דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לחסוך בהצאות עם הילדים בחופש 

מאת    [ 08/08/2009 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 2556 פעמים ]

1. כדי לחסוך כסף על מסגרות לילדים בחופש הגדול, לא חייבים לשלוח אותם לשני מחזורים של הקייטנה, שאם יש לכם יותר מילד אחד מדובר בהוצאה של אלפי שקלים. אפשר להתארגן עם כמה הורים נוספים כדי לחסוך כסף ולארגן קייטנה מעניינת לשבוע-שבועיים או אפילו שלושה, ביניכם.
2. בחופש הילדים מבלים איתנו ההורים הרבה יותר שעות ופירוש הדבר שנוציא יותר כסף על אוכל בחוץ, קניות ופעילויות. רכשו מראש כמה יצירות זולות בחנויות הכל ב- (דולר/שקל וכדומה), חנויות אלה זולות יותר מחנויות יצירה ואפשר למצוא בהם חומרי יצירה רבים שלא עולים הרבה כסף כגון חמסות מעץ, קופסאות עץ, קישוטים שונים, צבעים, מדבקות ועוד. פעילויות אלה יכולות להעסיק ילדים לפחות לשעה-שעתיים ואין שום צורך להסתובב בקניות בשביל מזגן, יש מזגן בבית והוא עולה פחות כסף מזה שבקניון.
3. בכל הנוגע לפעילויות לילדים, גם בשעות אחה"צ הארוכות (בקיץ היום ארוך יותר בנוסף לכל) וגם בשבתות, שבהן אנו מוציאים המון כסף על בילויים לילדים ולמשפחה, כדאי לזכור שלא כל מה שעולה כסף בהכרח שווה יותר. או לפחות לא כל מה שעולה הרבה כסף. דווקא בקיץ יש שפע של פעילויות ובילויים לילדים שלא עולים כסף, כגון הופעות בחינם, עיר ערוץ הילדים, ים, טיולים, מרכזי מבקרים וכדומה.
4. ישנם טיולים מאורגנים ברחבי הארץ, למשל טיולים של קק"ל שחלקם בחינם וחלקם עולים מעט כסף, למשל 20-30 ש"ח למשתתף, ומספקים בילוי ליום שלם. סיבה נוספת לצאת לטבע: בכל פארק אטרקציות תשלמו יותר כסף על אוכל, ארטיקים, קניות וכדומה, לעיתים יותר כסף משעלה כרטיס הכניסה למקום האטרקציה. בטבע אין חנויות, אין נקניקיות בלחמניה, אין צ'יפס, אין ממתקים ואין ארטיקים.
5. גם הליכה לבריכה, פארק שעשועים, ספארי וכדומה, שהן פעילויות מהנות בלי ספק, לא חייבת להסתכם בהוצאה של מאות שקלים. אפשר לחסוך המון כסף על ביקור באטרקציות שונות על ידי שני כללים די פשוטים: א' - עושים מנוי או רוכשים כרטיסיה. ב' - לא קונים אוכל בחוץ או לכל הפחות, מצמצמים את הקניות למינימום. תחסכו כסף אם תכינו בבית נקניקיה בלחמניה, אם אתם יודעים שזה במילא מה שהילדים יבקשו, חיתכו פירות או הכינו מראש כריכים בקופסא. קחו אתכם שתייה - זה אולי הטיפ החשוב ביותר. גם תשתו יותר, וגם תוציאו פחות כסף על קניית בקבוק ועוד בקבוק שעלותו גבוהה בהרבה מכל שתייה שיש לכם בבית, מים, מיץ ממותק או שתייה מוגזת שקניתם בסופר. גם פופקורן אפשר להכין בבית ולחסוך הון של כסף על החטיף המאוד זול הזה, שנמכר בחוץ לעיתים בסכומים שלא נשמע דבר כזה. הכנת כריכים, ירקות, פירות ושתייה בבית תחסוך לכם המון כסף ותאפשר לכם לצ'פר את הילדים בארטיקים, למשל, שקצת קשה יותר לקחת מהבית. כך גם קיתם להם משהו בחוץ וגם השארתם המון כסף בארנק. כשלוקחים בחשבון שאוכל בחוץ לרוב פחות בריא מהאוכל של הבית, חסכתם לא רק כסף אלא גם בריאות.
6. גם לגן שעשועים, פארק אטרקציות, ספארי, סרט וכולי אפשר לקחת מלבד אוכל, גם חטיפים או ממתקים, מה שהילדים אוהבים ובמילא יבקשו מכם לקנות להם ברגע שהם יראו מזנון או דוכן. חטיפים שקניתם בסופר והבאתם מהבית עולים פחות כסף, בכל המזנונים בחוץ ידרשו הרבה כסף על כל ממתק, שוקולד, סוכריה או חטיף, ועל מחירי השתייה כבר דיברנו. קחו חטיפים ושתייה מהבית ותחסכו לעצמכם כסף וגם כאב ראש ועמידה בתור.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב