דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השקעה לשם הצלחה 

מאת    [ 03/08/2009 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 1714 פעמים ]

האם קבוצה ישראלית מליגת העל שלנו יכולה להשתתף במהלך עונה שלמה במאבקי האליפות ובמקביל להשתתף בקמפיין אירופי מכובד? על השאלה הזאת יענה בעונה הקרובה אלי גוטמן, שהצליח לשמור על הסגל הקיים ולשפרו בעמדות אשר היוו נקודות תורפה במהלך העונה הקודמת.

שחקני הרכש שהובאו העונה לקבוצה משתלבים ב-4 עמדות מפתח בהרכב ועתידים לפתוח ברוב המשחקים. הקו האחורי מתחזק במגן שמאלי פיזי והתקפי יותר בדמותו של בן דיין. הקישור מקבל חיזוק משמעותי בדמותם של מיכאל זנדברג וזוראב מנטשאשווילי אשר יצטרפו אל ביברס נאתכו וגילי ורמוט ולחילופין שי אבוטבול. ובהתקפה יצטרף איתי שכטר ה"יהלום" מנתניה אל סמואל יבואה ויוכל לשחק לצידו, מאחוריו, או כשחקן קישור חמישי.

הפועל תל אביב הינה הקבוצה היחידה בליגה אשר ניתן לומר כי בשורותיה משחקים שחקנים ברמה אירופאית. אמנם הוכחות לכך אין, אך וינסנט אניימה, סמואל יבואה והרכש הטרי איתי שכטר הם שחקנים בעלי שיעור קומה במחוזות הכדורגל שלנו. אניימה הוכיח לא פעם עד כמה יכולתו כשוער מתאימות לרמות הגבוהות של אירופה. סמואל יבואה שכבש בעונה שעברה 13 שערים ונרדם כי חשב שהוא כבר על המטוס לאירופה הבין כנראה כי העונה הנוכחית היא המקפצה אל השער ממנו יוצאים לאירופה, וכשיש חוליית קישור משובחת ועם חבר להתקפה כמו שכטר, יבואה יהיה אחד המפציצים העונה. איתי שכטר, עתיר הכישרון, עדיין ילד ועדיין לא הוכיח מה הוא שווה, אך העונה יהיו לו את כל הסיבות לפרוח בדיוק כמו ליבואה, או בדיוק כמו שחוזים כאן רבים.

עם חומר השחקנים הקיים יכול גוטמן לייצר משחק מהיר, דינמי, רווי מסירות עם 4 או 5 שחקני קישור ואולי אף עם 3 כאשר זנדברג או ורמוט מצטרפים אל יבואה ושכטר בהתקפה ויוצרים 4-4-3 שמייצג את הכדורגל המודרני וההתקפי ביותר בשנים האחרונות. גוטמן חייב להעביר לשחקניו מסר כי העונה הוא רוצה לראות הפועל תל אביב מאיימת, שרצה קדימה כל המשחק ולא מפסיקה ללחוץ את היריב, קבוצה שמניעה כדור בקצב אירופאי ומתמחה בניצול מצבים. עבודה צמודה ועיקשת שלו עם שחקנים כמו ורמוט, נאתכו, יבואה ושכטר תצליח לשאוב את הכישרון שמתחבא שם כל כך הרבה זמן.

לשכטר, יבואה ואניימה יש הרבה מה להוכיח, ובוודאי גם לאחרים, אך הם אלו שיבחנו בזכוכית מגדלת של הפרשנים, של הסקאוטרים ובמיוחד של האוהדים. אני צופה כי בסוף העונה מוני הראל יהיה עם החיוך הרחב ביותר אחרי שיפקיד את הצ'קים על שלושתם אחרי שימצאו בית חם באירופה.
רון רוזנצוייג



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב