דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעת סוליטר 

מאת    [ 05/06/2009 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 4099 פעמים ]

כשבאים לבחון את מגוון התכשיטים המוצע, אפשר לטבוע בהיצע העשיר של סוגים וסגנונות. כמות החומרים עצומה ומגוון העיצובים הוא פשוט אינסופי. עם זאת, בתחום החומרים מהם נעשים התכשיטים ישנה תמונה ברורה פחות או יותר. רוב התכשיטים עשויים מזהב או מכסף וכל שנדרש לבחור הוא האם רוצים לשבץ בתכשיט יהלום.

אחד הסגנונות שבא להוסיף כבוד לאותו יהלום הוא סוליטר. כאשר מגדירים טבעת סוליטר הכוונה היא שהטבעת עצמה עשויה מזהב או כסף ומכילה יהלום אחד בלבד. בדרך כלל תכשיטי סוליטר ובראשם טבעות סוליטר יעוצבו כך שהטבעת עצמה פשוטה, וממנה יוצאות ארבע זרועות שאוחזות ביהלום. בצורה זו היהלום עצמו בולט כלפי חוץ יחסית לטבעת.

המבנה של טבעת סוליטר, בו היהלום אחוז בצורה חיצונית לטבעת עצמה, מאפשר לא רק תצוגה גלויה של יהלום, אלא גם גמישות רבה בבחירתו. בצורה זו ניתן לרכוש טבעת בנפרד, ורק לאחר מכן, ובלי כל קשר לטבעת עצמה או למקום בו היא נרכשה, לשבץ בתוכה את היהלום. סגנון זה מאפשר גמישות מלאה ומעצים עוד יותר את מגוון האפשרויות שאליו ניתן להגיע בבחירת טבעות.

המטרה שעומדת מאחורי הסגנון המוגדר סוליטר היא ליצור טבעת שתעמיד את היהלום במרכז ותיתן לו את מרכז הבמה, יהלום אחד שבולט כלפי חוץ ואינו מואפל על ידי אף אבן נוספת. לכך נועדה האחיזה המינימאלית, שבניגוד לסגנונות אחרים בהם האבן מוטבעת בתוך ה-תכשיט, טבעות סוליטר מאפשרות להציג את היהלום בצורה הגלויה ביותר בלי שניתן יהיה להבחין במראה של היהלום, במבנה שלו, בליטוש וכמובן גם בגודל היהלום.

לשומרי המסורת ישנו יתרון נוסף בטבעת סוליטר, הנובע מכך שניתן להסיר את היהלום ולהתייחס לטבעת בפני עצמה. לפי המסורת היהודית בחתונה על הגבר לקדש את האישה בחפץ שהיא מסוגלת להעריך את מחירו. בניגוד לזהב או כסף בהם ישנו יחס די מוכר בין הטבעת למחירה, באבנים המשימה להעריך את שווי האבן מורכבת הרבה יותר, ולכן שומרי המסורת מקפידים בזמן החתונה להעניק לכלה טבעת נישואין שאינה כוללת בתוכה יהלום.

טבעת סוליטר מאפשרת לחתן ולכלה לבחור את הטבעת המועדפת עליהם גם אם היא כוללת בתוכה אבן יקרה, ולהסיר את האבן לקראת החתונה. כך בזמן החתונה החתן נותן לכלה טבעת נישואין שעונה על כל הדרישות של המסורת היהודית, ועם זאת היא מקבלת טבעת יקרה ללא כל מגבלות.

סיבות אלו ועוד הן שגרמו לתכשיטי הסוליטר ובראשם טבעות הסוליטר לקבל מקום של כבוד בקרב רוכשי התכשיטים, בקרב אלו שמבינים באבנים וגם בקרב הציבור הרחב שמעוניין בתכשיט מושלם העונה לכל הצרכים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב