצוא עובדים ישראלים במדינה, אולם אלו היו ברובם עובדים מקצועיים שהיגרו לספרד באורח קבע או עובדים שעשו רילוקיישן. מודעות הדרושים החדשות, לעומת זאת, התמקדו בעיקר בקהל הצעיר, והתייחסו בעיקר לדרושים בספרד בתחום המכירות. כמו בכל מדינה תיירותית, פוטנציאל המכירות בספרד גדל פלאים בעונה התיירותית החמה - סביבות יולי-אוגוסט.

לפיכך, בתקופה זו דרושים לספרד עובדים רבים אף יותר מכרגיל, והחברות המעסיקות מוכנות להציע תנאים נדיבים לעובדים בעלי ניסיון, או עם פוטנציאל גבוה, על מנת למשוך אתם לעבודה . עוד עונה טובה של דרושים לספרד היא זמן חג המולד, שבספרד נמשכת 6 ימים אחרי שאר העולם בשל חג לאומי. עיקר העבודות בספרד מציעות עבודה לצעירים במכירת מוצרי ים המלח בעגלות. עם זאת, לא מדובר בתחום בלעדי וניתן למצוא בספרד גם עגלות למכירת מוצרי שיער, אביזרי אופנה ועוד. יש בספרד לא מעט מרכזי קניות גדולים והומים, כך שלא חסרים מקומות בהם ניתן לבצע מכירות בסכומים נאים. עוד תחום שבו דרושים עובדים לא מעטים לספרד הוא ציורי השמן, המתבסס על מכירה בין הבתים בשכונות היוקרה של הערים. בעוד שלעבודה במכירת ציורי שמן דרושים לספרד בעיקר עובדים יכולת ניהול שיחה קלילה בספרדית, בעת עבודה בעגלות אין צורך מיוחד בידיעת השפה מראש. מובן שידיעה של כמה מילים יכולה לסייע, אולם כיוון שהשפה הנדרשת בעבודה זו מעטה יותר ניתן ללמוד אותה בקלות תוך שבוע או שבועיים.

רבים מן הספרדים אינם דוברים אנגלית, כך שבמודעות דרושים לספרד ניתן למצוא לרוב סעיף המודיע על עדיפות לדוברי השפה. עם זאת, בחלק ניכר מן העבודות קהל היעד העיקרי הם התיירים דוברי האנגלית, כך שאין לכך חשיבות רבה. הדבר נכון גם, ואולי אף יותר, כשמדובר בהצעות עבודה בספרד שאינן נוגעות למכירה. דוגמה לעבודות כאלו הן אבטחה, שמירה על ילדים ועבודה במסעדות או פאבים. אם אתם שולטים היטב באנגלית ובספרדית דעו כי דרושיםלספרד לא מעט מתרגמים למשרדים שונים, ותוכלו לנצל את כישורי השפה שלכם לטובת העניין.
לפרטים נוספים על משרות דרושים והצעות עבודה בספרד



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב