דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יעל שבא - הבית הפרטי שלנו מופרט לטובת בית האח הגדול- מעיני האסטרולוג 

מאת    [ 30/07/2009 ]

מילים במאמר: 334   [ נצפה 1784 פעמים ]

בשנים האחרונות ובמיוחד בשנה-שנתיים האחרונות נראה ש"ביתנו הפרטי",כלומר, האישיות הפרטית שלנו, מופרט לטובת בית עם המון דיירים איתם אנו חולקים את חיינו. המטבח של חיינו{ החלק האחראי על העינוגים וההנאות הפרטיות שלנו}, חדר השינה של חיינו{ החלק האחראי על החיים האינטימיים שלנו}, הסלון של חיינו{ החלק האחראי על חוג החברים הנבחר שלנו}- כולם הופכים להיות בית עם חלל פנימי משותף. המחיצות הורדו. גבולות האישיות הפרטית שלנו הופכים להיות שקופים לכל מתבונן, מציץ וסקרן. תחושת הפרטיות שלנו נגזלת מאתנו מרגע לרגע. ואנו, שחשוב לנו לשמור על ההגדרה של אדם חברותי, וחלילה לא אגואיסט, מפקידים את מפתחות ביתנו בידי האחרים. מעניקים לאחרים את הרשות לשדוד אותנו לאור יום. להכנס לביתנו, לפתוח את חדרינו ולהעביר את המזכרות וסודות מגירתנו לרשות הכלל.
האם פלא הוא שכיועצת אסטרולוגית, אני נפגשת עם יותר ויותר לקוחות הבאים אליי ליעוץ ובפיהם השאלה הכואבת: מי אני? איפה שכחתי את עצמי? ולאן אני הולך/ת לאבוד?
"אישיות", "אינדיבידואל" ו"פרטיות" הופכים להיות מינוחים יותר ויותר זרים ולא מקובלים. ואדם המעז להחזיק בהם, לא פעם נחשד כטיפוס לא חברותי, "לא קשור", ולא "אחד מהחברה" { הטובים }.
אנשים מדברים על חשיבות קיום ערכיי חברה. אך אייך יכולים להתקיים ערכיי חברה אם הפרט מרגיש בתוכיי תוכו שערכיו הפרטיים מושתקים ומוצנעים לטובת המיתוג, הסלוגן והאמירה החברתית הכי "חמה"?
אנשים המגיעים אליי ליעוץ מראים סימנים ברורים של עייפות, דיכאון ושעמום. זקוקים כל כך להזכר במקורותיהם, להתחקות אחר שורשיהם ולחזור לנתיב הפרטי שלהם שאבד בים הנתיבים של "כולם".

משחר ילדותנו אנו שומעים את הציווי החשוב "ואהבת לרעך כמוך", אך התרגום החברתי של היום מעיב על המשמעות הבסיסית שלו. רעיון היסוד ב"אהבת לרעך כמוך" נטוע בדרישה לאהוב קודם כל את עצמך. כלומר, להיות נאמן למי שאתה. להיות כמה שיותר קרוב אל עצמך, לדעת את נפשך, להגן ולכבד את צרכיי הגדילה האמיתיים שלך, ורק אז תוכל להיות חבר אמיתי לרעך. אתה לומד לאהוב את חברך כמו שאתה לומד ולאהב ולקבל את עצמך, מתוך ידיעה עצמית שלמה, מתוך הכרות פנימית אמיצה וסובלנית את מי שהנך, על כל חולשותייך ויתרונותייך. כי לעולם, הדברים נובעים קודם כל מתוכנו, ורק אחר כך מחולקים ומשותפים בין האחרים.
יעל שבא- אסטרולוגית, גרפולוגית ומאמנת אישית להצלחה.
מתמחה ביעוץ ואימון אישי מזה 20 שנה.
משלבת באופן מיוחד ומדהים בין הבנת הנפש, משברים, שינויים והתפתחות הנראים דרך הורוסקופ הלידה וכתב היד, ומשתמשת בידע לאימון אישי צמוד ומקיף, הנותן דחיפה למיועץ דרך הבנתו המוחלטת של מה מתאים לו ומה לא!
לאתר הבית של יעל שבא ולפרטים נוספים:
http://www.yael-astrology.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב