דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רכישת רכב פרטי - כל האפשרויות 

מאת    [ 19/07/2009 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 3559 פעמים ]

 

עומדים בפני רכישת רכב פרטי? לפניכם כל האפשרויות לקניית רכב פרטי שעליכם לשקול, לכל אחת יתרונות וחסרונות משלה וכל אחת תתאים לצרכים אחרים ולאנשים אחרים. מטרת מדריך זה הינה לסייע לכם בבחירת האופציה הטובה ביותר עבורכם לרכישת רכב פרטי -

1.      טרייד-אין - אם כבר יש ברשותכם רכב פרטי ואתם מעוניינים להחליפו ברכב חדש, תוכלו להיכנס עם רכבכם לאחת מסוכנויות הטרייד-אין המציעות טרייד-אין במחיר מחירון, לקבל את מחיר המחירון על רכבכם ולצאת עם רכב פרטי חדש, המתאים לתקציב שלכם. רוב סוכנויות הטרייד-אין מציעות גם פתרונות מימון נוחים ואחריות על הרכבים, וכן מדובר ברכבים לאחר בדיקה, שיש להם כתובת ברורה למקרים של תקלות.

2.      רכישת רכב חדש -  אם התקציב מאפשר לכם, תוכלו לקנות רכב פרטי חדש. הרי אין תחושה שמשתווה לתחושה בעת קריעת הניילונים מרכב חדש, התנעתו ויציאה מסוכנות היבואן כאשר על הצג מופיע מספר קילומטרים חד או דו ספרתי (בהתאם למרחק מהנמל). זהו רכב שאף אחד לא נגע בו לפניכם, ולרוב תקבלו עליו אחריות למשך שלוש שנים. עם זאת, רכב פרטי חדש עולה לא מעט כסף ואת מרבית ערכו הוא יאבד בשנים הראשונות.

3.      רכישת רכב ממוכר פרטי - שוק הרכבים הפרטיים מיד שנייה בישראל הוא מפותח מאוד ובכל יום תוכלו למצוא רכבים המתפרסמים למכירה. הטרחה כאן גדולה יותר ממרבית האופציות האחרות ועליכם להקדיש לנושא זמן, להיפגש עם המוכר ולבדוק את הרכב בכוחות עצמכם. אולם כאן גם טמונה ההזדמנות לרכב פרטי בעלות נמוכה יותר מאשר באופציות האחרות. אם אתם סוחרים בנשמה, זוהי כנראה הדרך המתאימה לכם ביותר.

4.      רכישת רכב ממגרשים, סוכנויות, חברות ליסינג וחברות השכרה - אם אתם רוצים לרכוש רכב פרטי מיד שנייה, מבלי להסתכן ולאבד זמן יקר, תוכלו למצוא מגוון רחב של רכבים פרטיים במגרשי מכירת רכבים, סוכנויות ליסינג וחברות השכרה. גם כאן מדובר על רכבים בדוקים, לעתים עם אחריות, ובמחיר מופחת עקב השימוש האינטנסיבי של בעליהם הקודמים.

5.      יבוא רכב אישי - כיום יכול כל אחד לייבא רכב מחו"ל באופן פרטי, אולם זאת בתנאי שהרכב לא נמצא יותר משנתיים על הכביש. ישנן סוכנויות המתמחות ביבוא רכב אישי, שישמחו לעזור לכם לייבא את רכב חלומותיכם.

6.      ליסינג תפעולי - ליסינג תפעולי הוא שיטה נוחה לקניית רכב פרטי, המאפשרת לכם גם פיתרון מימוני נוח וגם גיבוי לתקלות. בשיטה זו תשלמו חלק מהסכום בתחילת העסקה, את חלקו בסיומה ואת היתר בתשלומים חודשיים הנפרשים על פני מספר שנים.

 

 

 

גוד רייטינג- עושים את הפרסום בשבילך- לוחות, פרסום עסקים, חדשות, תוכן
http://www.aaaa.co.il/board.aspx?id=3



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב