דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להגיע לתוצאות ללא ניתוח? חדשות וחדשנות ברפואה הפלסטית. 

מאת    [ 02/08/2009 ]

מילים במאמר: 768   [ נצפה 2388 פעמים ]

בשנים האחרונות קיימת עלייה משמעותית בביקוש לטיפולים אסתטיים בלתי פולשניים בתחום הכירורגיה הפלסטית בקרב נשים וגברים כאחד. יותר ויותר אנשים מעדיפים להתנסות תחילה בטיפול אסתטי שאינו פולשני היות והם חוששים מאי הוודאות ומן הכאב הצפוי מניתוח פלסטי. בעקבות דרישה זו וכן משום מספר מקרים מצערים שקרו במהלך ניתוחים פלסטיים שונים, הופיע הצורך לחפש אחר חידושים והתפתחויות טכנולוגיות בתחום הטיפולים האסתטיים הבלתי פולשניים. ההתמחות שלי היא בטיפולים אלה, שנועדו להשיג מטרות דומות לאלו המושגות בניתוח אך ללא הסיכון והכאב שבניתוח.

הצרת הקפים
אולטרה שייפ היא חברה ישראלית שפיתחה שיטת טיפול להצרת היקפים באמצעות האולטרסאונד עבור אותם אנשים המעוניינים לעצב את גופם ולהיפטר מעודפי השומן ללא צורך בניתוח. למען אלה קיימת טכנולוגיה חדישה של חברת אולטרה שייפ המבוססת על אולטרה-סאונד לא פולשני ובטוח לשימוש. הטיפול יעיל, מתקדם מסוגו ומתחליף בהדרגה את שאיבות השומן המסורתיות בארצות רבות בעולם. אנו בין היחידים בארץ בעלי זיכיון לטיפול בשיטה זו. הטיפול החדש מבוצע באמצעות מערכת Contour 1. זהו מכשיר המבוסס על טכנולוגיית אולטרה-סאונד, המוכרת לנו מטיפולים באבני כליה ומאבחונים במהלך הריון. המכשיר פולט אלומה ממוקדת של אולטרה-סאונד אל תוך רקמת השומן התת עורית. אלומה זו שוברת באופן סלקטיבי את תאי השומן, אך משאירה את הרקמות השכנות, כולל כלי דם, עצבים ורקמות חיבור ללא פגע.
הטיפול אורך בממוצע כשעה עד שעה וחצי, בהתאם לגודל האזור המטופל, ובסיומו אין צורך בהתאוששות וניתן לחזור לסדר יום רגיל.יש להבין כי חלק בלתי נפרד מהטיפול הינו ייעוץ ראשוני, זה המחייב אותנו הרופאים לבצע בחירה נכונה של המועמדים לטיפול, להבין את ציפיותיהם ולקבל את הסכמתם לטיפול הספציפי.

בוטוקס
בוטוקס הוא שם ה"חיבה" לרעילן בוטולינום, שהינו רעל המסוגל לשתק שרירים. בגרסא מהולה מאוד ניתן להשתמש בו בביטחה כדי לשתק שרירי פנים מסוימים, כגון אלו הגורמים לקמטים במצח וסביב פינות העיניים החיצוניות. בתוך מספר ימים ממועד הזרקת החומר מפסיקים השרירים לעבוד, והמראה נעשה חלק יותר. התוצאות המתקבלות נשארות בין שלושה לשישה חודשים עד שהשריר מתאושש. נראה שטיפולים חוזרים מחלישים את השריר, לכן נדרש פחות חומר בכל טיפול חוזר, בפרקי זמן מרווחים יותר בכל פעם.
קיימת מידה של בלבול לגבי הבוטוקס, כיוון שרבים חושבים שזהו חומר מילוי והדבר אינו כך. ניתן להשתמש בבוטוקס בלבד, או בשילוב עם חומרי מילוי, אבל כל הפעילות של הבוטוקס היא הפחתת פעילותם של שרירי הבעה פעילים מדי בפנים. יש להקפיד על מיקום מדויק של החומר כדי למנוע שיתוק של שרירים לא נכונים, דבר שיגרום לנפילה מסוימת בחלק מהפנים. אך גם אם דבר זה קורה, הוא ייעלם לאחר מספר חודשים, עם התפוגגות החומר עצמו. בכל מקרה מומלץ מאוד לפנות לרופא המיומן בטכניקה זו.

חומרי מילוי
החומר הפופולארי ביותר, שזוכה לשימוש הרחב ביותר היום הינו חומצה Hyaluronic. ניתן להכין את החומצה מקולגן עופות או בצורה סינטטית. בזו האחרונה אין סכנה מפני תגובה שלילית לחלבון מן החי. ישנם גם מוצרים העשויים מקולגן בקר. חלקם מצריכים בדיקות רות לווידוא התאמה בעוד שאחרים (החדישים יותר שעברו עיבוד/זיכוך גבוה יותר) אינם מצריכים בדיקה מוקדמת.

הקטנת חזה ללא-צלקות
גישה חדשנית זו מתאימה במיוחד לאישה שהבעיה העיקרית אצלה היא גודל ומשקל השד, ואשר סובלת מכאבים משניים בכתפיים, בגב או בשד. הליך זה אינו מיועד להרמת השד או ליצירת שד אסתטי יותר. ההליך מבוסס על שיטות שאיבה והוא מבוצע דרך פתח קטן בגודל 2-3 מ"מ מתחת לכל שד. ההתכווצות והנסיגה של העור לאחר ההקטנה ירימו את השד במידה מסוימת וימנעו צניחה עתידית של השד. בהליך זה מסירים רק את מרכיב השומן בשד ומותירים את הבלוטות במקומן. דבר זה מאפשר לאישה להניק בעתיד. כמו כן, אין בעיה לבצע בדיקה ידנית, או בדיקת אולטרסאונד וממוגרפיה. עד היום לא דווח על סיבוכים חמורים מביצוע טכניקה זו, הנמצאת בשימוש בארה"ב מזה למעלה מחמש עשרה שנה. ניתן לבצע את הניתוח בכל גיל לאחר השלמת התפתחות השד.
הניתוח מבוצע בדרך כלל כהליך מרפאת-חוץ (חצי יום אשפוז), תחת הרדמה מקומית וטשטוש. לרוב ישנם מעט כאבים ושטפי דם, בהם ניתן לטפל בקלות יחסית על-ידי טיפול תרופתי מינימלי, חוזרות מטופלות שעוברות את הניתוח לפעילות סבירה בתוך מספר ימים.

הפחתת קמטים
MYCELLS הינו מוצר ישראלי חדש שעשוי ליצור מהפכה בטיפול בסימני זקנה של עור מבוגר. הטיפול מבוסס על הזרקת תאים של המטופל עצמו לתוך האזור הפגום על מנת להחיות מחדש את הרקמות. כל הטיפול נעשה באמצעות הדם של המטופל. תחילה נלקח הדם במספר מבחנות קטנות והוא עובר טיפול והפרדת תאים מיוחדת בצנטריפוגה. פלזמה עתירת טסיות זו מוזרקת חזרה לעור המטופל, המקומט והמזדקן, בכל אזורי הפנים והצוואר. בתוך ארבעה עד שישה שבועות מהטיפול הראשון מתחיל העור להתחדש וישנו שיפור ניכר באיכות ובצבע העור ובהפחתת קמטים. כדי לקבל שיפור משמעותי, ההמלצה היא לבצע שניים עד שלושה טיפולים במרווחים של ארבעה עד שישה שבועות בין טיפולים. כמו כן, מומלץ לבצע טיפול חוזר כעבור שנה וחצי עד שנתיים, כדי לשמר את התוצאות.
כיוון שלא נעשה שימוש בחומרים זרים, לא מתבצע הליך כיררוגי, והדם שמוזרק הוא דמו של המטופל עצמו, כך שלא צפויות תגובות לוואי שליליות.

ד"ר פיינרמן, המרכז הרפואי ירושלים

ד"ר מיכאל פיינרמן, רופא מומחה לכירורגיה פלסטית אסתטית, בעל ניסיון רב בארץ ובחו"ל. ד"ר פיינרמן שימש כמנתח בכיר במרכז הכירורגי בירושלים, משגב לדך, ועד היום ביצע אלפי ניתוחים בתחום הכירורגיה הפלסטית והקוסמטית ומיישם בעבודתו את השיטות החדישות והבטוחות ביותר המוכרות בעולם. מרפאת ד"ר פיינרמן, הממוקמת במרכז הרפואי ירושלים, מרכז רפואי אמין ביותר, פועלת מזה 25 שנה בתחום ומעניקה טיפול אינטימי ואישי. ייחודיות הטיפול של ד"ר פיינרמן באה לידי ביטוי הן ברמתם הגבוהה של הניתוחים הפלסטיים והן בטיפולים שאינם פולשניים, המיועדים להחליף את הניתוח על כל הסיכונים הכרוכים בו. ייעוץ ניתן לקבל במרפאה, בה תזכו ליחס חם ואוהב ולחיוך.
פיינרמן קליניק, דיסקין 9 א', ירושלים. 02-5636263 http://www.feinerman.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב