דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו סיאנס ומדוע יש להימנע מלעשותו 

מאת    [ 19/07/2009 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 3036 פעמים ]

ביקום הכולל גם את "העולם הבא" מסתובבות להן נשמות של אנשים שנפטרו, ביניהן מסתובבות גם נשמות אשר אין להן מנוחה מכל סיבה שהיא, או נשמות
אשר ממשיכות את סיבובן כדי לנקום, לנשמות אלה אני קוראת נשמות תועות, כי הן תועות בדרכן ואינן מוצאות מסיבות שונות את דרכן למקום בו הן צריכות להיות. לכן לאף אחד מאיתנו אין את היכולת להבחין מי נשמה טובה ומי נשמה שעלולה להזיק. נשמות אלו מסתובבות ברבדים הנמוכים של "העולם הבא", ולכן הן הראשונות אשר יכולים "להתקל" בהן בזמן טקס הסיאנס.
תגידו מתקשרים למיניהם! נכון אתם צודקים לחלוטין, אך מתקשרים אשר עובדים ממקום נקי, ממקום של לעזור (אך גם להתפרנס), ומתקשרים שאכן קיבלו את המתנה הנפלאה הם במהלך התקשור עולים לגבהים אשר שם שוכנות הנשמות הנכונות להם לתקשר עימם.
אלי התקשרו אנשים אשר עסקו בסיאנס והתחננו לפי שהציל אותם מהנזקים אשר גרמו להם הנשמות "התועות". (לכן החלטתי להוציא את המאמר הזה לקוראים).
הנזקים היו מאסונות בבית של שבירת חפצים, העלמותם של דברים (מסמכים וחפצים) חשובים, תאונות אישיות בדרכים ובבית, גרושין, עסקים פשטו רגל ועוד....
לצערי הרב אין אני יודעת כיצד לעזור לאנשים אלו , אך אני ביקשתי מהם (כי אלו ההוראות שקיבלתי) להדליק נרות נשמה ולבקש מהנשמות התועות לחזור למקום ממנו הן באו, לגשת לבית קברות במידה וישנו קבר של קרוב משפחה עדיף ובמידה ולא למצוא קבר ולהדליק נר נשמה על הקבר, כמו כן לקרוא תהילים במשך 3 שבועות בבוקר ולפני רדת הלילה. אכן היו כאלה שעזר להם הטקס , אך לצערי היו גם כאלה שדבר לא עזר להם , ואני שמעתי על כאלה שמרב ייאוש החליטו להתאבד.
לאור זאת אני פונה לחברים הקוראים מאמר זה אנא המנעו מטקסי הסיאנס, אני מבינה מאוד את הצורך שלכם בלספק את יצר הסקרנות, אך אנא מכם מנעו מכם וממשפחותיכם צרות ועוגמת נפש. תנו לנשמות התועות למצוא את דרכן למקום בו הן תהיינה מאושרות.
עלי גם להוסיף, והיה ואכן בזמן הסיאנס הורדתם את הנשמות אותן חיפשתם, אין זה אומר כי המעשה הינו נכון, בזמן סיאנס מפריעים לנשמות אשר "עסקות" בעסקיהן דהיינו - בשמירה עלינו או על מי שהן צריכות לשמור, (היות וטרם חזרו מהעולם ההוא אין אנו יודעים בוודאות מהו תפקידן, אך מן המשוער כי יש לנשמות הנפטרים מספר תפקידים, יכול מאוד להיות שהן רק נחות מהחיים שהן עברו כאן בעולם החי שלנו), לאור הנאמר ההפרעה הזאת עלולה גם כן לגרום לכעסן אשר יכול להשפיע על העושה סיאנס בצורה של פגיעה נפשית או פיזית בחייו.
בברכת-
המשך חיים מאושרים וטובים
רוחי בכר
מתקשרת ומדריכה רוחנית
http://www.rochycu.com
052-3277757



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב