דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי הדברה וכיצד היא מתבצעת? 

מאת    [ 09/07/2009 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 2236 פעמים ]

ג'וקים,פרעושים, קרציות, טרמיטים  ומזיקים אחרים הם הסיוט של כולנו. לא משנה כמה גבריים ואמיצים אנחנו, קשה להתעלם מהעובדה שכל אותם חרקים עלולים לפגוע ברכושנו ואף חמור מכך בבריאותנו ולכן היינו שמחים להיפטר מהם ולהימנע במידת האפשר מכך שהם יסתובבו בביתנו ועל כל חפצינו. הדברה היא השיטה המוכרת והיעילה ביותר להיפטר מהג'וקים ומשאר החרקים המזיקים לנו, אך לא כולנו יודעים במה היא כרוכה, וגם אלו שיודעים לא תמיד משוכנעים האם ניתן לטפל במזיקים נקודתית באמצעות תרסיס נגד ג'וקים, או שכדאי להזעיק מדביר מקצועי באופן מיידי.

לכן חשוב לזכור כי יעילות התרסיסים הביתיים מתבטאת רק כאשר מתיזים את התרסיס ישירות על החרק ולא כחומר הדברה פעיל לאורך זמן, וזאת בשל ריכוז נמוך של החומר הפעיל הנמצא בתרסיס. בניגוד לתרסיסי הדברה למיניהם הקיימים בכל מרכול, מומלץ להזמין מדביר מקצועי המבצע  הדברה בחומרים המאושרים ע"י משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה. ריכוזי החומרים הפעילים בחומרים בהם משתמש המדביר גבוהים בהרבה מאשר בתרסיסים הביתיים והם מתפרקים לאורך זמן ממושך. לכן יש באפשרות המדביר להעניק לכם אחריות לשנה בגין הדברה ביתית. 

אם יש בביתכם בעיית ג'וקים ו/או חרקים אחרים,  כדאי שלא תבזבזו את זמנכם בניסיון להילחם בהם באמצעות תרסיסי הדברה ביתיים, ופנו בהקדם למדביר מקצועי. מדבירים הם אנשי מקצוע המתמחים בתחום ההדברה והשמדת המזיקים מכל סוג והם עוברים אחת לשנה השתלמויות ומתעדכנים בחומרים יעילים יותר. מדביר מוסמך יפתור לכם את בעיות החרקים, החל מג'וקים פרעושים, קרציות, קרציוני יונים ועד הדברת טרמיטים ומזיקי עץ נוספים. לפני שאתם שוכרים שירותי חברת הדברה מקצועית, הקפידו לוודא שהמדביר הוא אכן מדביר מקצועי מוסמך ובררו את מס' הרישיון שברשותו (ניתן לבדוק זאת באתר האינטרנט של המשרד לאיכות הסביבה).

חשוב לזכור שכל מה שקשור למזיקים והדברה עשוי להשפיע על בריאותכם  -  הג'וקים  והטרמיטים עשויים להוליך מחלות וזיהומים ולפגוע קשה ברהיטים וברכושכם, וחומרי ההדברה הם חומרים רעילים, ששימוש לא קפדני בהם בביתכם עשוי להסתיים באסון. לכן, הקפידו לשכור את שירותיו של איש הדברה או חברת הדברה עליהם אתם סומכים, והקפידו להישמע לכל הוראות הבטיחות.

אז אם גם לכם נמאס מכך שג'וקים מתרוצצים על רצפת המטבח שלכם, מתחת לספה או מעבר למיטת השינה - ניתן לטפל בבעיה! הדברה נחשבת להליך מהיר ופשוט מאוד לביצוע, שעשוי לשפר בנקל את שגרת יומכם ואת איכות חייכם. זכרו: הדברה מקצועית היא הדברה איכותית.

שמד צבעון צחי מדביר מוסמך,רישיון הדברה ורשיון לאיוד בלתי מוגבל בגז מס' 523 ריסוס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב