דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב פנים למשרד 

מאת    [ 09/06/2009 ]

מילים במאמר: 608   [ נצפה 2513 פעמים ]

עיצוב פנים למשרד בכלל ולעסק שלכם בפרט הוא חלק מגישה עסקית בריאה ורחבה. שימוש בכלים עיצוביים מאפשר ניצול יעיל ונכון של תקציבים קיימים והשבחת סביבת העבודה, באמצעות שימוש נכון בפריטים כגון ריהוט משרדי, ריהוט לבתי קפה, ריהוט גן ואחרים. כך, שהמשרד שלכם יתפקד טוב יותר, יעיל יותר, יניב יותר הכנסות בפחות הוצאות ויתרום לשורת הרווח שלכם!
בישראל - מרבית בתי העסק, המשרדים הבינוניים ובפרט מנהלי משרדים ועסקים קטנים טרם פיתחו מודעות, הכרה והבנה מעמיקה של חשיבות עיצוב פנים למשרד וזאת על כלל ההיבטים שהוא מביא עמו. במציאות של היום, עיצוב פנים יכול לאפשר שינוי כולל בסביבת העבודה של המשרד וכתוצאה מכך לשנות מהותית היבטים כגון - פריון העבודה של העובדים, כתוצאה מכך שביעות רצון כללית גדולה יותר של הלקוחות (אם בממשקי השירות והתמיכה ואם במהלך פעולת השיווק והמכירה הראשונית), כמו גם עבודה נוחה ויעילה יותר מול ספקים וקבלני משנה. כול אלו, תורמים בסופו של יום למאזן הכלכלי הכולל של המשרד שלכם ובפרט מקטין את ההוצאות ומגדיל את שורת הרווח.
לדוגמא, ניתן לצייר סצנה שבה לקוח מזדמן עובר ליד המשרד שלכם. מבעד לזכוכית הוא מבחין באזור המתנה מרווח ונוח ובו ריהוט לבתי קפה או אפילו ריהוט גן מזמין המעניק תחושה משוחררת ולא מחייבת. מעבר לאזור ההמתנה, שבו יש גם פנית קפה אופנתית, אפשר להבחין בשולחן המזכירה הגדול והמאפשר קבלת קהל גדול ומגוון. ממש מאחורי כסא המזכירה ומבעד לחלון חדר הישיבות, ניתן לראות את ריהוט חדר הישיבות המפואר ובו שולחן ישיבות גדול ומערכת כסאות חדר ישיבות. בתוך החדר כבר ישובים לקוחות מרוצים המקיימים משא ומתן על חוזה התקשרות חדש וכל זאת כשהם סופגים את האווירה הנינוחה והמזמינה ומתפנקים על כוס הקפה שקיבלו בפינת ההמתנה. מעבר לקיר, ספקי ציוד יושבים בפינת המתנה משלהם ובה גם ריהוט גן נוח המאפשר לכול ספק להמתין לתורו לאיסוף או פריקת ציוד וכול זאת באווירה נינוחה ומזמינה.
בפועל, נוצרת כאן שרשרת של תגובות המתבססת על התאמה פשוטה יחסית במכלול התפעולי של המשרד. למעשה, ניצול נכון יותר ובריא יותר של תקציב רהוט המשרד והציוד המשרדי (הרי איזה משרד לא מפנה לנושא זה תקציב כלשהו?) מאפשר השבחת סביבת העבודה של העובדים ואלו בתורם משפרים את התפוקה הכוללת שלהם ובפרט את היחס ללקוחות חדשים וקיימים, כמו גם באים פחות בדרישות למעסיק לשיפור תנאים ותוספות שכר - כי איזה עובד ירצה לפגוע בסביבת עבודה נעימה ונוחה?. לקוחות אלו, מגלים שביעות רצון גבוהה יותר ומגדילים את מחזור הפעילות שלהם מול המשרד ובכך תורמים להגדלה ושיפור המאזן. מצד אחד, השגנו שיפור תפעולי באמצעות שימוש בתקציב הנתון ואפילו הקטנו את סעיף ההוצאות בפיחות דרישות העובדים ומצד שני הצלחנו להביא לשיפור המנוף השיווקי מול הלקוחות ובכך להגדיל את המחזור. אין ספק שמאזן סוף השנה רק ירוויח מכך.
במציאות הקיימת, ריהוט משרדי יום יומי כבר צריך להיתפס כמו ריהוט משרדי יוקרתי ובהתאם לעובדה כי חלה הוזלה בעלויות החומרים וההובלה, מורגש שיפור באיכות הייצור ולכן גם מתהווה שינוי מהותי בתפיסת העיצוב של היצרנים המציגים מגוון רחב יותר משמעותית לבחירה וגיוון של תכולת המשרד. מעבר לכך וחובה לזכור ולהזכיר זאת - באופן מעשי כמעט ולא נדרשת תוספת תקציב כתוצאה מאימוץ מגישה עיצובית זו (אם בכלל). בפרט, משום העובדה שכול משרד משקיע בכול מקרה סכומים נכרים בתחום ריהוט המשרד, ציוד משרדי, אחסון וכו'. לכן, ההשפעה של אימוץ גישת עיצוב המשרד המודרני לא תהיה כזו שתשנה באופן מהותי את התכנון העסקי הכולל של המשרד.
לסיכום, משרד שהוא עסק יכול ואף חייב להיות גם חלל מעוצב היטב וזאת בהתבסס על ריהוט משרדי יוקרתי שזמין היום אצל יבואנים ויצרנים רבים באיכות ומחיר נוחים ביותר. כי עיצוב פנים למשרד בכלל ולעסק שלכם בפרט הוא חלק מגישה עסקית בריאה ורחבה. שימוש בכלים עיצוביים מאפשר ניצול יעיל ונכון של תקציבים קיימים והשבחת סביבת העבודה, באמצעות שימוש נכון בפריטים כגון ריהוט משרדי, ריהוט לבתי קפה, ריהוט גן ואחרים. כך, שהמשרד שלכם יתפקד טוב יותר, יעיל יותר, יניב יותר הכנסות בפחות הוצאות ויתרום לשורת הרווח שלכם!
ליאב ריהוט משרדי מתקדם
-----------------------------------
יבואני ויצרני רהוט משרדי משרדי ריהוט לבתי קפה וריהוט גן באיכות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב