דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצעות עבודה בספרד 

מאת    [ 10/08/2009 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 2893 פעמים ]

הצעות עבודה בספרד, במידה והן נמצאות מתאימות לדרישות ולכישורים האישיים, יכולות להיות הזדמנות טובה לצעירים יותר ופחות לעבור להתגורר לתקופה באחת המדינות הצבעוניות והנוחות בעולם.

הצעות עבודה בספרד מתמקדות בערים הגדולות ובאיזורים החביבים על תיירים ונופשים ספרדים כאחד: מדריד וברצלונה, מלגה, ולנסיה, האיים הקנריים, טנריף ועוד.. רובן נוגעות לתחום המכירה, אם כאנשי שיווק ואם במכירה פרונטלית של מוצרים נחשקים. שיטת המכירה הנפוצה ביותר באיזורים השונים היא הצבת דוכני מכירה מעוצבים ונוצצים הנקראים עגלות, בנקודות מפתח הומות כמו קניונים ואתרי נופש. בעגלות מוצעים למכירה מוצרי קוסמטיקה, צעצועים, תכשירי איפור וטיפוח ועוד פריטים שנמכרים היטב. על פי הצלחות המוכר/ת ועל פי העדפות החברה המעסיקה, העובד יוצב בעגלה לבדו או עם עוד מוכר או שניים. המשכורת ניתנת במזומן, על פי רוב אחת לשבועיים, והתשלום נעשה על פי אחוזים מסך המכירות הכללי שהצליח להשיג העובד. לעתים מנוכים מהשכר מגורים והוצאות דלק.
בעלי דרכון אירופאי או אזרחות ספרדית יכולים למצוא הצעות עבודה בספרד שיאפשרו תנאי עבודה חוקיים, כולל הפרשת ביטוח בריאות, פנסיה ותלוש משכורת חוקי. אחרים יצטרכו לדאוג לאישורים מתאימים, או שהחברה המעסיקה תדאג עבורם לקבלת אישורים אלה. יש צעירים שמעדיפים למצוא הצעות עבודה בספרד שמתבססות על שכר יומי ובמזומן, ומוכנים לוותר על כל הבירוקרטיה החוקית והמסמכים הדרושים שבדרך. אם מגיעים לחברה שמוכנה לעבוד בדרך זו, ניתן למצוא סידור שמקובל על שני הצדדים.

מי שמחפש הצעות עבודה בספרד, ייתכן שיתקל בדרישה לדעת ספרדית ברמת שיחה בסיסית, או אפילו מעבר לכך. בתחומים שבהם המילים חוזרות על עצמן, כמו תחום המכירות בעגלות, אין צורך ברמה גבוהה של השפה וניתן ללמוד די בקלות את המשפטים הבסיסיים להם תזדקקו לפחות בתור התחלה. ענפים אחרים שבהם ניתן למצוא עבודה בספרד עלולים להיות כרוכים בדרישת חובה לידיעת השפה ברמה טובה מאוד או אפילו שליטה מלאה.

גם מכירת תמונות שמן היא עבודה מבוקשת בספרד, אם כי היקפה קטן מעט יותר מתחום העגלות. כיוון שבמדינה מתקיימים הרבה פסטיבלים, תיירות ענפה ורמת חיים גבוהה, הצעות עבודה בספרד אפשר למצוא כל השנה. כל העת נעשים ניסיונות מצד החברות המובילות בתחום עבודה בספרד, להרחיב את מוצריהן ואת נקודות המכירה, ולשתף פעולה עם חברות בעלות השפעה ועם מוצרים ישראליים מצליחים כך שקיים סיכוי גבוה שייכנסו מוצרים נוספים לתחום, ושהעגלות הקיימות כיום ישנו צורה ויהפכו לחנויות ממש.

הצעות עבודה בספרד בתחומים אחרים לא מתפרסמות בארץ בתדירות גבוהה. מי שמוכן להמר ולהגיע לספרד ללא ידיעה מראש היכן יעבוד, יוכל למצוא הצעות עבודה בעיתונות המקומית בספרד, או מפי חברים וקרובים. בדרך כלל הצעות עבודה כאלה מתרכזות סביב ענף המסעדנות - מלצרות, עבודה על הבר וכן הלאה, כמו גם סביב לימוד אנגלית, כיוון שהספרדים לא דוברים במיוחד את השפה. כמובן שבעבודות מהסוג הזה יש דרישה לספרדית טובה, ולעתים אפילו לנסיון בתחום.
מי שמגיע עם דרכון אירופאי, ויזת עבודה מסודרת או כסטודנט הלומד בספרד, יוכל למצוא עבודה בכל תחום - החל בהדרכה במוזיאון השוקולד בברצלונה ועד עבודה על מערכות מידע או בתחום המזכירות במדריד.

הכנסו למציאת עבודה בספרד



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב