דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דירות להשכרה - המדריך למשכיר המתחיל 

מאת    [ 12/07/2009 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 3979 פעמים ]

 

החלטת לעבור לדירה לבד? לצאת מהבית של ההורים? לעבור לדירה עם בן או בת הזוג? מרבית האנשים בישראל מתגוררים בשלב כזה או אחר של חייהם בדירות שכורות ושוק השכרת הדירות בארץ, ובמיוחד בערים הגדולות, פורח ומשגשג. אם אתם בתחילתו של תהליך חיפוש דירות להשכרה, בודאי מצאתם את עצמכם אובדים בים של דירות להשכרה מכל הסוגים והגדלים, עם הבדלי מחירים משמעותיים ביותר. על מנת לגשת לתהליך של מציאת דירות להשכרה באופן שקול ומחושב, ומבלי למצוא את עצמכם בסוף התהליך בדירה רעועה במחיר מופקע, לפניכם מדריך לשוכר המתחיל, שלב אחרי שלב -

1.      הגדירו מה אתם מחפשים - על מנת למצוא דירות להשכרה שיתאימו לצרכיכם, עליכם להגדיר תחילה מהם הצרכים - כמה חדרים? מהו שטח הדירה הנחוץ לכם? איזו קומה? מרוהטת או לא מרוהטת? עם או בלי מעלית? עם או בלי חניה? על שאלות אלו ועל רבות נוספות עליכם לענות עוד טרם היציאה לדרך. המבחר של דירות להשכרה הוא עצום והגדרת הצרכים תעזור לכם לצמצם את ההיצע ולעשות סדר בבלגאן.

2.      הגדירו מהו התקציב המועדף ומהם השוליים - עליכם להגדיר מהו התקציב האופטימאלי אך גם מהו המקסימום שאתם מוכנים לשלם. דרך מקובלת לחישוב ההוצאה על שכירות דירה היא שליש מסך ההכנסות שלכם, אולם ייתכן והתחשיב המתאים עבורכם שונה.

3.      עקבו באופן יומיומי אחר דירות להשכרה באינטרנט - דירות להשכרה נחטפות מהר, שלא כמו דירות למכירה. עליכם לעקוב כל הזמן אחר דירות חדשות המפורסמות בלוחות הנדל"ן באינטרנט ולבקר בהם אפילו מספר פעמים ביום, על מנת שאם ימצא נכס המתאים לכם תהיו בין הראשונים ליצור קשר עם בעליו.

4.      השאירו את פרטיכם במשרדי תיווך מתאימים - אמנם לתיווך יש עלויות נוספות אך אם תחלקו אותן על פני 12 חודשים, התוספת אינה גבוהה יתר על המידה. בקרו במשרדי תיווך באזור ותארו מה אתם מחפשים ומהו התקציב שלכם - אם תימצא במאגר שלהם דירה מתאימה, הם יצרו אתכם קשר.

5.      דעו לקבל החלטות מהירות ודעו לדחות הצעות שאינן מתאימות - חלק מהחוכמה של מציאת דירות להשכרה שמהוות מציאה הוא לדעת לקבל החלטה מהירה כאשר הדבר נדרש אך גם לדעת לדחות הצעות שאינן עומדות בתקציב או בדרישות שלכם.

6.      עמדו על ביצוע תיקונים ושיפוצים הדרושים בנכס - הברז באמבטיה שבור? יש נזילת מים בקיר? כל דבר שלא תעמדו על תיקונו עם חתימת החוזה, עלול להתעכב ולגרור ויכוחים מיותרים לאחריו.

7.      בדקו היטב את החוזה וקבלו חוות דעת משפטית - השכרת דירות נערכת לרוב על פי חוזים סטנדרטיים אולם מומלץ לקבל חוות דעת משפטית טרם החתימה עליו, על מנת לוודא שזכויותיכם אינן מקופחות בחוזה.

 

גוד רייטינג- עושים את הפרסום בשבילך- לוחות, פרסום עסקים,לוח מודעות, חדשות, תוכן, דירות להשכרה http://www.aaaa.co.il/board.aspx?id=1&mCat=28




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב