דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחירון משאיות - שלא יעבדו עליכם! 

מאת    [ 28/06/2009 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 20979 פעמים ]

מחירון משאיות, בדומה למחירון רכבים, נועד על מנת לספק סטנדרט מוסכם ומקובל למסחר במשאיות וככזה הוא מהווה כלי רב עוצמה בשוק המשאיות.סטנדרט זה לא נוצר יש מעיין, מדובר על תקן המבוסס על קריטריונים מובנים שנשקלו בכובד ראש ומבוססים על רציונאל ברור. למעשה מחירון משאיות מהווה נקודת מוצא מוצקה לניהול משא ומתן בין מוכר משאיות לבין אנשים או חברות השואפים לרכוש משאיות, סטנדרט שאילולא היה קיים – הינו חיים במעין אנרכיה, אנדרלמוסיה שבה הכול מותר ואין סמכות.

רובנו מכירים היטב את המחירון המפורסם של לוי יצחק בהקשר של מחירוני רכב, אך לא כולם יודעים כי מחירון זה טומן בחובו גם מחירון משאיות. המחירון של לוי יצחק הינו מחירון ותיק ונודע שהחל את דרכו לפני זמן רב וצבר מוניטין. אך כיום עומדות לרשותו של הצרכן אפשרויות נוספות. עם התפתחות רשת האינטרנט קמו מתחרים למחירון של לוי יצחק וכעת אפשר למצוא מספר רב של מחירונים, חלקם אמינים חלקם פחות. עלינו הצרכנים מוטלת החובה לברור מבין שלל מחירוני המשאיות הקיימים כיום – וזו יכולה להיות משימה מאתגרת, לכל הדעות. במיוחד עבור אנשים שנחשפים לעולם המשאיות בפעם הראשונה.

אתרי אינטרנט רבים, חלקם איכותיים מאוד, מציעים מחירון משאיות משלהם, לצד מודעות מכירת משאיות, ליסינג למשאיות או טרייד אין – וצריך להלך בבטחה בין ים המידע המציף אותנו. אסור לטעות ולהניח כי מודעות המתפרסמות באתרי מחירון משאיות – הופכות אוטומאטית לאמינות יותר. שכן לאתרים אלו יש שליטה אך ורק במחירון ולא במודעות הפרסום, יהא האתר איכותי כמה שיהיה.

מחירון משאיות – בשביל השקט הנפשי שלכם

בחירת משאית היא מסובכת יותר מזו של רכב היות והיא כוללת אלמנטים רבים יותר. מחירון משאיות יספק לכם מידע ראשוני וחיוני לגבי התאמתו של דגם מסוים לצרכים שלכם, אולם מומלץ לערוך מחקר שוק מקיף לגבי סוג המשאית הדרוש לכם, החברה המייצרת אותו והדגמים הספציפיים המתאימים לכם ביותר. לאחר שתיבחרו כמה דגמים של משאיות שיתאימו לכם מבחינת המאפיינים שלהן תוכלו לגשת לעניין הכלכלי של מחירון משאיות, להשוות מחירים, דגמים ושנתונים ולבסוף- לרכוש משאית המתאימה לכם הן מבחינה פונקציונאלית והן מבחינה כלכלית.

מחירון משאיות מקצועי וטוב יספק לכם גם ערך מוסף. על פי רוב אתרים המציעים מחירוני משאיות מציעים גם מידע חיוני מעבר למחיר. כך למשל יש לא מעט אתרים שמספקים בנוסף למידע הנוגע לעלות של כל משאית ומשאית – גם מידע משלים כגון: ביטוחים, מפרטים טכניים, מבחני דרכים ואינפורמציה רלוונטית נוספת.

מחירון משאיות או מחירון רכבים, צריך לזכור תמיד, כי זה ג'ונגל שם בחוץ והתחום איננו מפוקח כראוי ועל כן יש להצטייד במנה גדושה של ביקורתיות וסבלנות. לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם עורכים קנייה חכמה, עליכם לבדוק את המשאיות היטב בטרם אתם חותמים על העברת בעלות – ואין זה משנה אם אתם רוצים לרכוש משאיות מיד שנייה או חדשות מן האריזה.

UTI המיבאת את איסוזו סומו לישראל במאמר אודות מחירון משאיות. במידה ואתם מתעניינים בנושא משאיות למכירה, משאיות יד שניה או ליסינג משאיות - הינכם מוזמנים לבקר באתר http://www.uti.co.il.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב