דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מילות הקסם 

מאת    [ 02/06/2009 ]

מילים במאמר: 680   [ נצפה 5113 פעמים ]

חיינו מושתתים על מערכות יחסים ואינטרקציות בין אנשים. עם המשפחה, חברים, בן/בת זוג, ילדים, חברים לעבודה או "סתם" אנשים שאנו פוגשים במהלך היום בין אם ברחוב או במהלך טיול לארץ רחוקה. יש לכך מטרה אחת והיא לאפשר לפנימיות שלנו, הלא היא הנשמה להרגיש חיבור ושייכות. כאשר אנו מרגישים טוב, הכל נראה לנו שמח ושליו והעולם נראה כמקום מאוד נעים לחיות בו. אך מה קורה כאשר אנו מרגישים הפוך מכך? התחושה ממש לא נעימה, והעולם נראה לנו כמקום מאוד מאוד חשוך.
כדי להבין מדוע זה קורה עלינו לדעת את הכח הטמון בנו בני האדם. ניתנה לנו מתנה אחת ומיוחדת והיא היכולת לדבר וליצור את חיינו באמצעות המילים שאנו מוציאים מפינו! מילה מורכבת מאותיות, ופירוש המילה "אות" הוא תדר, סיגנל של אנרגיה. לכל אות יש אנרגיה של חשמל, שכאשר היא מתחברת לאותיות אחרות היא יוצרת ובונה את העולם שלנו בהתאם לאותה אנרגיה. השפה העברית היא שפה מאוד מיוחדת, מכיון שלמילים שבה יש את האפשרות להעלות אותנו מעל ומעבר לכל מה שאנו רואים בחמשת החושים. זוהי הסיבה שהיא נקראת "עברית", מלשון מעל ומעבר. היא מעבירה אותנו למימדים אחרים, שנסתרים מהעין שלנו, והיא שונה משאר השפות המשמשות רק ככלי לתקשורת.
כל מילה אותה אנו אומרים מתחילה מיד לעבד את עצמה, וליצור את עולמנו. למילים יש כח- לבנות או להרוס, ומי ששולט בכך הם אנו בלבד. אף אחד אינו יכול לומר לנו כיצד לדבר, זוהי זכותנו הבלעדית ושם טמונה אפשרות הבחירה שלנו. אך לפני שאנו נכנסים למערכות יחסים עם אחרים, אנו צריכים להבין שאנו נמצאים כל החיים במערכת יחסים מאוד מיוחדת עם אדם אחד ומיוחד והוא- כל אחד מכם.
כל אדם הוא האדם החשוב ביותר בחייו ולא אף אחד אחר, והצורה שבה אנו מדברים משפיעה עלינו באופן ישיר והיא אשר תקבע אילו מחשבות יתרוצצו במוחנו, איך נרגיש בכל רגע נתון, כיצד יראו חיינו באופן חיצוני ואילו תוצאות נקבל ועוד. הערכה עצמית היא שם המפתח. כפי שאדם מעריך את עצמו- כך הוא ידבר. המילים אותם אנו אומרים מראים על מה שקיים אצלנו בפנים, שהרי איננו יכולים לתת דבר מה שאין לנו.
המאמר נקרא מילות הקסם, מכיון שישנם מילים מסוימות שאם אומרים אותם, הם יוצרים קסמים ומעבירים אותנו לרמת חיים גבוהה יותר. ישנם מילות נימוס כמו תודה או בבקשה שכאשר אנו אומרים אותם הם נאמרים מתוך הערכה למה שהצד השני עשה עבורנו. הקסם הוא שבתמורה אנו גורמים לצד השני להרגיש טוב עם מי שהוא ועם מה שהוא עושה, וכך אנו יוצרים מעגל קסמים של אנרגיה חיובית אשר משפיעה לא רק על האדם השני, אלא גם עלינו. עצם זה שאנו מעריכים את מה שעושים עבורנו תגרום ליקום להגדיל את מה שיש לנו, וכך לתת לנו עוד מאותו הדבר. מילות הנימוס הללו חשובות מאוד במיוחד ביחסי זוגיות, מכיון שבן הזוג שלנו משקף את מי שאנו, וכפי שנתנהג אליו כך הוא יתנהג אלינו. בן הזוג הוא המראה שלנו. אך לא רק בזוגיות זה בא לידי ביטוי, אלא בכל מערכת יחסים כלשהי בין אם זה עם אנשים, חיות, חפצים או דוממים.
במחקרים שנעשו על צמחים למשל, הוכח שצמח גם אם לא יושקה במשך כמה ימים, יגדל אם ידברו אליו בדרך אוהבת. חיות למשל מרגישות מיד מהי אנרגיה, לכן כלבים למשל נובחים על אנשים מסוימים. בפעולת הנביחה של הכלב יש מסר עליון. מילות הנביחה הם הב-הב, בעברית פירוש המילה היא תן- תן, הכלב רומז לאדם שעליו הוא נובח שישנה את צורת התנהגותו ויתנהג בדרך של נתינה.
מומלץ מאוד שנדבר באופן חיובי ובונה, מכיון שזוהי המציאות שאותה אנו בעצם יוצרים.
מה שאנו מתמקדים בו- גדל!
המילים אותם נשחרר לאויר, ייצרו את האנרגיה השייכת להם, לכן לא מומלץ לדבר באופן שלילי. קללות למשל יוצרות אנרגיה של הרס ופוגעות לא רק באדם שקולל, אלא גם באדם המקלל. האדם הגיע לעולם זה כדי להיות בורא, מכיון שבאמצעות המילים הוא יכול לברוא את עולמו. לכן, אנו לא יכולים להאשים אף אחד אף פעם ובשום מצב, כי מה שאנו מקבלים זה בדיוק מה ששלחנו לאויר. הכל נרשם ביקום, דבר אינו נשכח, ו"את אשר אנו זורעים, זה מה שנקצור". דברו בצורה של אהבה, מתוך סבלנות וכבוד הדדי, ראו תמיד את הטוב שבכל דבר, וזה בדיוק מה שתקבלו.
כולנו קוסמים והכלי שלנו זה הפה שלנו. תקסימו את העולם באמצעות המילים הנפלאות אשר אתם מוציאים מפיכם, והעולם יראה לכם כמקום מקסים.
אני מאחל לכם עם הרבה אהבה חיים מקסימים ומהנים.
שמוליק שמואל, מורה, מרצה ויועץ בתחום המוטיבציה והשיפור האישי. נומרולוג ואסטרולוג. מידע נוסף ניתן לקבל באתר http://i-potential.info



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב