דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אלבומים דיגיטליים - המדריך השלם 

מאת    [ 17/07/2009 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 8249 פעמים ]

כיצד ניתן להפיק אלבום תמונות דיגיטלי ממבחר הצילומים המאוחסנים במחשבכם האישי וזאת מבלי להעזר באנשי מקצוע מתחומי הגרפיקה והדפוס? בתור התחלה, יש להוריד ולהתקין תוכנה לעיצוב אלבומים; בתהליך קצר, ידידותי למשתמש וחינמי, שעם סיומו תוכלו לערוך אלבום תמונות, לוח שנה, קטלוג מוצרים או כל מוצר אחר המוצע על ידי התוכנה המכיל תמונות הנבחרו על ידכם ומעוצב לפני טעמכם האישי, שלבסוף יודפס על נייר כרום איכותי ויישלח אליכם הביתה.


 


מהו אלבום תמונות דיגיטלי?


 


אלבום תמונות דיגיטלי הוא אלבום לכל דבר. הוא יכול להכיל תמונות שצולמו במצלמה דיגיטלית ואף תמונות ישנות שנסרקו ונשמרו במחשב. ההבדל העיקרי בינו לבין אלבום התמונות המסורתי הוא שכל תהליך עיצובו ועריכתו, כולל הטקסטים והרקעים, נעשו באמצעים דיגיטליים, כלומר באמצעות תוכנה לעיצוב אלבומים.


 


מהי תוכנה לעיצוב אלבומים?


 


תוכנה לעיצוב אלבומים הינה תוכנה גרפית, חינמית, המאפשרת לכם הן לאחסן את הצילומים הדיגיטליים שברשותכם והן לערוך אותם לאלבומים, לוחות שנה, כרטיסי ברכה או כל אחד מן המוצרים המוצעים על ידי התוכנה. על מנת ליצור מהקבצים השמורים במחשב ספר תמונות מוחשי, עליכם לבצע הזמנה, או על ידי העברת הקובץ באינטרנט או דרך שליחת דיסק צרוב בדואר אל החברה המפעילה את התוכנה, שתמיד מספקת גם שירותי הדפסה.


 


יתרונות התוכנה לעיצוב אלבומים דיגיטליים


 


מהפכת הצילום הדיגיטלי הפכה הן את הצילום הביתי והן את עיצוב האלבומים לקל יותר, זמין בהרבה וכמובן זול באופן משמעותי. כך, כיום, בניגוד לעבר הלא כל כך רחוק, ניתן לעצב לוח שנה או סדרה מוגבלת של כרטיסי ברכה ממחשבכם הביתי, מבלי להשתמש בתוכנות גרפיקה יקרות, כאשר התוצאה אינה נופלת ממוצרים מסחריים מקבילים.


 


עיצוב אלבום תמונות (או כל מוצר אחר) באמצעות תוכנה המיועדת לכך מאפשר לכם שליטה רבה יותר על התוצאה. כאשר התוכנה לעיצוב אלבומים מציעה לכם מבחר בלתי מוגבל של מוצרים (אלבומי תמונות, לוחות שנה, כרטיסי ברכה, הזמנות ועוד), נושאים (חתונה, טיול, היריון ולידה וכו') ועיצובים שונים ומשונים (תבניות, רקעים, פונטים וכדומה), המתאימים לכל טעם ולכל מטרה. כמו כן, יש באפשרותכם לשלוט בכל פרט ופרט בעריכת האלבום, לשחק עם גודל התמונות, להוסיף טקסטים וכן הלאה. בנוסף, בהדפסת המוצר דרך תוכנה לעיצוב אלבומים אין מגבלה על מספר העותקים, זאת בניגוד להדפסה דרך בית דפוס.


 


 

אשת שיווק עם חיבה עמוקה לצילום ותיעוד ועל כן, כל מי שרוצה לקבל פרטים נוספים על עיצוב אלבומים או להוריד את התוכנה לעיצוב אלבום תמונות דיגיטלי - אני ממליצה בחום להיכנס לאתר זומה.
קישור ישיר להורדה - תוכנה לעיצוב אלבום תמונות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב