דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לגרום לבלוגים לכסות את העסק שלך? 9 אסטרטגיות יעילות. 

מאת    [ 21/07/2009 ]

מילים במאמר: 548   [ נצפה 2237 פעמים ]

היתרון של בלוגים כאחד מהכלים המרכזיים של יחסי ציבור באינטרנט הוא שהם מאפשרים לכל אחד לפרסם תוכן.
הבלוגים התפתחו למערכת של מאות אלפי ערוצי תקשורת ספציפיים שיוצרים מגוון אפשרויות חסרות תקדים להציג את הסיפור של העסק שלך בפני האנשים הנכונים.
יותר מזה, אם אתה מחפש כיסוי תקשורתי לעסק שלך, אין עוד צורך להעסיק חברת יחסי ציבור יקרה כדי להאדיר את הסיפור שלך (למרות, כפי שאסביר בהמשך, זהו בהחלט יכול להיות קיצור דרך מסייע שיעשה עבורך לפחות חלק מהעבודה) .

הנה כמה מאסטרטגיות האפקטיביות ביותר בשיטה "עשה זאת בעצמך":

1. זיהוי הבלוגים הנכונים נשמע פשוט אבל לא ממש. צריך לערוך חיפוש מקיף ברחבי הבלוג ספירה שבסופו תוכל תרכיב לך את הרשימה שלך להתקשרויות

2. בסס עצמך כקהילה ההבדל גדול בין בלוגים לבין תקשורת מסורתית היא הקהילה שמתפתחת לעיתים קרובות באמצעות התגובות. תגובות על בלוגים שאתה קורא ובסופו של דבר השקת סיפור מעלה את שמך ואת פניך (הוסף צילום) בפני הכותב ויעורר את נכונותם לבחון את הסיפור שלך כשהוא מגיע.

3. אינטראקציה ברשתות חברתיות- דרך נוספת לקדם את שמך בפני הבלוגר הנכס, היא אינטראקציה ברשתות חברתיות. הדרך הקלה והכי פחות פולשנית היא לעקוב אחריהם בטוויטר, ולענות על כמה מהטוויטים שלהם. לינקדין ופייסבוק הן אופציות נוספות שכדאי לקחת בחשבון. מכיוון שאלה רשתות חברתיות הדדיות ואחדים מהבלוגרים יותר שומרים על פרטיותם מאחרים, אין זה מתאים לכל אחד.

4. לעקוב אחר הוראות המנוי לכל בלוג ובלוג- אם לבלוג יש טופס מנוי להודעות לעיתונות, השתמש בו גם אם מצאת את כתובת האימייל או מספר הטלפון של הבלוגר. כך גם באינטראקציה עם בלוגרים ברשתות חברתיות. אל תשתמש בהם לשלוח את הסיפור שלך אלא אם כן הבלוג מבקש זאת במפורש.

5. סיפור אישי- אם עקבת אחר ההוראות עד לנקודה זה, ההמשך יהיה קל מאוד. בסיפור שלך, אל תשכח להזכיר אינטראקציה שלך עם בלוגר אחר, ואם זה אפשרי - סיפור אחרים שפרסמו לאחרונה אותם אתה מוצא בעל קשר רלוונטי לתחום שלך.

6. לגשת לעניין- בקיצור הוא הדרך לכתיבת בלוג. אתה צריך להיות מסוגל להגדיר במספר משפטים מדוע מה שאתה כותב הוא חדשות ששוות פרסום ואז להוסיף פרטים תומכים בצורת קישורים, הוספות, או הזמנת בלוגר לצלצל או לשלוח אי מייל כדי לשאול שאלות.

7. תעשה לבלוגר את החיים קלים- שים לב לפורמט של הסיפור אותו מעלה בבלוג. האם הלוגו כלול? האם יש תמונות המייסדים (של חברה)? סרטי וידיאו? הדגמות? כל אלה מקלים על כתיבת בלוג.

8. לקבוע דד- ליין- אם אינך מציג את הסיפור שלך באופן בלעדי בבלוג אחד נכון לפעמים לקבוע תאריך ספציפי ומועד שאתה מבקש לכבד, לפני כתיבת בלוג.
בלוגים בנויים על חדשות מרעישות כדי ליצור תנועה ואם אינך עובד איתם באופן בלעדי הם ירצו את החדשות לפחות באותו זמן שמקבלים האחרים. לשלוח את החדשות באחור אינה התנהגות ראויה.

9. לשים ידיעה חדשותית על גלי האתר- אופציה אחרונה, אם עבר הדד ליין שהקצבת, אתה יכול לשלוח את הידיעה לתפוצת משרדי יחסי ציבור ולאתרים בהם מפרסים קומוניקטים שכאלה. בלוגרים נכנסים לעיתים לשירותים אלה בחיפוש אחר סיפורים המעניינים אותם.

נשמע כמו הרבה עבודה? נכון.
בניית יחסים עם בלוגרים לוקחת זמן, כך גם יצירת סיפור אטרקטיבי.
כאן נכנסים משרדי יחסי ציבור המתמחים בייחסי ציבור באינטרנט לפעולה. הם מיישמים את כל האמור לעיל על בסיס קבוע. זה לוקח זמן ליצור את הקשרים המתאימים לנישה שלך אבל למשרד יחסי ציבור את המומחיות למלאכה.
כמובן תמיד קיימת האפשרות לעשות את זה בעצמך.

אכן בלוגים הם פלטפורמה חשובה ומרכזית במערך יחסי ציבור באינטרנט- אבל בין בלוגים, טוויטים ופייס בוק למי נשאר זמן לעבוד?

שרון בג ליבוביץ'
ברית המילה - יחסי ציבור
www.brithamila.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב