דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות אירוסין לגבר 

מאת    [ 30/07/2009 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 6550 פעמים ]


השינוי המשמעותי החל במהפכת סוף שנות התשעים כשכל גבר ממוצע הפך לגבר מטרו סקסואלי, שמעבר לטיפוח הגוף ועיצובו במשך שעות רבות בחדר הכושר ומלבד רצונו המתגבר להתפנק בספא מפואר ולהתרחץ באמבטיית מלחים (או מלכים) הרשה לעצמו להסתובב בחוצות העיר כשהוא עונד בריש גלי- טבעת אירוסין.
יש לי רק חלום, לקנות לך יהלום
עדיין מוקדם מדי לומר, שבחברה הסטריאוטיפית שלנו גברים העונדים טבעות יהלומים מתקבלים בחיוך מסביר פנים. הסיבה לכך היא שלעומת טבעות אירוסין לגבר, מרבית הציבור אינו יודע על מה מרמזות טבעות יהלומים אלו.
לא מובן לרוב האם מדובר בביטוי מיניותו של העונד, ברצונו להבליט את עושרו, בהנצחת מוצאו ומורשתו או שאולי בסך-הכול המסכן "מקודש בטבעת זו". זה לא חדש, שדווקא טבעות אירוסין לגבר יכולות להופיע במגוון סגנונות כשהבולטות בהם הן טבעות אירוסין מזהב או מכסף וכאמור - טבעות יהלומים.
שר ה"טבעות אירוסין"
בחירה מבין טבעות אירוסין לגבר, שהן רבות, היא משימה לכל דבר ועניין ועליה לענות על ציפיותיו של הגבר. הרי אם טבעות יהלומים אינן לרוחו, אין כל סיבה בכלל לחשוב על לקנות אחת מהן בתור טבעת אירוסין. אז רק כדי להזהיר את קהל הגברים העומד לפני אירוסין קרובים, נציין שבמאה העשרים ואחת האישה המודרנית אינה חוששת, ולו במקצת, לבחור ולקנות אחת ממבחר טבעות אירוסין לגבר שלה על-פי ראות עיניה, ומאוחר יותר אף לדרוש ממנו לענוד את אותה טבעת אירוסין. כנראה ענידת טבעת אירוסין מצד הגבר, כמו גם מצד האישה, מחזקת את תחושת המחייבות ביניהם ונותנת למערכת-היחסים שלהם נופך נוסף.
קולעים לטבעת
רכישת טבעות אירוסין לגבר על ידי בנות-הזוג ולהפך היא אחד השלבים המהנים ביותר כשמדובר בהכנות הקרבות לקראת החתונה. רכישה זו הינה הראשונה של בני-הזוג בדרך לחייהם המשותפים. שניהם כבר יודעים, שאותן טבעות אירוסין יישארו איתם לנצח. הרי באותה טבעת אירוסין יש הרבה יותר מערך אסתטי על יופייה וזוהרה.
היא טומנת בחובה סמליות בעלת משמעות לשני בני-הזוג . אם השניים מעוניינים להטביע את חותמם באותן טבעות אירוסין שלהם, הם יכולים לרוב אף להוסיף נגיעה עיצובית אישית וליהנות מטבעות בהתאמה אישית.
כדי לעשות זאת, מומלץ להם לקבוע פגישה אישית עם מומחה יהלומים ועם מעצב טבעות - ובפגישה לתכנן טבעת אירוסין לפי בחירה. אם כך, אין כל צל של ספק שבבחירת טבעות אירוסין לגבר ולאישה יש הנאה כפולה ומכופלת: לא רק שנהנים מאותה רכישה ראשונית ומרגשת של בני-הזוג עבורם עצמם, וזו רכישה שתלווה אותם לנצח - אלא שזו גם חוויה אסתטית, ססגונית ויצירתית, שמותירה לזוג המאושר לבטא את אהבתם השלמה עם אמירה אישית משלהם והענקת משמעות סימבולית. וכל זאת אחרי הכול, דרך טבעות נישואין אלו. אז תתחדשו, ושיהיה במזל!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב