דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות יהלומים ואירוסין 

מאת    [ 04/08/2009 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 2804 פעמים ]

באחת מהחנויות שמציעות טבעות אירוסין - ניתן למצוא מגוון מסנוור של החומר שובה העיניים הזה. כל אישה תהיה מאושרת לקבל טבעת אירוסין, אבל לכל אחת יש גם טעם משלה. עבור הבעל זוהי משימה לא קלה, להתאים את אופי הטבעת שהוא רוכש לאופייה של אשתו. אז מה כדאי לדעת כשבאים לבחור טבעות אירוסין?

טבעות יהלומים, טבעות אירוסין ומה שבניהן

יהלומים משובצים לא רק עבור טבעות יהלומים אלא כמעט בכל סוגי התכשיטים: תליוני יהלום, צמידי יהלום, ענקי יהלום וכו'. היהלום הפך להיות סטנדרט גם עבור טבעות אירוסין. שלא כמו טבעות הנישואין, אשר לרוב הן סמליות ועדינות יותר, טבעות אירוסין הן טבעות מושקעות ומפוארות יותר.
פרט לעובדה שהן מהוות את מתנת האירוסין של הגבר לאשתו לעתיד, הן לרוב גם משובצות יהלומים ומרהיבות ביופיין. ולא - אסור לטעות: טבעות אירוסין גדולות יותר אינן בהכרח יפות או יקרות יותר. לרוב זו שאלה של איכות היהלום המשובץ בטבעת ושל פרמטרים נוספים. ליטוש יהלום, שהוא החומר החזק בטבע, הוא פרוצדורה מורכבת. לעיתים יהלום במשקל קראטים בודדים יעלה יותר מיהלום כפול בגודלו. הסיבה היא שמדדים כמו צלילות החומר, צבעו, מספר הפגמים הנראים לעין ואיכות הליטוש מגדירים את טיבה של האבן ואת מחירה הסופי. לכן - לא כדאי לרוץ על ה"נוצץ" ביותר, אלא להיוועץ עם מומחים בכמה חנויות, ולוודא שכשקונים טבעת אירוסין מתוך מגוון טבעות יהלומים, בוחרים את המתאימה ביותר - בהתאם לשיקולי טעם ותקציב.

טבעות יהלומים - המתנה המושלמת

טבעות יהלומים ניתן להשיג במגוון צורות וגדלים. החל מיהלום אחד מרכזי וסביבו עיטורים, ועד סדרת יהלומים קטנים עם חריטה אישית. טבעת אירוסין היא הדבר אותו תענוד האישה במשך כל שנות נישואיה, לכן חשוב הגוון האישי. לדוגמא - אם האישה לא חובבת את הזהב הצהוב, ניתן לבחור טבעת זהב לבן או כסף ועליה יהלומים. אם היא אישה שלא נוהגת לענוד טבעות, כדאי להסתפק בטבעת סולידית כדי שתחוש נוח לענוד אותה. לגבי מישהי אשר עונדת טבעות רבות, כדאי שטבעת האירוסין תשתלב בסגנון האישי שלה ולא תראה כנטע זר בין אצבעותיה. חשוב להבין שלא מדובר רק בתכשיט, או בדבר אשר חובה לרכוש על מנת להציע נישואין - אלא בסמל לאהבה ולקשר. זאת הסיבה שלא מעט נשים נוהגות לרכוש לבעליהן לעתיד טבעת אירוסין כמחווה להדדיות.

טבעת אירוסין - לא רק בגלל היהלום

טבעות אירוסין אפשר לבחור בכל החנויות המציעות טבעות יהלומים. לא כדאי לקנות במקום שאינו בעל שם וניסיון, שכן לא מעטים הם המקומות המוכרים זיופים, או טבעות יהלומים גנובות. לכו על מקום מסודר ומכובד וערכו סקר שוק מקיף לפני קניה של טבעת אירוסין. כך תוכלו להבטיח את המתנה המושלמת, טבעת אירוסין לחיי נישואין ארוכים ובוהקים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב