דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וטרינרים - מתי ניקח את החברים שלנו על ארבע , לרופא? 

מאת    [ 07/07/2009 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 3411 פעמים ]

הבריאות שלנו היא הנכס החשוב ביותר שיש לנו בני האדם ולכן אנו דואגים לשמור על גופנו, לאכול מזון בריא, להתאמן, לנוח וכן להגשת לבדיקות תקופתיות אצל הרופא שלנו. כפי שאנו שומרים על עצמנו כך יש לנהוג כאשר מדובר ב"חברים הקטנים" שלנו, חיות המחמד. גם לכלב, החתול ולאוגר שלנו מגיעה הזכות הבסיסית לחיים בריאים ומי שאחראי לוודא כי זהו אכן המצב הוא רופא חיות הלא הוא הווטרינר. אנשים רבים נוהגים לחסן את חיות המחמד שלהם בהיותם גורים, אך כאשר אלו מתבגרים, הביקור במרפאת הווטרינר הופכת לפחות שכיחה ועלולה לגרום ל נזקים בריאותיים אצלם.

כפי שאנו דואגים לבריאותינו כך יש לדאוג לחיות שלנו ולהגיע לבדיקה וטרינרית אחת לכמה חודשים. וטרינרים מציעים מגוון רחב של שירותים וטיפולים לחיות המחמד שלנו, את השירותים הבאים תוכלו למצוא במרבית המרפאות:

מחלות גריאטריות - עם הגיעם לגיל בוגר חשופים בעלי החיים למחלות הנגרמות עקב גילם המתקדם. בדיקות תכופות אצל וטרינר עשויות לאבחן את המחלות בזמן ולמנוע את התדרדרותן.

דיאטה - השמנת יתר היא מחלה וזו עובדה. מצב בריאותי זה עלול לגרום לבעל החיים שלנו לחלות במחלות לב, סוכרת ובעיות בכלי הדם (ממש כמו אצלנו, בני האדם). וטרינר יכול לייעץ לכם כיצד לשמור על דיאטה נכונה אשר תשמור על בריאותו ועל איכות חייו (תזונה נכונה ואימון יכולים להגדיל את תוחלת החיים שלו).

עיקור סירוס - תלוי איזה מין אתם מגדלים, אך שניהם באותה מידה עלולים להוות מטרד אם זה לילות ללא שינה בהם מחזרים נובחים או מייללים בגינה. וטרינרים רבים ממליצים לסרס כלב זכר כבר בגיל צעיר, כלב לא מסורס עלול לברוח מכם יום אחד ולא לשוב.

שבב אלקטרוני - שבב זה מכיל מידע על זהות בעלי הכלב. מדובר בהליך פשוט שאינו מלווה בכאב באמצעות מזרק. התנהגות - לעיתים חיות המחמד שלנו מתנהגות באופן שונה, במקרים רבים יש הסבר הגיוני לתופעה. מלבד מומחיותם בתחום הפיזיולוגי יכולים וטרינרים לתת ייעוץ בנוגע לשינוי התנהגותי אצל חיות המחמד שלכם.

רופא לא מחליפים כל יום וכך לא וטרינר, מומלץ לחפש אדם אמין בקרבת אזור מגוריכם. כיוון שלרבים מחברינו ושכנינו יש חיות מחמד לא תהיה לכם בעיה לקבל מספר המלצות על וטרינרים באזורכם. חשוב מאוד שתשימו לב שלפני שאתם בוחרים וטרינר, שווה להגיע לקליניקה שלו להתרשם ממנו ומהצוות (לפעמים לא הוטרינר הראשי מטפל בחיות אז חשוב להכיר את שאר הצוות).

אתר תגובות הוא מדריך עסקים שמביא לכם בנוסף למאגר עסקים מלא ומעודכן גם תגובות שכתבו גולשים על העסקים המופיעים בו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב