דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט משרדי 

מאת    [ 04/08/2009 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2014 פעמים ]

ריהוט משרדי

 

ריהוט משרדי הוא חלק הכרחי ובלתי נפרד ממשרד ומעסק וחייב להיות יעיל ואפקטיבי ובאותו הזמן בעל מראה יפה ונעים לעין.

הריהוט הכי חשוב שצריך להיות במשרד הוא שולחנות משרד, כסאות משרד, מגירות, ארוניות תיוק, פינת המתנה וכדומה. תמיד ניתן להוסיף עוד ועוד ריהוט משרדי, בהתאם לתקציב כמובן.


רוב גדול של ריהוט משרדי מודרני בנוי מחומרים כמו מתכת ופלסטיק, ניתן לראות גם ריהוט משרדי מודרני עשוי מעץ ועליו קיימות תבניות שונות בעיצוב חדשני. יש גם שפע של שימוש בזכוכית כמשטחי כתיבה בשולחנות משרדיים, מראה הזכוכית מחזק את העיצוב המודרני במשרד, במיוחד כשהזכוכית משולבת בעיצוב עם חומרים אחרים כמו העץ או המתכת.

הרהיט החשוב ביותר במשרד הוא  שולחן משרדי אותו ניתן להשיג במידות שונות כסטנדרט או במידות בהתאמה אישית. לכל עובד במשרד (מנכ"ל, מנהל, מזכירה, פקידת קבלה, חדר ישיבות וכו') קיים שולחן משרדי המתאים לו מבחינת המידות והמראה ובנוי בהתאם לצרכיו, לדוגמא, עבור פקידת הקבלה ועמדת הקבלה ישנו שולחן משרדי בעל משטח כתיבה נוסף עליון אשר יכול לשמש את הלקוחות לחתימה על מסמכים ולקבלת שירות.

בכל מקרה, כמובן שהשולחן המשרדי צריך להיות מותאם למשתמש בו, אך יש גם להשקיע לא פחות מחשבה בבחירת כסא משרדי עבור כל אלו. תמיד עדיף להשקיע בכסאות ארגונומיים אשר שומרים על בריאות ונוחות היושב. בכסא בעל משענות ידיים וגלגלים יהיה קל ונוח יותר לנוע איתו קדימה ואחורה.

טרם בחירת ריהוט משרדי, יש לתת את הדעת ולהחליט על קו עיצובי שינחה אתכם בקניית הריהוט.

כאמור, חומרים כמו זכוכית ומתכת הם חומרים המעידים על חדשנות ובעלי מראה מודרני יותר. אם ברצונכם להעניק למשרד אווירה חמימה וביתית, העץ על כל סוגיו וגווניו יקנו מראה קלאסי ורגוע למשרד.

כעת כשהחלטתם על קו עיצובי ורכשתם ריהוט משרדי המתאים לכם ומייצג את החזות אותה רציתם להציג ללקוחותיכם, העבודה עדיין לא נגמרה.

אבזור וקישוט המשרד ישלים את העיצוב שלכם- תמונות קיר, עציצים, תאורה דקורטיבית ואף הציוד המשרדי ישרו אווירה נעימה ומזמינה בכל רחבי המשרד.

ועכשיו כשהכל במקומו ואף נראה נהדר, כדאי לשמור על מראה המשרד לאורך זמן ולכן יש להקפיד על תחזוקתו ולהדריך את העובדים כיצד לשמור על מראה נעים במשרד: במהלך העבודה ובסוף כל יום לשמור על שולחן נקי מניירות ושכל דבר יהיה מסודר במקומו, לשמור על סביבת עבודה נקייה ומסודרת, לא להשאיר ניירת ולכלוך על הרצפה ופשוט להתייחס לניקיון ולסדר במשרד ממש כמו שמתייחסים בבית.

שלום רב ותודה שקראתם את המאמר שלנו, שנכתב על ידי חברת מאסטר דיזיין, בבקשה בואו ובקרו אותנו בין אם מעוניינים אתם ב ריהוט משרדי או ב ריהוט כללי. הבטחה אחת יש!, בידינו תוכלו למצוא את כל ה רהיטים מחכים לכם במרכז המשכרי של ראשון לציון ובהרצליה



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב