דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הורוסקופ ליקוי חמה מלא שעומד להתרחש ב- 22-23 ביולי 2009 מאת חוה מזר 

מאת    [ 15/07/2009 ]

מילים במאמר: 1215   [ נצפה 6010 פעמים ]

תחזית שבועית לתקופה שבין 17 - 23 ביולי 2009 כתבה: חוה מזר
מאת האסטרולוגית: חוה מזר
כל הזכויות שמורות ©



טלה
אתם עומדים להשתחרר בהדרגה מהקשיים ומהעומס, אם נשארו עדיין כאלה מהחודש האחרון, ושועטים קדימה בתאווה מחודשת כדי להבטיח לעצמכם עתיד בהיר ומבטיח יותר. אתם כבר חשים בעצמותיכם את הצורך בריגושים, בעוצמות ובאדרנלין והמישור היצירתי והרגשי עומד בסימן של שדרוגים לבעלי חשיבה מבריקה ומתקדמת, תהיו מושכים וממגנטים ואנשים יחפשו את חברתכם. אבל כדי לשמור על ביצוע מבריק תצטרכו חזון עתידי וברור.
ליקוי חמה מלא: לקראת יום רביעי, ה- 22.7, כבר מרמז כי הוא טומן בתוכו חוויות מרתקות. הליקוי הבא עומד להתרחש בימים 5-6.8 והוא ידגיש, יפעיל וישדרג את הבית החברתי והיצירתי כאחד.

שור
החודש הקרוב מדגיש ענייני משפחה ו/או קריירה. זהו זמן מתאים לשיפוצים או העברה לדירה חדשה. ליקוי חמה מלא השבוע מציב בפניכם אתגר, שההתמודדות איתו עוד תביא הישג משמעותי בהמשך. אנשי העסקים שבכם מלאי תקוות ועסוקים בנסיעות ובקידום יזמות ברוכה, בתקווה שהיא מייצגת את הגישה הפרקטית והמעשית. המזל כבר יבוא בהמשך. בכל הקשור למשא ומתן, יהיה חשוב לשמור על מידה מסוימת של גמישות ושל פתיחות וחיפוש כלים שבאמצעותם יהיה ניתן לעשות זאת.
זהירות: קשר שבו אתם מעורבים גורם לכם להרגיש בנוח, אך אתם עלולים להרגיש שהציפיות מכם גורמות ללחצים שאיתם קשה להסתדר.

תאומים
ימים אלה והחודש בכללותו מיטיבים עימכם, תהיה לכם שליטה יותר מלאה במתרחש ותיווצר הזדמנות להרחבת מעגל האנשים שאיתם יש לכם כימיה ותקשורת טובה. תנודת הכוכבים הפורייה מחזקת אתכם. אתם ערניים, מקסימים ויצירתיים, ויש כאן מתח בונה אך קונסטרוקטיבי, זאת כדי לאפשר לכם לתרגם את שאיפותיכם למעשים.
ליקוי חמה מלא: בימים רביעי וחמישי הבאים מרמז כי מתחיל עבורכם עכשיו זרם מהיר ומפתיע של התרחשויות. סוף סוף תוכלו להתעסק בדברים שנתקעו. צירופי מקרים רבי מזל עשויים להיות המפתח למשהו שאתם מצפים שיקרה. נוכחות באירועים תמשוך אליכם את מירב הכריזמה.

סרטן
יש שינויים ברמת הנזילות הכלכלית שלכם, לכן ייתכנו במהלך החודש הקרוב החלטות ביחס לכסף ולרכוש. רכישת נכס יקר עולה על הפרק, לכן חשוב להיות ממוקדים ומעשיים ופרקטיים. הליקוי מזלי מצד אחד, אך מורכב מצד שני. התלהבות שלא במקום עלולה להשתבש במהלך הליקוי הבא, שעומד להתרחש בימים 5-6.8, לכן חשוב להיות מודעים לתפנית דרמטית בהמשך.
מבט לשבוע הקרוב: תחילת השבוע מעייפת מאוד, אך אתם מתאוששים בימים שלאחריהם. יהיה עליכם להחליט בעצמכם על עתידכם. האנשים המעורבים בתהליכים המתרחשים שם לא מנהלים את העניינים היטב. אל תניחו לאחרים לערער את הביטחון שלכם ביכולתכם ובעצמכם.

אריה
החודש הקרוב עומד בסימן של שני ליקויים במזלכם, שהראשון בו יקרה לקראת יום רביעי הבא. חוויתם לאחרונה די הרבה בלבול, אבל בקרוב הערפל יתפזר, הכול ייראה בהיר וממוקד יותר, ובעקבות טוויסט מזלי גם תוכלו להתחזק.
ליקוי חמה מלא: המחצית הראשונה של השבוע מעייפת, אבל כניסת השמש סוף סוף למזלכם תסייע פלאים. תקופת יום ההולדת תביא איתה הקלה והקדמה למשהו טוב שאמור להתרחש בחייכם. רבים מכם ממתנים אי ודאות ונהנים מקסם אישי, מחמיא ומפרגן. במהלך השבועות הבאים צפויה פעילות תקשורתית יוצאת דופן, מלווה בפרסום. המעוניינים שביניכם ייהנו מחיזורים ורומנים בהתהוות באינטנסיביות רבה.

בתולה
מתגנבת לתוככם תחושה של הקרבה וקושי במימוש מאוויים ותקוות, דבר שגורר עימו חלומות בהקיץ ואידיאליזציה של אנשים ומצבים. יש כאן גם פחד מאינטימיות בשל הצורך להיות בשליטה כל הזמן, ואלה מכם שמתמודדים עם מצב רגשי בעייתי ולא יציב, עלולים לסבול מחרדת נטישה.
ליקוי חמה מלא לקראת יום רביעי 22.7: הכוכבים בינתיים לא מבשרים בשורות טובות, שכן אתם נכנסים לחודש מחליש מאוד, שיגיע לשיאו לקראת הליקוי הבא שיתרחש ב- 5-6.8. התקופה מקצינה מתחים ויוצרת אי-שקט ואי ודאות באשר לעתיד. לכן זוהי תקופה של נבירה והפנמה, כשלאחריה תצאו מחוזקים יותר.

מאזניים
אתם עומדים להיכנס לחודש תקשורתי, מעניין ומאתגר כאחד. אתם מקרינים קסם אישי מואר יותר, ובנוסף יש לצפות למהלכים גורליים, כמו גם מינוף של שאיפה כמוסה בלב. תוכלו לזכות באהדה ובהכרה, מצב שימרכז ויזכה אתכם בהצלחה.
ליקוי חמה מלא: ביום רביעי הבא אתם נכנסים לחודש שטומן בתוכו יתרונות חשובים. כניסת השמש לבית החברתי שלכם עד ה- 20.8, מרמזת על האצה בפעילות. המועקה והבלבול של השבועות האחרונים יפנו את מקומם לביטחון מחודש אך הדרגתי בחייכם. גם אם יש עדיין שרידי בעיות שצפו ועלו בעקבות הליקויים האחרונים, תוכלו בקרוב מאוד לפתור אותן.

עקרב
כניסת השמש למזל אריה שולחת אליכם זרקור קרייריסטי. במהלך החודש הקרוב צפויים שני ליקויים משמעותיים שישפיעו עליכם מקצועית ו/או משפחתית, ואלה יצפו מכם להגדיר גבולות בקשר אישי או מקצועי. ייתכן שתרגישו שדורשים מכם יותר מדי או שמצב טעון הופך להיות אינטנסיבי מדי, לוחץ ודחוס. יש לצפות למשימה כבדת משקל שתשנה אך תשדרג את חייכם משמעותית בהמשך.
זהירות: מצרות עין ומתחרותיות ושמרו על טאקט וזהירות. אתם זקוקים לזמן להירגע, לעכל את החוויות והשינויים המורכבים שעוברים עליכם לאחרונה, כדי לגבש כיוון להמשך. רצוי להרבות בפעילות גופנית על מנת לשחרר עודפי אנרגיה.

קשת
המחצית הראשונה של השבוע עלולה להיות מלווה בהרגשה קודרת בשל תנודות במצב רגיש. אך אין כל מקום לדאגה, כל זה יחלוף לקראת המחצית השנייה של השבוע, שבה רוח התקופה והזרימה המתחדשת תגרור תפנית.
ליקוי חמה מלא: מאפשר לשפר ולקדם את מה שחשוב לכם באמת. אתם נראים טוב, מושכים תשומת לב, ומצב הרוח שלכם, שנתון אומנם לתנודות בגלל מרס ממול, משתפר בהתאם. חשוב לכן שתהיו מודעים לימים של זרימה מזלית, שתופסת תאוצה לעבר מגעים הפותחים בפניכם אפשרויות מבטיחות. השבועות הבאים מדגישים ענייני חו"ל בכל היבט וצורה, וכן התכתבויות באמצעות האינטרנט.

גדי
התחום הכלכלי מקבל דגש גדול ורחב במהלך החודש הקרוב. עם זאת, מומלץ להימנע מהנטייה לאידיאליזציה, ולספקולנטים שביניכם אייעץ ואתריע לא להתעלם מדברים שעלולים להתנפץ בהמשך. 2 הליקויים שעומדים בפתח והפעילות שתתבצע בעקבותיהם ישפיעו על מצבכם הכספי לטווח הקרוב והרחוק. עיתוי נכון ופעולה מוצלחת יוכלו להניב פירות מהם תוכלו ליהנות לאורך זמן.
הליקוי חמה: נותן למעשה איתות ומעין סימן אזהרה. שימו לב לא רק למה שאתם עושים, אלא גם למה שאתם אומרים. בקשרים ובשותפות בעלי בסיס בריא אפשר יהיה לראות בבירור מדוע כן להמשיך יחד בכל הקשור לאופציות חדשות וקיימות כאחד.

דלי
ליקוי חמה מלא ישפיע הפעם על החודש כולו בצורה בולטת וממורכזת, והליקוי השני לקראת ה- 5-6.8 עומד להתרחש במזל שלכם ממש. בתחום הזוגי חשוב להעלות דברים על פני השטח ולדון בהם בגלוי. למרות חששותיכם עדיף לגעת בנקודות הכואבות ולא להמשיך להדחיק את הנושאים הבעייתיים ולהתעלם מהם.
מבט כללי: של החודש בכללותו מרמז כי צפויים ימים מזליים, יוצאי דופן ומרגשים. תקופת אריה, המזל הנגדי שלכם, תשפיע ותזרים איכות איכותית מתחדשת. הצורך בהגשמה מרבית והישגית יבלוט ויכוון אתכם לפעול, לעשות ולשנות. תחומי עניין וסקרנות מחודשים ימשכו את תשומת יבכם ויזריקו לתוככם התנסויות מרתקות.

דגים
המישור היצירתי מתחדש ופורה לקראת הימים הראשונים של השבוע, אך ליקוי חמה מלא שיתרחש לקראת המחצית השנייה של השבוע מומלץ למנוחת הנפש, כי הוא כבר מרמז על ימים מתישים נפשית שגוררים מצבי רוח משתנים, עם נטייה להסתגרות. בנוסף, קשה יותר למצוא דרך לגשר על פערים, ומחלוקות קטנות עלולות להפוך למכשלה של ממש. כדאי להתפשר ולקבל את נקודת המבט של הצד האחר, גם אם אינכם מסכימים עימה.
בריאות: הליקוי הבא שעומד להתרחש לקראת ה- 5-6.8 במקום רגיש יותר עלול לגרור תחושה של מתח ואי-שקט, שעלולים להקצין בעיה בריאותית או אחרת.


* * * * *

ליקוי חמה מלא במזל אריה
במהלך החודש הקרוב עומדים להתרחש שני ליקויים, שהראשון בהם יתרחש בימים רביעי וחמישי, 22-23 ביולי במזל אריה. בניגוד לחודש האחרון, שבו התרחשו שני ליקויים במקום רגיש מאוד, הרי שהפעם הליקוי מתרחש בתחילת מזל אריה במעלה 0 בו. מזלות אריה ודלי שנולדו בתאריכים הסמוכים ל- 22-23 בחודש יחושו במעין פרק סיום לדבר מה חשוב ופתיחה של דבר מה חדש.
האריות שחוגגים החודש את יום הולדתם, מתחזקים ומתאוששים מהשפיפות שליוותה את החודש האחרון, האנרגיות חוזרות בהדרגה ועכשיו יהיה קל יותר להשלים עם מה שקודם עורר בכם התנגדות או אכזבה.


* * * * *





כל הזכויות שמורות ©
חוה מזר כותבת במקומונים רבים ברחבי הארץ, באינטרנט, וכן בעולם האשה וב- פנאי פלוס.
http://www.toses.co.il/horoscope.asp



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב