דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום ברשתות חברתיות באינטרנט 

מאת    [ 25/07/2009 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 3442 פעמים ]

פרסום ברשתות חברתיות הוא הפירסום החדש והיעיל ביותר בישראל - נקודה. רשתות חברתיות הן אתרים אליהם נרשמים אנשים רבים במטרה להכיר אנשים אחרים כמוהם בעלי תחומי עניין משותפים למטרות שונות כגון הכירויות, שותפים עסקיים, סתם לדבר בשביל להעביר את הזמן וכו'. לאחרונה צברו הרשתות החברתיות תאוצה מטורפת כאשר כיום כבר לא ניתן למצוא אדם שאין לו פייסבוק, או יותר מכך - שלא יודע מה זה ולא שמע את המילה הזו.

הציבור הישראלי הוא ציבור מאוד סקפטי ולא אוהב ש"שוטפים לו את המוח" באמצעות מסרים פרסומיים בוטים. כאשר בטלוויזיה מופיעות פרסומות, רוב האנשים בישראל טוענים כי הולכים למטבח, לשירותים, או סתם מעבירים ערוץ. אין מה לעשות, הפרסום באמצעות הטלוויזיה כבר הרבה פחות אפקטיבי ומעורר הרבה יותר אנטיגוניזם כלפי המוצר והמותג במקום לעורר את ההפך הגמור מכך. אז איך ניתן בכל זאת לפרסם מוצר (הרי צריך להתפרנס איכשהו, לא?) מבלי להכעיס את קהל היעד?

יואב מאור, מנכ"ל יואב מאור תקשורת ואחד האנשים הבולטים בישראל בתחום פרסום ברשתות חברתיות, טוען כי פרסום טוב הוא פרסום שיודע ליצור דיאלוג בין הלקוח לקהל, ולא לתת לו מסרים חד צדדיים בלבד. פרסום טוב הוא פרסום חווייתי, כזה שנותן לקהל לטעום את ערכי המותג באמצעות התנסות וחוויה ולא באמצעות באנרים, מיניסייטים ופרסומות רועשות בטלוויזיה עם קריינים צועקים. כדי למכור מוצר צריך לדעת לדבר אל הקהל, לפנות אליו בגובה העיניים ולהגיד - כן, יש לנו מוצר שאנחנו רוצים שתדע עליו, בוא תתנסה בו, בוא תבדוק אם הוא מתאים לך, בוא תספר עליו לחברים ותבקש מהם גם חוות דעת. רק כך ניתן להגיע לתוצאות מקסימליות.

עוד דרך מדהימה לפרסם היא באמצעות פעילויות אינטראקטיביות - לתת לקהל היעד לחוות את המותג באמצעות משחק כלשהו הקשור למוצר, או תחרות ברוח המותג כשהפרס אליה יכול להיות כל דבר המזוהה עם המותג - לאו דווקא המוצר עצמו! מילת המפתח בענף היא יצירתיות, היא לגרום לקהל לראות אותך באור חיובי ולא בתור עוד מפרסם מעצבן ומיותר. לגרום לקהל לראות אותך על המדף ולומר "היי, הנה זה!" ולא "אויש, הנה המעצבן הזה מהפרסומות".

פרסום ברשתות חברתיות זהו העתיד - בואו נדע להשתמש בו כמו שצריך וכך נעשה לכולם חיים טובים יותר - גם לקהל שרוצה לחוות חוויות חדשות אך מאס כבר בפרסומות, וגם למפרסם שמחפש דרכים כיצד לדבר אל הלקוח בצורה הכי טובה, נעימה ונכונה, ולפעמים פשוט לא יודע איך עושים את זה, לכן מומלץ לפנות לייעוץ תקשורת ומיתוג במדיה החברתית.
יואב מאור - מנכ"ל יואב מאור תקשורת - מספר 1 בפרסום ויחסי ציבור במדיה החברתית
פרסום ברשתות חברתיות
יואב מאור תקשורת



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב