דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אז למה אנחנו מכורות?! 

מאת    [ 11/07/2009 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2824 פעמים ]

קרה לך פעם שנכנסת לחנות וראית נעל/ תיק /חולצה/ מכנס/ חצאית/ חגורה.... ופשוט היית חייבת, חייבת לקנות את זה, היית פשוט חייבת לשים על זה חותמת זה שלי... לא קרה לך??? אדוני עבור למאמר הבא...
אני הפסקתי לספור כמה פעמים זה קרה לי זה פשוט קרה יותר מדי... למה למה זה קורה? למה הצורך הזה קיים בתוכנו? יש כמה תשובות (לא שזה יעזור אבל יש כמה...)
נחמה- אין נחמה יותר גדולה מלקנות להתחדש כשקורה משהו עצוב בחיינו פרידה, ריב, פיטורים, סתם יום מאכזב ולא מוצלח הדבר המיידי שיגרום לנו להרגיש טוב עם עצמנו זה לקנות פשוט לקנות לא משנה מה זה יכול להיות גרביים אוטומטית זה גורם לנו לחייך זה גורם לנו לא לחשוב על מה שקרה אנחנו נהיות עסוקות בלאתר לבחור למדוד בסופו של דבר לשמוע את כרטיס האשראי שלנו מתגהץ לו...
התחדשות אין סופית- העולם בו אנו חיים מתחדש כל הזמן כל דקה כל שנייה קורה משהו חדש נוצר משהו חדש בטכנולוגיה, בפיתוח, בכל... וכן כן גם סל הקניות שלנו מתחדש יותר נכון מה שנכנס אליו. אנחנו אוהבות להתחדש שזה דבר מצוין בפני עצמו הבעיה מתחילה שגם הקניונים והחניות למיניהן גם כן מתחדשות מעונה לעונה מה הפיתרון? נורא פשוט לקנות.
"כי כולן קונות"- פשוט ככה כי כולן קונות את רואה משהו חדש על מישהי זה יכול להיות כל פריט שהוא אוטומטית נדלקת אצלך נורה מין תזכורת כזו שאת "חייבת" מכנס, חצאית, חולצה, חגורה , תיק וכו'... כבר הרבה זמן. ובנימה יותר רצינית זה פשוט עושה חשק. חשק להיכנס לחנות למדוד את אותו פריט לראות איך הוא נראה עלייך ופשוט לקנות אותו. ובינינו יש פה גם טיפה עניים של קנאה נשית עדינה אבל עדיין קנאה.
תקשורת- התקשורת.... התקשורת תמיד מאשימים אותה אבל הפעם זה מוצדק באמת... את רואה תוכנית בטלוויזיה פתאום יוצאים להפסקת פרסומות "קצרה" 6 דק' למען האמת ומה מפרסמים? SALE, מבצעים בחנויות שונות, דוגמנית שמציגה חולצה מהממת שבאותה שנייה בא לך לקפוץ לתוך הטלוויזיה ופשוט לקחת אותה. כשחוזרים מהפרסומות לתוכנית אז תמיד היא או הוא לבושים הכי יפה הכי מודרני הכי אופנתי המילה האחרונה באופנה אז על מה הפלא שאנחנו מכורות הרי זה תמיד סביבנו כל הזמן בכל מקום.
התשובה האחרונה והאמת הכי הגיונית היא שאנחנו פשוט אוהבות את זה אוהבות מכל הלב לקנות להרגיש מיוחדות, יפות, יוקרתיות כי אנחנו נשים, נשים בכול המובנים ותמיד אישה שנראית טוב ו"עדכנית" מקבלת הכי הרבה מחמאות לא?!
 http://www.packalach.co.il
ורד מימון
http://www.packalach.co.il
יום הולדת
יום הולדת לילדים
שקיות יום הולדת
הפתעות יום הולדת
אירועים
מנצנצים
מתנות לראש השנה



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב