מניעת כאבי גב
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מניעת כאבי גב 

מאת    [ 08/07/2009 ]
מילים במאמר: 652   [ נצפה 3599 פעמים ]

 
 

כמעט כל  אדם סובל לפחות פעם בחייו כאבי גב.
85% מהאוכלוסיה סובלים כאבי גב בהתקפות חוזרות ונשנות מידי תקופה, 
ו- 30% סובלים כאבי גב קבועים המוכרים כ : כאבי גב כרוניים.

 

כיצד קורה ש 85% מהאוכלוסיה סובלים כאבי גב ?

הגורם העיקרי הוא הגורם האנושי כלומר, אנו בעצמנו מביאים על עצמנו את כאבי הגב.

כאבי גב שמקורם אינו בנזקים אנטומיים, נגרמים מעווית בשריר (התכווצות שרירים)
שמקורה בהרגלי תנועה לא נכונים.
ישיבה, עמידה ושינה לא נכונה, פגיעות ספורט, נעליים לא מתאימות  וחוסר תנועה,כל אלו חוברים יחדיו והתוצאה היא כאב גב.

 

כיצד נוצר כאב
לחץ מתמיד על תאי השריר ועל הנימים מאט  את זרימת הדם המזינה את השרירים.
במצב של זרימת דם מופחתת השריר מקבל פחות אבות מזון, פחות חמצן ויכולת מועטה יותר של סילוק הפסולת (רעלנים) מתאי השריר. נוצרת מעין חסימה ונוקשות, וזו סיבת הכאב, המוכרת לכולנו כ- דלקת.
הכאב  שנוצר, אם אינו מטופל, מגביר בעצם את עווית השריר וכך הופכת התופעה לכרונית ולסבל מיותר.

מניעת כאבי גב
אימוץ הרגלי תנועה נכונים לפעילות היום יומית, יסייעו  לכל אחד מאיתנו לשמור על בריאות הגב

ולמנוע את הסבל  של כאבי גב.

 

תשע הדברות למניעת כאבי גב

 

שמירה על גב זקוף בעמידה, ישיבה והליכה.

 

הקפדה על ישיבה נכונה : גב זקוף, גב מוצמד למשענת הכסא, שתי הרגליים צמודות לרצפה,
צוואר משוך כלפי מעלה כשהסנטר נוטה מטה, גובה הכסא בגובה הברכיים עם משענת תומכת לשקע גב תחתון.

 

להמנע מחוסר תנועה בזמן ישיבה ממושכת, או כל מצב אחר בו הגוף  נמצא ללא תנועה לאורך זמן,

יש לקום ולהמתח לפחות פעם בשעה, להניע את כל אברי הגוף ולהתהלך מספר דקות.

 

תנועה מבוקרת המנעות מהטיית הגוף בתנועות סיבוב חדות ופתאומיות

 

שימוש בשרירי הרגליים לכיפוף בזמן כיפוף יש להקפיד שכובד התנועה יהא על הרגליים תוך כיפוף הברכיים.

 

הרמה נכונה של חפצים כבדים  תוך שימוש בשרירי הרגליים וכיפוך הברכיים , הצמדת החפץ לגוף והמנעות מהרמת חפצים כבדים מעל גובה הכתפיים.

 

התמדה בפעילות ספורטיבית מבוקרת לחיזוק שרירי הגב, שרירי הבטן והגמשת עמוד השדרה.

 

נעליים עם בולמי זעזועים להליכה ממושכת או פעילות ספורט.

 

שינה על מזרון קשה התומך בכל חלקי הגוף, מומלץ לישון על הגב.

 

בנוסף מומלץ להשתמש בכרית הדיקור פלא גב, המדמה את פעולת הדיקור הסיני,
מגבירה את זרימת הדם ומזרזת  את סילוק הרעלנים מתאי השריר,תוך כדי זרוז הפרשת האנדרופינים,(משככי כאבים טבעיים בגוף).

 

מנעו מעצמכם את הסבל בעקבות כאבי גב
לפני שימוש בתרופות משככות כאב, אפשרו לעצמכם טיפול בכאבי גב באופן טבעי

 

פלא גב כרית הדיקור המהפכנית לטיפול עצמי בכאבי גב ללא תרופות או תופעות לוואי. http://www.pelegav.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב