דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים, לא הכול סודות 

מאת    [ 25/06/2009 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 1704 פעמים ]

מה מנועי החיפוש רוצים מאיתנו? שאני אבנה אתר שלם עם כל ההשקעה הכספית שלי עבור גוגל? מה השתגעתי?
אז זהו שלא. גוגל אומרים במפורש, אל תבנו אתר בשבילם אלא לאנשים. לגולשים.
בנו את אתר האינטרנט שלכם בצורה טכנית נכונה, כתבו תוכן איכותי וייחדי, ותנו לגולשים חוויה מהנה באתר שלכם.

כל מרכיב בתוכן חשוב

התוכן שלכם צריך להיות בנוי על בסיס המטרות הבאות


1. כיתבו תוכן מקורי ואיכותי. כיתבו כתיבה מקצועית ולא ילדותית או עילגת. אם אתם לא בטוחים, בדקו את עצמכם מול מקורות אמינים.
2. המאמר צריך להיות בנוי בפסקאות עם כותרות משנה בהתאם. אל תתביישו לכתוב כותרת ארוכה ומדוייקת למאמר
3. שימו דגשים (bold) על ביטויים חשובים ולא דווקא רק הביטוי אותו אתם רוצים לקדם בדף כמילת מפתח
4. אל תשתמשו בשלוש נקודות לאחר איזה משפט מנצח, זה נראה לא מובן ורע. לדוגמא: אני חברת הקידום הטובה בעולם...
5. שימו לב למילים מחוברות ואו שגיאות כתיב

מבנה ניווט באתר אינטרנט

גולש מגיע לאתר האינטרנט שלכם ורוצה לנווט, תאפשרו לו זאת. אל תסתירו קישורים או כלים או מידע מהגולש כי זה מעצבן וחסר תועלת לאתר שלכם.
אם אתם רוצים להראות כמה אתם מבינים בתחום מסויים כיתבו עליו מספר מאמרים ותתי מאמרים וכך תיצרו קטגוריות ותתי קטגוריות באתר. חשוב לזכור לאפשר לגולש נראות של אותם דפים והגעה אליהם. לדוגמא: אם כתבתי מאמר על נעליים ויש לי גם מאמר על שרוכים אני יקשר מתוך טקסט מאמר הנעלים שלי לתוך מאמר השרוכים שלי.

גם כן מנועי חיפוש ובפרט גוגל מתייחסים לאופן שבו הדברים מוצגים באתר ואופן היכולת להגיע אליהם ולא תמיד מדובר רק על אמצעי הניווט הראשי של האתר (בר ניווט עליון או צידי) אלא קישורים מתוך התוכן אל תוכן אחר באתר.

עיצוב, הקשר לקידום אתרים

אז שכן. אחד המרכיבים שגוגל מסתכלים עליו הוא זמן השאייה של גולשים באתר. לעיתים אין לנו מטרה להשאיר גולשים זמן רב באתר אלא רק שיחלצו על פרסומת או שיצרו קשר איתנו אבל, כן מעניין את גוגל את אופן ההתנהגות של גולשים באתר שלנו.

לכן, כן יש צורך לגרום לגולש לחווית גלישה באתר על ידי יצירה של עיצוב יחודי ומעניין וכמובן קשור לתחום העיסוק שלנו. כלומר, לחברת ברזל לא רצוי לשים סרטונים מצחיקים באתר אלא סרטונים על התעשיה שלהם. חשוב באותה נשימה לזכור כי העיצוב משפיע על תהליך קבלת ההחלטה של הגולש ואת אמונו באתר או חוסר אמונו. צרו קו עיצובי שמתאים לתחום העיסוק של האתר והוסיפו מרכיבים כמו תמונות,סרטונים,פלאש לפי הצורך וכמובן בצורה מאוזנת לעומת הטקסט באתר ולא באופן אגרסיבי מדי.

בואו לא נשכח כי מרכיב של יחס המרה חשוב לכולנו על מנת להפיק רווחים משמעותים ככל שניתן מאתר האינטרנט שלנו.

בהצלחה.

MyDesign הוא המקום להיות בו בכדי למצוא את כל תשובותיכם לשאלות של עיצוב הבית , ארונות אמבטיה ועוד.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב