דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח נסיעות - פיצוי 

מאת    [ 04/06/2009 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 2704 פעמים ]

רבים שואלים אותנו איך בדיוק ומתי בדיוק, עלינו לבקש מהראל, החזר כספי על הוצאה רפואית שהייתה לנו בחו"ל או החזר כספי על מצלמה שנגנבה לנו במהלך הטיול. בדף זה ננסה לעלות על כל שאלות אלו, תוך פירוט מקסימאלי לסוגי הבקשות האפשריות להחזר כספי מהמבוטח עקב תביעת ביטוח נסיעות יש לומר שהבקשות תקפות לכל סוגי פוליסות ביטוח הנסיעות שאנו מציעים ללקוח.
ראשית חשוב לומר כי המבוטח ישתף פעולה עם המבטח לפני ואחרי הגשת תביעתו ויעשה כל הנדרש כדי לאפשר למבטח לברר חבותו לתשלום על פל פי הפוליסה והיקפה.
המבוטח בביטוח נסיעות לחו"ל יודיע למבטח מיד על כל אירוע מבוטח וימציא לו בהקדם האפשרי את כל המסמכים (מקוריים בלבד) כולל חתימה על טופס ויתור סודיות רפואית והפרטים המפורטים להלן:

א. אשפוז בבית חולים בחו"ל: טופס אשפוז מבית חולים בו אושפז המבוטח. כמו כן, על בית החולים להתקשר למבטח לצורך אישור תשלום האשפוז.
ב. הוצאות רפואיות בחו"ל שלא בעת אשפוז: מסמך של רופא הכולל דיאגנוזה, סיבת הטיפול ותולדות המחלה. באם נעשה טיפול בשלבים, יש לפרט כל טיפול בנפרד וסיבתו. אישור על תשלום על ידי קבלות מקוריות. תרופות - מרשם רופא על הצורך ברכישת תרופות בצירוף קבלות מקוריות. למען הסר ספק, על המבוטח לשלם בחו"ל את כל ההוצאות הקשורות בהוצאות הרפואיות שלא בעת אשפוז כמפורט לעיל. על המבוטח להגיש למבטח בישראל את תביעתו לתגמולי הביטוח המגיעים לו, אם מגיעים לו, על פי תנאי פוליסה זו.
ג. כרטיס נסיעה: הכרטיס המקורי שלא נוצל, הכרטיס החדש שנרכש ותעודת המטפל המעידה במפורט על הסיבה לאי יכולתו של המבוטח לקיים הנסיעה במועדה ולהשתמש בכרטיס המקורי.
ד. אובדן או נזק לכבודה: טופס התביעה המצורף לפוליסה כשהוא מלא וחתום על כל פרטיו, כולל תאור פרטי האירוע והמטען שאבד או ניזוק ובצרוף האישורים המפורטים בהמשך: אישור על הודעה למשטרה ממקום האירוע בחו"ל, לחברת התעופה או למשרד האחראי של כלי תחבורה ציבורי אחר, אישור רכישה וכן אישור שלטונות המכס בארץ על הוצאת כבודה החייבת במכס.
ה. הפסד תשלומים בגין ביטול או קיצור נסיעה ו/או הוצאות מיוחדות: כל התעודות והמסמכים הרשמיים ו/או הרפואיים המוכיחים את זכאות המבוטח כגון: אישורי משרד הנסיעות, קבלות על תשלום או אישורים על פיקדונות, אישורי הזמנות, אישורי חברת תעופה, סיכומי מחלה, תעודות רפואיות וכדומה.

יש לוודא בכל חברת ביטוח נסיעות, שהסעיפים הללו כולן כלולים במחיר!
שתהיה נסיעה טובה



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב