דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ישויות טפילות ו או המחיר שאנו משלימים על השליליות שלנו 

מאת    [ 13/07/2009 ]

מילים במאמר: 818   [ נצפה 3818 פעמים ]

מאמר
ישויות טפילות ו/או המחיר שאנו משלימים על השליליות שלנו / שושנה דונאיה

היכולת שלנו להשפיע על חיינו נובעת מההסכמה העילאית שלנו לוותר על הדפוסים השליליים שלנו. כדי שנוכל לשנות את המציאות שלנו עלינו להיות מודעים למעשינו ולמחשבותינו.
שיפוט, ביקורת, רכילות, לשון הרע, לעג וציניות הן אנרגיות שליליות החוזרות אלינו כבומרנג ופוגעות בנו.

א. עלינו לשים לב לשיחות שבהן אנו מעורבים,רכילות בוראת קארמה שלילית עבורנו.בספר "ארבע ההסכמות" דון מיגואל רואיס מתאר את הרכילות ככישוף. המילים המרושעות והרצון לפגוע באדם השני דרך הרכילות גם אם ל"טובה" ,היא אנרגיה של כישוף. היא פוגעת, אבל לא רק באדם עליו מרכלים אלא גם בנו כשאנו מרכלים. אנו יוצרים סביבנו אנרגיה שלילית שתוצאותיה יפורט בהמשך. קטע מהספר-"רכילות היא הכישוף הגרוע ביותר מפני שהיא רעל מזוקק. אנו לומדים איך לרכל באמצעות הסכם. אנו שומעים אנשים סביבנו מרכלים כל הזמן, ומביעים את דעתם על אנשים אחרים. יש להם אפילו דעות על אנשים שלא הכירו. רעל רגשי מועבר יחד עם הדעות. אנו לומדים שזאת דרך שגורה של תקשורת. הרכילות הפכה לצורת התקשורת העיקרית בחברה האנושית"(עמ 37)"

ב. עלינו להיות מודעים למזון הרוחני שלנו - לחומרים שאנו קוראים, לתוכניות שאנו צופים בהן, לתוכנית הרדיו שאנו מקשיבים . ידע הוא רטט, תדר ,אנחנו הופכים למעורבים במה שאנו קוראים, רואים, שומעים והדברים הופכים לחלק מן המציאות שלנו. ככל שהתדר נמוך, יש בו אלימות, רכילות , אנרגיות שליליות החודרות אל חיינו ומשפיעות עלינו.
המזון הרוחני -הוא אחת הסיבות העקריות להתגברות רמת האלימות, הקורבנות, השנאה וההרס במציאות שלנו.
החומרים שאנו קוראים, רואים, שומעים, האנרגיה הזו , החומרים האלה, נספגים בתת מודע שלנו.
מחקרים הוכיחו שגם כאשר אנשים נרדמים מול הטלביזיה בזמן שהם צופים בסרט מתח, רצח, האנרגיה הזו נספגת בתת המודע שלהם. אנו הופכים להיות מה שאנו קוראים, חושבים ואנו ממגנטים אלינו את הדבר הזה שממנו אנו יראים.
החוק היקומי הראשון אומר: "דומה מושך דומה" .

החומרים השלילים האלה שבהם אנו ממלאים את עצמנו,ההתנהגות שלנו, המזון הרוחני , והמחשבות השליליות ממגנטים אלינו אירועים שליליים. רוב האנשים אינם מודעים עד כמה מחשבותיהם שליליות . כשיש במציאות שלנו אירועים שאינם חיוביים עבורנו, כמו חוסר תקשורת בבית, בעבודה, חיכוכים , בעיות פיזיות, רגשיות, בעיות פרנסה, אירועים אלו הם המראה לחוסר החיוביות שלנו.

תת המודע ממגנט אלינו את הדומה. כשאנו שליליים אנו ממגנטים אלינו אירועים שליליים.
בהמשך לחוק היקומי הנ"ל - המחשבות , ההתנהגות והמזון הרוחני יוצרים שדה חשמלי הממגנט אלינו יישויות שליליות טפילות. ישויות אלו נצמדות אלינו להילה, למקומות חלשים בגוף, לצ'קרות הפגיעות ביותר שלנו. ישויות אלו מושכות מאיתנו אנרגיה.
אנו חשים תשושים, מדוכאים, כועסים, הכל מרגיז אותנו. ישויות אלו יוצרות תחושת לחץ על הראש, כאבי ראש. אנשים שאנו פוגשים מעצבנים אותנו. ככל שאנו נרגזים, מתוסכלים וכעוסים יותר אנו מושכים אלינו עוד ישויות .

הישוית זקוקות לפחד שלנו, לכעס,לשליליות, זה ממגנט אותן אלינו.הן ניזונות מהאנרגיה שלנו דרך הכעס, הפחד, הטינה .

מטפלים ואנשי אור- ישויות טפילות יכולות להתמגנט גם אל אנשי אור העושים עבודת אור עם עצמם ואחרים משום שהן רוצות אור. הטיפול בהן כמו בסעיף 6 בהמשך.
ישות עין רעה .

אחת הישויות שהכי פוגעת היא ישות העין רעה. אנשים מאמינים שישות עין רעה מקורה בקנאה של אנשים אחרים. שאנשים אחרים פוגעים בנו.אמונה זו אינה נכונה. הסיבה העקרית לעין הרעה היא המגנט השלילי, האמונות השליליות שלנו , הפחדים, הכעסים, הרכילות, המחשבות שלנו.

ישות עין רעה נדבקת גם כאשר אנו עוברים טראומה,פציעה ברוח, שבעקבותיה אנו מתנתקים מחלקים של נשמה ואז התחושה שלנו אחרי זה היא חולשה, עייפות, עצבנות, כעסנות רבה והרבה פעמים תקיעות שיכולה להמשיך שנים.
השפעתה של הישות מתבטאת במצב בריאותי , בפרנסה, במערכות יחסים ועוד.

כיצד נשחרר את הישויות האלה?

1. קודם כל להיות מודעים למעשינו , למחשבותינו, להמנע ולשנות הרגלים לא חיובים כמו רכילות, מציצנות, סרטים שלילים, קריאה של חומר שלילי, ביקורתי, לשים לב למזון רוחני שלנו .
2. לעבוד על הפחדים , לתקשר איתם, להבין למה יצרנו אותם, לקבל עלינו הסכמות חיוביות ניתן להיעזר בדיסק מדיטציה "דיסק ריפוי הפחד וחיבור לנשמה
3. לשנות את האמונות שלנו - לשבת לעשות רשימה של האמונות השליליות שלנו בכל הנושאים בחיינו. לשנות את האמונות- להפוך אותן למשפטים חיוביים.

4. לתרגל משפטים חיוביים- ללמוד אותם בע"פ , לחזור עליהן עד שיהפכו למנטרה, להסכמה פנימית,כדי שהתת מודע שלנו יכניס אותם לחלק האוטומטי שלו. מאפשר לתת המודע האטומטי לתת תשובה חיובית מיידית כאשר עולה מחשבה שלילית.

5. טיפול הילינג ,חיבור לנשמה עם המלאך מיכאל .
טיפול חיבור לנשמה מאפשר לנו לשחרר את הטראומה, לנקות את הפחד ולשחרר את הישות השלילית שנדבקה בנו. טיפול חיבור לנשמה חיוני כדי לבטל הסיבה למגנוט של הישות הזו אלינו.

6.ערבול אנרגטי- טכניקה הלקוחה משיטת הטיפול של הביואורגונומי של רפי רוזן- לבקש לערבל את הישויות השליליות עם המשלימים שלהם ולבקש מהם לנקות את מה שעשו וללכת אל האור.
אם מרגישים שיש ישות של עין רעה לעשות את העירבול כנזכר למעלה. כאשר אנו מערבלים את הישות השלילית עם המשלים שלה היא מקבלת אנרגיה חיובית ומשתחררת. כמובן שרק שחרור הישויות ללא השינוי שלנו יחזיק זמן קצר מאד. כדאי לחזור על פעולת העירבול הרבה פעמים במשך תקופה עד שנרגיש הקלה.

מטרתו של ידע זה היא להביא אותנו למודעות גבוהה ועמוקה יותר. לקיחת אחריות רחבה יותר ויותר על עצמנו ועל חיינו.
הזכויות על מאמר זה שמורות. ניתן להיעזר ולהעביר הלאה ולשמור על האוטנטיות של המאמר בשלמותו.
בברכה ובאהבה, שושנה דונאיה
שושנה דונאיה
מורה רוחנית, הילרית, מתקשרת, מאסטר רייקי, קרונה וסייקם, אמנית.
http://www.harmonya.co.il
http://www.harmonya.co.il/Preview.asp?Page=7811&WebsiteID=949
http://www.harmonya.co.il/preview.asp?page=1665&websiteid=949



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב