דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דוגמנות סוכנות ומה שבינהם 

מאת    [ 08/07/2009 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 3878 פעמים ]

תפקידה העיקרי של סוכנות הדוגמנות היא איתור הטאלנטים ייצוגם בשוק ובחירתם מתוך אלפי מועמדים ע"י סינון נוקשה בהתאם לדרישות העדכניות ביותר.
זה עובד ככה - בזכות הקשרים, המוניטין ומאגר הלקוחות של סוכנות הדוגמנות, היא מקבלת מידי יום בקשות מלקוחות ומאנשי מקצוע מטעמם (אנשי פרסום, מפיקים, יחצ"נים מלהקות וכו') לקבלת תמונות של דוגמנים ודוגמניות ע"פ המוצר/שרות אותו רוצים לפרסם או לחלופין הזמנה אישית לאודישן כללי של כמה דוגמנים, כלומר- פגישה עם הלקוח שמזמין את העבודה לשם בחירת המועמד המתאים ביותר. לעתים, יש גם הזמנות ספציפיות של דוגמנים על סמך היכרות אישית ועבודות קודמות או אפילו בזכות ה"בוק" המוצלח או התמונות היפות והמידות המתאימות המתפרסמות באתר הבית של הסוכנות.
מתאמות ההפקה מטעם הסוכנות ("בוקריות") מתקשרות אל הדוגמנים המיוצגים ומתאמים את לו"ז האודישנים והפגישות על בסיס יומי לפי הפרמטרים שנתקבלו מדורשי העבודה ובהתאם לזמינות הדוגמנים.

לאחר האודישן, הסוכנות מקבלת הודעה על שמות של דוגמנים נבחרים וכן ניהול המשא ומתן על ידי הסוכנות סיכום על מחיר, בהתאם לדוגמנים שרצה, היקף המידות מסע הפרסום בו יפורסמו כמה ימי צילום היקפו של מסע הפרסום , התאמה של ה"בוקריות" השעות, תאריכי ימי הצילום ייצור דגמים עם צוות מטעם הלקוח.

סוכנות דוגמנות אמונה על תהליך בניית הקריירה האישית של המיוצגים, בין השאר, על ידי מיתוגם ומיצובם ע"פ מטרות ולפי יעדים אשר מכוונים את סוכנות המיוצג על ידי התאמה אישית, ייחודיות המראה ואת היתרון היחסי.

ישנם דוגמנים אשר בארץ מידת הפופולרית שלהם תהיה נמוכה מאוד אבל אם ינסה את מזלו בחו"ל אותו לוק שלא היה פופלארי בארץ נותן לדוגמן שחוזר לארץ ניחוח בינלאומי.


בנוסף, דוגמינים "הממותגים גבוה" לא יורשו על ידי הסוכנות להשתתף במסע פרסום צילומים דל תקציב, ועבודות מזדמנות בתחומים לא קשורים בדוגמנות, רק כדי להיות גדולה במסעות פרסום מסחריים ולהישאר "רעננים" ובתמונה הגדולה להתמודד עם תקציבי מסעות הפרסום, אשר דורשים גם את ההסכם הגדול ביותר של הסוכנות הבלעדית של הדוגמן הספציפי של מותג מפורסם.

השתתפות בין תצוגות אופנה עבור $ 100 - $ 300, ומסע פרסום מלא הכולל את כל הצילומים השונים המדיות: טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוגים, מודעות בעיתון, אינטרנט, פוסטרים בנקודות המכירה של לקוח ויחד עם רווח של עשרות עד מאות אלפי דולרים במהלך הקריירה.
בנוסף, להיות מודל יכול ליצור עולם של הזדמנויות מגוונות ומפגשים עם אנשים שונים, שלפעמים מוביל לפתוח דלתות עבור קידום מקצועי (חינוך בתוספת הידע הדרוש). זאת, לאור מכלול התפקידים השונים של האנשים: עיתונאים, בעלי עסקים פרטיים, אנשי שיווק ופרסום, צלמים, סטייליסטים, דוגמנים, שחקנים, מאפרים, ידוענים מאזורים שונים. כמובן שיש גם שידוכים עם בני המין השני באירועים שונים כולל מסיבות ראוותניות למינהן..

ולבסוף,הגשמת הפנטזיה, "חלום ילדות", חיזוקים לאגו ובטחון עצמי לביישנים שבייננו.
שלוש סוכנויות דוגמנות מהוותיקות בישראל הן: סוכנות אימג', סוכנות לוק ו- סוכנות יולי.

בהצלחה!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב