דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בחו''ל וטיולים בעולם 

מאת    [ 13/07/2009 ]

מילים במאמר: 527   [ נצפה 2602 פעמים ]

עבודה בחו"ל ידועה כאפשרות של עשיית כסף גדול ומהר לעומת החלופה של עבודה בארץ עם תלוש מזערי. עבודה בחו"ל בעגלות הנה העבודה הנפוצה ביותר כיום בקרב צעירים בחו"ל, מכל מגוון עבודות בחו"ל, אשר נחשבת לעבודה המכניסה ביותר. עבודה זו הנה עבודה אתגרית ואינטנסיבית הדורשת כישורי שכנוע ומכירה גבוהים. אולם לאחר תקופת לימוד ויישום טקטיקות מכירה מתקדמות תצלחו את תקופת הסתגלות ותיהנו משגרת העבודה בחו"ל.

עבודה בחו"ל היא קרש קפיצה לחיים מלהיבים ומהנים במדינות מעבר לים: החיים הרוטיניים בארץ, השחיקה בסביבה הים תיכונית הלחוצה, הצפירות ברחובות, חוסר הסבלנות של הישראלים, כל זאת יכול להיעלם לרגע בזמן עבודה בחו"ל. אלו שלא נחשפו לחו"ל זו הזדמנות ראשונה להכיר את ארצות הגלובוס: תרבויות, נופים, אנשים, בילויים ומאכלים. לאחר שעות העבודה אפשר לצאת לבלות יחדיו וליהנות מחיי הלילה בערים השונות, או לצאת לטיולים יומיים בימים החופשיים.

להלן דגימה של הצעות לאפשרויות של שילוב עבודה בחו"ל וביקורים כדאיים:

מיאמי ביץ', מיאמי - עטורת חופי-ים זוהרים, מתארחים בה מיטב הבליינים של אמריקה המספקת גם אתר המוביל לצילומי אופנה מועדונים וברים. חלקה הדרומי נקרא ממלכת הארט-דקו ועל-כן חזיתות הבתים הבנויים בסגנון זה, אדריכלות המודרנית בצבעי פסטל שנבנו בשנות ה-20 של המאה ה-20. בשל היותה יעד מועדף על יהודים רבים, חלקם ניצולי שואה, הוקמה כאן אנדרטה, לזכר קורבנות המלחמה וכן מוזיאון יהודי, מרשים באופן יוצא-דופן. באופן זה עושים כסף במהלך עבודה בחו"ל ונופשים בסופ"שים.

אנאפוליס, מרילנד - עיר בירה ציורית ושלווה, אשר כולה רשת צפופה של רחובות צרים עם בתים יפהפיים, וכן מבני ממשלה מעוצבים בהידור. תוכלו להבחין בסגנונות עיצובים רבים: רחובות בארוק לצד בתים בסגנון רומאי וטורי בתים צבועים בצבעי פסטל רכים. כמו כן מקום הימצאו של בניין בית המחוקקים הוותיק ביותר שעדיין בשימוש בארה"ב, בראש המבנה נמצאת כיפת העץ הגדולה ביותר הבנויה בדומה לכיפת קתדרלת סנט פול בלונדון. כך ניתן לשלב בין עבודה בחו"ל לבין השראה אדריכלית.

שביל האפלאצ'יים, ג'ורג'יה - פארק לאומי כ- 4.5 ק"מ אשר תוכלו לטעום את שביל הטיולים המפורסם בעולם, שביל האפלאצ'ים משתרע ממיין בצפון ועד ג'ורג'יה בדרום, חלק מנסים לטפס את הדרך בבת אחת ואחרים עושים זאת חלקים חלקים. הדרך משלבת טבע ותרבות היא קשה אבל יפה ותביא אתכם אל הפסגה הכי גבוהה בפארק כ1234 מ?. באופן זה ניתן להנות הן מעולם המכירות במהלך עבודה בחו"ל והן מעולם הטרקים.

בית האופרה, סידני - סמלה המוכר ביותר של אוסטרליה ממוקם באופן מרשים במיוחד על לשון היבשה המזרחית של סירקולר קי. גגו המפורסם, דמוי המפרשים, עוצב בהשפעת עלי דקל. בית האופרה של סידני הוא כה ייחודי, שנחשב לאחת מיצירות הפאר הארכיטקטוניות של המאה ה-20 וגובהו, כגובה בניין בן 60 קומות. בית האופרה מארח הופעות תיאטרון, מוסיקה קלאסית, בלט וקולנוע, וכמובן את ההופעות לאורך עונת האופרה. כך מאחדים בין עבודה בחו"ל ומבנים מרשימים

חופים, פרת' - להתמזג עם המים באמצעות גלישת גלים או רחצה באחד מחופיה של העיר אשר הן הפעילויות הפופולריות ביותר. לאלו החפצים בחופי רחצה שלווים, נסו את החופים הפרושים לאורך נהר סוואן, אם הנכם חובבי גלישה, פנו לחופים שבסמוך לאוקיאנוס ההודי. ישנו גם חוף נודיסטי הפופולרי בסוואנבורן או חוף מבודד בקארנאק איילנד אותו פוקדים בני אדם מעטים, וכמה אריות ים. מלבד זאת תוכלו להתרשם ממספר אטרקציות ימיות: לצאת אל האוקיאנוס בסירת קאטאמאראן, לברר על מקומות פנויים בתחרויות יאכטות בהתנדבות, צלילה באי רוטנסט או צפייה בלוויתנים השבים אל מימי האוקיאנוס הארקטי. באופן זה משלבים בין עבודה בחו"ל ושלווה ימית.
אורי שטיינברג, יועץ אסטרטגי של חברת Virgo המעסיקה מאות צעירים מידי שנה במסגרת של עבודה בחו"ל ברחבי העולם: עבודה בארה"ב, עבודה באוסטרליה, עבודה באירופה ועוד. וירגו מספקת הכשרה, הדרכה ותמיכה מהטובים בעולם המכירות בכלל ועבודה בחו"ל בפרט. וירגו תומכת ומעודדת על ידי תמריצים, מענק עבודה מועדפת, סידור עבודה חוקית בחו"ל וכל הנדרש לטובת עבודה בעגלות. בקרו בכתובת: www.virgo.co.il.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב