דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סידור וארגון רהיטים 

מאת    [ 23/07/2009 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 3832 פעמים ]

מזל טוב, רכשתם בית חדש, ריק מריהוט וכעת עליכם לארגן מחדש ריהוט ישן או שאף התחדשתם עם ריהוט חדש לגמרי. וכל ריהוט זה צריך להיכנס בצורה הכי פונקציונאלית ועיצובית לחלל החדש והריק.
האפשרויות לסידור רהיטים בחלל ריק הן רבות וזה עלול לבלבל אתכם ולגרום לכם לתהות במשך זמן רב על ארגון טוב של ריהוט.
למרות שלא ניתן לומר בוודאות לכל אחד היכן להציב ואיזה ריהוט להציב בחדר, ניתן לכוון אתכם על פי מס' שאלות פשוטות וכמה קווים מנחים שיעזרו לכם לחשוב איך להשתמש בחלל הריק בצורה המיטבית.

מהו השימוש לחדר המיועד לריהוט ( סלון, משרד ביתי, פינת ישיבה וכו')
? הסתכלו על הכניסה לחדר, האם יש דלתות? האם הם נפתחות פנימה או החוצה? במידה והדלתות נפתחות לתוך החדר, עליך לפנות כל מה שיפריע להם להיפתח באופן מלא לכניסה נוחה של ריהוט.
? האם החדר משמש כמעבר לחדר אחר? או שזהו החדר המיועד לריהוט? במידה וזה חדר מעבר, יש לוודא כי רהיטים בו מונחים בצורה המאפשרת מעבר רחב ונוח לעוברים ושבים.
? איך תירצה להרגיש בחדר? האם תהיה מעוניין בריהוט שייתן לך הרגשה של חמימות ואינטימיות או שמא ריהוט שיאפשר הרגשה של פתיחות ומרחב? רהיטים ליצירת אווירה ביתית חמימה יוצבו בקבוצות קרובות יותר, וליצירת אווירה מרווחת יש למקם את רהיטים עם מרחק אחד מהשני.
? האם תשתמש בחדר לאירוח כלשהו? אם כן, עליך לבחור רהיטים בעלי גמישות מסוימת על מנת שיהיה אפשרי וקל להזיז אותם לפי הצורך. לדוגמא, כסא אוכל בעל משקל קל יוכל להתווסף במהירות ובקלות לצד שולחן אוכל כשאורח לא צפוי מצטרף לארוחה.

קווים מנחים בארגון ריהוט
? בין הספה לכיסאות הצד, מעצבי הפנים ממליצים בדרך כלל על מרחק של כ-120 ס"מ עד 250 ס"מ בין אחד לשני. כמובן שעליך להתאים את המרחקים על פי הצרכים שלכם מכיוון שאין כאן חוקים ברורים.
? במידה ויש לך שולחן סלון, המיקום הנורמלי הוא כ-35-45 ס"מ מהספה, אך שוב, אם יש לך ידיים קצרות או רגלים ארוכות, מקם את שולחן הסלון במיקום הנוח ביותר בשבילך.
? הטלוויזיה אמורה להיות ממוקמת במרחק כפול שלוש מגודלה, אך כיום עם הטלוויזיות בעלות מסך ענק, אתה עלול למצוא אותה בחדר השני, לכן הנח אותה על מזנון או תלויה על הקיר במרחק סביר לצפייה נוחה.
? בפינת האוכל, אדם מבוגר צריך עומק של כ-50 ס"מ של המושב לישיבה נוחה ועוד כ- 40 ס"מ מרווח לתזוזה קדימה ואחורה עם הכסא. במרחק בין כסא לכסא, אפשר מרווח של כ-60 ס"מ לאדם אך אם המשפחה שלך נוטה לזוז הרבה בזמן האכילה, הוסף מרחב נוסף של כ-15 ס"מ.
להגשה נוחה ומרווחת, אפשר מרחב של כ-115 ס"מ משולחן האוכל לקיר.
? קח בחשבון שבמידה ואתה מארח הרבה, המיקום הראשוני ידרוש בהמשך הזזה וסידור מחדש לנוחיות ותזוזה קלה של אורחיך.

כל המידות הן מוערכות ומוגשות כהמלצה בלבד, בבואך לסידור ריהוט בביתך, התחשב בצרכי המשפחה ועל פיהן קבע את המידות המתאימות לך.

הדרך הטובה והפשוטה ביותר לתכנן מיקום רהיטים היא על נייר. אז קח לידך סרט מדידה, עיפרון ודף והחל למדוד את החדר ולצייר סקיצה של מיקום רהיטים ואל תשכח לרשום מידות של הקירות, חלונות ודלתות.
שלום רב ותודה שקראתם את המאמר שלנו, שנכתב על ידי חברת מאסטר דיזיין, בבקשה בואו ובקרו אותנו בין אם מעוניינים אתם ב ריהוט משרדי או ב ריהוט כללי. הבטחה אחת יש!, בידיניו תוכלו למצוא את כל ה רהיטים מחכים לכם במרכז המשכרי של ראשון לציון ובהרצליה



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב