דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים ביצירת פרסומת חזקה ואפקטיבית 

מאת    [ 21/07/2006 ]

מילים במאמר: 746   [ נצפה 8406 פעמים ]

טיפים לפרסום נכון ..



1. K.I.S.S.
?Keep It Simple Stupid

שמור על פשטות ועל מסר ברור בכל אמצעי הפרסום.
- אל תנסה להתחכם יותר מדי עם משחקי מילים ושנינות מבריקה ומיותרת.
- לא כולם יבינו את מה שתנסה להגיד וגם לא כולם ינסו בכלל להבין אותך.
- אם יש לך שרות מיוחד או מחיר מבצע שלמתחרים שלך יהיה קשה לחקות. אמור זאת בפשטות ובצורה ברורה ומובנת .התגובות לא יאחרו לבוא...

2. U.S.P.
Unique Sale Position

מה מיוחד בך? בעסק שלך? בשרות שלך או במוצר שאתה מוכר?
שאל את עצמך למה הלקוח שלך בחר בך...
בגלל שהשרות שלך הכי מהיר באזור?
בגלל שהמחיר שלך הכי נמוך?
אולי בגלל שאתה היחיד שיודע לספק את השרות הנדרש במחיר סביר...
אולי הסיבה היא חסכון בזמן מיותר בתהליך הרכישה שהופך את הקנייה למהירה וקלה יותר (זה למעשה המוטו של אתרי הקניות באינטרנט - לעשות קניות בתוך דקות בלי לחפש חנייה,לחכות בתור,להתקע בפקק וכד')

3.לאחר שגילית מה מיוחד בך ומה יגרום ללקוחות שלך לבחור בך ולא במתחרים שלך עליך לפרסם זאת בצורה ברורה ומובנת כמה שיותר פעמים ולכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים
4. ככל שישמעו ויראו את השם שלך מקושר למסר מסויים אחיד ומדוייק יהיה יותר קל ללקוח לרצות לעבוד איתך .

5. A.I.D.A.

Attention Interest Desire Action

ארבעת הכללים הבאים הם כללי הברזל והסוד המנצח ביצירת מודעת פרסום (פרוספקט,פוסטר,מודעה לעיתון)
שתגרום לטלפון שלך לצלצל ולמכירות שלך להמריא.

ATTENTION - משוך תשומת לב.
עשה זאת בכותרת גדולה ומאירת עיניים
השתמש במילים חזקות שמושכות תשומת לב כמו : מהפכה,אהבה,כסף,חינם,מבצע,השתגענו,אתה,וכד'.
אתה יכול להשתמש גם בתמונה מושכת ומסקרנת שתמשוך את תשומת הלב הראשונית.(לדוגמא: שימפנזה לבושה בחליפת שלושה חלקים במודעה שפונה לאנשי עסקים )

אם יש לך מחיר מעולה למוצר מסויים ופופולרי פרסם תמונה של המוצר ואת מחירו
גם אם הרווח שלך קטן מאוד או אולי אפילו לא קיים במוצר הספציפי הזה,אל דאגה הלקוח שיגיע בדילוגים לרכוש את המוצר המבוקש במחיר הכי טוב בארץ יתפתה ברוב המקרים לרכש גם מוצרים אחרים אשר עליהם תוכל לגזור את הרווחים שלך.



INTEREST
-
אתה חייב ליצור עניין וסקרנות לגבי המוצר או השרות אשר אתה מציע ללקוח
בכל שיטת פרסום בה תשתמש. אל תשעמם אותו ותספר לו על התכונות של המוצר שלך אלא הראה לו כיצד המוצר או השרות שלך יכולים לעזור לו לפתור בעיה מסויימת או לספק צורך מסויים שקיים אצלו.
אם אתה מוכר מקדחה חדשנית לדוגמא,ספר לו כיצד הוא יחסוך זמן ולכלוך מיותר בעזרת המקדחה שמסתובבת במהירות גבוהה פי 8 מהמהירות הכי גבוהה שקיימת בשוק היום ושגם שואבת את הטיח הנופל בעת הקידוח..ומשאירה את הבית נקי .
אנשים רוצים לדעת מה התועלת שתצמח להם במידה ויעשו איתך עסקים
.לא איכפת להם מהמוצר אלא מהתועלת שצומחת ממנו.לבחורה שהולכת למספרה לא איכפת מהתספורת כמו מהתגובות שתקבל לאחר שתצא מהמספרה-זו התועלת...המחמאות שתקבל ולא התספורת עצמה (עובדה שכל שנה מגיחה אופנה שונה ומשונה וגורמת לאופנה הקודמת להראות ישנה ומכוערת) קח זאת בחשבון כאשר אתה מפרסם.


DESIRE

על האדם הנחשף לפרסום שלך (במידה והוא לקוח פוטנציאלי) לחוש רצון ותשוקה להשיג את מה שיש לך להציע. דבר אל הרגש שלו,צור אצלו בראש חוויה מסויימת,הזכר לו חוויות טובות ונעימות וקשר את המוצר שלך והשרות שלך לאותה חוויה. אם אתה מוכר חבילות נופש ביוון הזכר לו את הפעם האחרונה שיצא לחופשה. צור תמונה בראשו בעזרת מילים ודימויים שיעזר לו להזכר בהרגשה של חופש וים ומסיבות.ואז ספר על ההצעה המפתה שלך לחבילת נופש.
אדם הקונה רכב חדש אינו קונה רק כלי ממונע שיסיע אותו ממקום למקום.הוא קונה סמל מעמד,הוא רוצה להרגיש שהוא מצליחן ושהוא יכול להרשות לעצמו רכב מסוג מסויים.הוא בעצם קונה הרגשה ולא רק רכב. טפח את ההרגשה הזו. צור קישור בתת המודע שלו מהמוצר שלך להרגשה שלו.
(קוקה קולה משתמשת בפרסום שלה אך ורק בצעירים שלא עברו את אמצע שנות ה20 שלהם וכך ההרגשה שמתקבלת בתת המודע של הלקוח היא שאני קונה קוקה קולה אני חלק מהצעירים היפים והנחשקים שאני רואה בפרסום של המשקה)



ACTION

האם אתה קורא ללקוח שלך לבצע פעולה מסויימת??
לגזור קופון ולשלח אותו בדואר?
לצלצל למספר טלפון ולהמציא סיסמא למוצר החדש שלך...
להגיע עד תאריך מסויים ולקבל מתנה על כל קנייה...

אתה חייב להניע את הלקוח שלך ולגרום לו לעשות פעולה מסויימת שתביא למעשה במישרין או בעקיפין לרכישה ולסגירת עסקה ביניכם.
משפטים כמו:
"מבצע לזמן מוגבל"
"המבצע עד גמר המלאי"
"מכירת חיסול לשבוע בלבד"
"מבצע ל-100 המתקשרים הראשונים."
הם משפטים אשר מניעים את הלקוח להזדרז ולצור איתך קשר וכמובן לבצע עיסקה .

השתמש בקטליזטורים שיווקיים במסרים שלך,
צור תחושת החמצה ופספוס אצל הלקוח אשר לא יספיק להנות מתנאי המבצע .
אנשים פוחדים להחמיץ הזדמנויות
(ערוצי הקניות בארה"ב מגלגלים מליוני דולרים
על חשבון הפחד מפספוס של "מבצע שלא יחזור" )

מוגש בהוקרה ללקוחות "מני גימיקס" שיטות פרסום מתקדמות.

www.outlet.co.il

טל. 072.2122910 נייד. 052.4057000




מנכ"ל מני גימיקס
שיטות פרסום מתקדמות
דפוס - אינטרנט -SMS



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב