דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעטפות לטרלופ - הדור הבא של מעטפות עבור דיוור ישיר 

מאת    [ 06/06/2009 ]

מילים במאמר: 549   [ נצפה 3220 פעמים ]

היום יש דיסקמן, אבל אייפוד טאצ? עדיף. יש וידאו, אבל די.וי.די. טוב יותר. יש מצלמות סטילס, אבל מצלמות דיגיטאליות עדיפות. יש מעטפות, אבל מעטפיות טובות יותר. יש מעטפיות, אבל מעטפות ?לטרלופ? חדשניות יותר. ובכן, מה הן מעטפות ה-לטרלופ ומדוע הן מתקדמות יותר ועדיפות לשימוש?

מעטפות לטרלופ הן סוג של מעטפות חדשניות המזכירות בצורתן את המעטפיות אך ניתנות לייצור עצמי בכל תוכנה ובכל מדפסת. שולח ה-לטרלופ מעצב במחשבו האישי את שני צידי המעטפה הרצויה לו, מדפיסה על נייר A4 רגיל, מקפלה ומדביקה על פי הסימון. באופן זה מתקבלת המעטפה המתקדמת, המתאימה ביותר לשימוש פרטני והיעילה ביותר. נסקור את השימושים השונים של מעטפות לטרלופ, שהן האפשרות המובילה בתחום הדיוור הישיר:


1. פרסום אטרקטיבי
מעטפות הן כלי לשימוש בשיטת הדיוור הישיר. למעשה, מעטפות, פלאיירים ומעטפיות הם שלושת אמצעי ההפצה השכיחים בשיטת הדיוור הישיר. בשונה מן האפשרויות האחרות, מעטפות לטרלופ, עושות שימוש הן בתוכן המעטפה והן בצידה החיצוני. העיצוב הייחודי שלהן מאפשר לנצל את צידה החיצוני של המעטפה בכדי לגרות את סקרנותו של הנמען ולהבחין בינן לבין דואר שיווקי מן השורה. האפשרות הזמינה לכל לעצבן ולהפיקן בכל מחשב פרטי ובאמצעות כל תוכנה הופכת אותן לאפשרות נגישה ביותר.

2. חשבוניות והודעות גבייה
מעטפות לטרלופ מאפשרות להדפיס חשבוניות והודעות גבייה. הן אהודות יותר על הציבור מאשר מעטפות, בשל היותן ירוקות לסביבה (חסכניות בנייר), מאובטחות (לא ניתן להגיע אל תוכנן מבלי לקרוע את שוליהן) ונוחות לשימוש.

3. תלושי משכורות לעובדים
כל מעסיק מוציא לעובדיו תלושי משכורת מדי חודש בחודשו. מעטפות לטרלופ החדשניות מוסיפות מימד חדש ומהפכני לאופן המסירה השכיח של תלושי המשכורת. באמצעות מעטפות לטרלופ אתה יכול להפוך את תלוש המשכורת לאפיק שמירה על קשר עם עובדיך המאפשר לך לעדכן אותם באופן שוטף בהתפתחויות בחברה, להעביר להם מסרים בנושאים שונים וכן הלאה. בנוסף אתה חוסך את העלויות הכרוכות בהדפסת תלושי המשכורת בבית דפוס חיצוני ונמנע מהוצאת מידע רגיש הנוגע לעובדיך לצד שלישי.


4. שמירה על קשר עם לקוחות
מעטפות לטרלופ מאפשרות לכל בעל עסק להשתמש בהן כערוץ חינמי וזמין לצורך העברת מידע רב ערך ללקוחותיו. אתה שולח ללקוח זימון לתור למרפאה? - מדוע לא להשתמש במעטפה בכדי לעדכן את לקוחותיך על טיפולים חדשים המוצעים במרפאתך? מעטפות לטרלופ הן אפיק פרסום בעל אפשרויות בלתי מוגבלות שפשוט מזמין לנצל אותו לצורך שמירה על קשר עם לקוחותיך ויצירת מחויבות ונאמנות שלהם לבית העסק שלך.


זמינות, חסכון בזמן ושמירה על הסביבה - חלק מקדמה
בעבור בעל העסק מעטפות לטרלופ מהוות קדמה וחידוש, לא רק בהיבטים בהם דנו קודם, אלא גם בנוחות השימוש, הידידותיות לסביבה והחיסכון בזמן. בעוד מעטפות רגילות דורשות משאבים רבים, ההופכים את השימוש בהן לבלתי כדאי פעמים רבות, מעטפות לטרלופ מאפשרות לך יתרונות רבים
א. חסכון בזמן - ?לטרלופ? חוסך זמן בקיפול דפים והכנסתם לתוך מעטפות, וכן את הזמן הכרוך בהדבקת בולים, שכן ניתן להדפיס עליו את אישור הדואר.
ב. שמירה על סביבה ירוקה - לטרלופ חסכוני בנייר, כיוון ששימוש בו חוסך צריכה כפולה של מעטפות ודפים. לטרלופ הוא גם בעל יתרון נוסף - הוא חוסך גם את התלות בבתי הדפוס ואת עלויותיהם, שכן ההדפסה מתבצעת במדפסת ביתית / משרדית.
ג. זמינות וזריזות ביצוע - לטרלופ (שלא כמו מעטפיות או מעטפות) ניתן להדפסה ביתית ולעיצוב בכל תוכנה. כך הוא זמין לכל אחד ובכל זמן.

קדמה היום נמדדת במדדים של איכות, עיצוב, שמירה על הסביבה וחסכון בזמן. אין ספק שמעטפות ה-לטרלופ הן הפתרון האולטימטיבי לכל צרכי הפרסום, החיסכון בזמן ובכסף ויצירת בסיס לקוחות ועובדים נאמן לכל בית עסק.

יש מעטפות ויש קדמה - לטרלופ - צעד גדול קדימה.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב