דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיטות לפעול מעמדה של כוח 

מאת    [ 06/07/2009 ]

מילים במאמר: 627   [ נצפה 2950 פעמים ]

עכשיו אתה מבין, בוודאי, כי כל העניין כולו אינו אלא משחק של כוח: אנשים יעריכו אותך יותר, אם תהיה חזק: ופחדיך המתישים הם משוגות דמיונך בלבד. אתה מבין בוודאי שאתה זקוק לאומץ כדי לדחות מעליך את צורות הגמול התבוסתניות באופיין על היותך בלתי החלטי האומץ הוא תכונה שאתה צריך לסגל לעצמך כל פעם מחדש אין זו תכונה שתעמוד לך לנצח .



להלן שיטות אחדות, שיסייעו בידיך במגעיך עם כל מיני אנשים , שיטות אלה יעוררו אותך לפעול מעמדה של כוח וביטחון ב"מצבי קורבן" טיפוסיים שכל אדם נאלץ להתמודד עימם



מרגע זה ואילך השתדל להימנע מנטייתך המוכנים לבקש מכל אחד את רשות הדיבור, את הרשות לחשוב או להתנהג כך או אחרת, נקוט לשון תקיפה במקום לשון מתרפסת, במקום לשאול: "אפשר לשאול אותך משהו? "אמור: "אני רוצה לדעת אם..."במקום: " האם זה יהיה נורא אם אחזיר את זה. ואבקש להחזיר לי את כספי? "אמור: " אני מחזיר את זה משום שאיני מרוצה,": ובמקום: " האם זה בסדר, יקירתי, אם אצא לשעה קלה? " אמור: אני יוצא, האם את רוצה שאביא לך משהו?": רק עובדים ואסירים מבקשים רשות, " עבד שיש לו איזון נפשי" אינו אלא מיתוס.
היישר את מבטך אל עיני האנשים, שאתה מדבר אליהם, כאשר אתה משפיל את מבטך או מביט לצדדים, אתה " משדר" אותות של חוסר ביטחון עצמי, ומעמיד את עצמך במצב נוח המזמין מילכוד, כאשר אתה מביט הישר אל עיני חברך לשיחה - גם אם אתה עצבני אתה מעביר אליו את המסר, שאינך חושש משיחה בארבע עיניים.
היציבה שלך ולשון הגוף שלך חייבות להביע ביטחון עצמי וכוח, עמוד במלוא קומתך, כאשר אתה יושב, אל תניח לכתפיך להישמט, אל תכסה את עיניך בידיך, ואל תשב מתוח ועצבני, אם חשיבתך שלווה ובוטחת, אתה יכול גם להיפטר מהעוויות למיניהן ואפילו מהסמקה דבר בתקיפות ולא בלחש ובהכנעה.
הקפד על סיגנון הדיבור שלך: בייחוד הימנע משתיקות ארוכות ומאין ספור "אוהו...", אהה,,," ו"אתה מבין", הרגלים אלו "משדרים" אותות של חוסר ביטחון, ומונעים תקשורת יעילה. בעת הצורך דבר לאט יותר ובמתינות, אם החלטת להיות ער לצורת הדיבור שלך , תוכל לשנות כמעט בן לילה את סגנון ההססני.
אם מישהו מבקש ממך דבר כלשהו-הלוואה זמן או כישרון שאינך רוצה לתת, עליך להיות מוכן לפעול מעמדה של כוח חזור ושנן לעצמך את המשפט. " איני מעוניין להלוות" אמור לעצמך באופן מפורש, מה אתה עומד לעשות, ועד-מהרה תיווכח לדעת : שאינך מוטרד משום דבר, כיוון שמלכתחילה נקטת עמדה ברורה: שבסופו של דבר ייטו קרוביך וידידיך לכבד את גילויי הלב ואת הכנות שלך.
השתדל להפגין קור-רוח, כשאתה בא במגע עם אנשים שרוצים להשפיע עליך , אל תניח להם להרגיש, כי אתה חושש אתה צריך לזכור תמיד להפריד בין הערך העצמי שלך ואושרך האישי ובין הצלחה או כישלון בעימות זה או אחר. כשאתה מייחס חשיבות רבה לעימות , אז אתה כמו מראה שקוף לניסיונות להשפיע עליך בדברים שלא רצית בהם . הרבה יותר פשוט הוא לשדר החלטיות וכך להימנע מאנשים שמנצלים חולשה וכך משפיעים על החלטותיך ואז תתחיל להיות אדון לגורלך ותתחיל להגשים את עצמך וכך תוכל לעלות על דרך המלך שתוביל אותך לקראת הצלחות רבות בעתיד.
כשאתה מגיש מועמדות למשרה כלשהי או לראיון , זכור לא לומר את הדברים הבאים, "האמת היא, שאיני בטוח, שאוכל למלא את התפקיד", " או "אין לי כל ניסיון בזה, אבל אני מניח שאוכל ללמוד את זה". במקום זאת תאמר אני מסוגל ללמוד כל דבר, התפעל מעצמך ומכישוריך, ואל תהסס לומר שאתה אדם בעל נכונות ללמוד , הרבה אנשים אוהבים שמולם עומד אדם עם ביטחון עצמי.
ולסיכום:

אם תתחיל לסמוך על עצמך ולא תפקיד בידי האחרים את הסמכות לשלוט בך, תוכל להביא את עצמך לפעול מעמדה של כוח, אם אתה סומך על מישהו אחר שינהל לך את החיים אתה נותן את עצמך בידיו , אם במקום לשבת ולחכות להופעתה של ההצלחה תחפש אחר הזדמנויות שונות, תנצל את ההזדמנויות הנקרות בדרכך ותדבק במטרותיך, בלי שהתוצאה תפגע ברגשותיך, ותראה איך אתה יוצא אל דרך המלך,,

למאמרים נוספים בנושא:
כיצד אפעל מעמדת כוח: http://www.il-money.com/75388/הטור-האישי-1
אל תעריך אחרים יותר מאשר את עצמך:
http://www.il-money.com/75388/אל-תעריך-אחרים-יותר-מאשר-את-עצמך
כוכבה אברהם
הזירה הפיננסית לעסקים בישראל
מייל koha51@walla.co.il
אתר http://www.il-money.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב