דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבת רווקות 

מאת    [ 05/06/2009 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 1951 פעמים ]

החתונה צריכה להיות מושלמת. כל דבר צריך להיות מושלם. חודשים מראש את מסתובבת בין האולמות השונים, בודקת תפריטים, הופכת צלחות ומשווה מחירים. היית כבר בעשרות חנויות תכשיטים ואת יכולה לקרוא לחלק גדול מהמוכרות בשמן. התיק שלך מכיל ערימות של כרטיסי ביקור של תופרות, מאפרות, מעצבות ואפילו כמה שטוענות לידע סודי בקיפול מפיות.

החתונה צריכה להיות מושלמת, אבל צריך לזכור שהנישואים צריכים להיות חוויה נעימה. רגע לפני שהכל מוכן, בדיוק כשהלחץ גואה, מגיע הרגע בו הכלה לוקחת לעצמה פסק זמן קצר שנועד כדי לנוח, כדי להנות בצורה ההפוכה.

מסיבת הרווקות היא הארוע של "רגע לפני", שנותן אתנחתא מההכנות המדוקדקות לקראת הרגע הגדול, ולכן מסיבת רווקות צריכה להיות באווירה שונה לחלוטין מהחתונה. הכלה צריכה להיות פשוט שמחה וחסרת דאגות. הפרטים הקטנים לא אמורים לעניין אותה והיא צריכה פשוט להנות. היא צריכה לדעת שהכל יהיה מהנה וקליל ולהשאיר את כל הדאגות לאלו שזה תפקידם.

מסיבת רווקות נועדה לא רק כדי לתת לכלה מנוחה והזדמנות קצת להתפרק. מסיבת הרווקות היא שמסמלת את הרגע האחרון בו הכלה לגמרי חופשייה, את ההזדמנות בה היא עדיין יכולה להשתולל עם החברות כמו ילדות קטנות "בלי חשבון" ובלי החתן שבעוד מספר ימים יהווה הצלע השניה. לכן מומלץ להפקיד את התכנון של מסיבת הרווקות בידי אנשים בעלי ניסיון בהפקת ארועים שכאלו. זה לא צריך להיות יקר אלא בעיקר אנשים שיודעים להוציא מהחברות את מאגרי השמחה ולהביא את הכלה והחברות למקומות אליהם לא היו מגיעות בימים רגילים.

מסיבת רווקת מוצלחת היא זו שאחריה בכל פעם שעולים הזכרונות, הכלה והחברות מחליפות ביניהן חיוך מאושר שחולק חוויות יחודיות, שבין אם היו עשירות ומקוריות ובין אם היו במקומות השגרתיים ביותר, הרי החוויה עצמה היתה משמעותית ותיזכר כמאורע מיוחד. יכול להיות שהן תצאנה מהערב עם חיוך נינוח ומאושר, יכול להיות שיהיה זה זיכרון משמעותי וזה יכול להיות גם חיוך מסתורי שיסתיר איזו מבוכה, אבל מסיבת רווקות מוצלחת היא זו שבניגוד לחתונה, היא מאורע לא רשמי שכולו חוויה.

ההתמחות של מפיקי מסיבת רווקת הוא להכיר את ה"שטיקים הקטנים" ולדעת לנגן על אותן נקודות שעושות את ההבדל. היכולת להפוך חדר רגיל לחוויה קסומה אינה בהכרח תלויה במשקאות אותם רוכשים או בקישקושים שבפנים אלא בעיקר ביכולת להפיק מהחברות את האווירה הדרושה כדי שהחוויה תהיה משמעותית.

 

http://www.passport-spa.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב