דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתיחת בטן 

מאת    [ 01/06/2009 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2293 פעמים ]

מתיחת בטן


מתיחת בטן היא סוג מיוחד של ניתוח פלסטי שנועד במקורו להסרת שומן מהבטן. קוסמטיקה נעשית על ידי מנתחים פלסטיים כירורגיים בקליניקה או בבית החולים. מחוץ להיבט האסטטי שבעניין יש כאן היבט רפואי של הסרת שומן שנמצא מתחת לעור ויוצר חוסר פרופורציה במראה הבטן. רקמת השומן הולכת לצדדים והדבר מהווה לאנשים רבים אי נוחות אסטטית מול המראה או בהליכה לחוף הים. הרפואה האסטטית כיום מצאה פתרונות לעניין בדמות הניתוח הכירורגי אסטטי למתיחת בטן.


מתיחת בטן היא ניתוח לחיזוק דופן הבטן בגלל התרופפות דופן הבטן, עודף של שומנים ועור. הניתוח גורם לחיזוק שרירי הבטן ומתיחת העור תוך כדי הסרת השומן. אצל האישה זה מראה שכיח אחרי מספר הריונות כאשר הבטן ושרירי הבטן נהיים רפויים. אצל הגבר רואים את זה בגיל מבוגר יותר. מתיחת הבטן נעשית כמוצא אחרון לאחר שפעילות גופנית לא מסייעת לכך או במקרים של צלקות בבטן כך שהניתוח על הדרך כמו שאומרים מסיר את אותם צלקות.


בניגוד לניתוח של שאיבת שומן שהוא לא סלקטיבי ונעשה בצורה גורפת, כאן בניתוח למתיחת בטן הניתוח עובד על העיצוב מחדש של הבטן כאשר הסרת השומן נעשית לצורך מתיחת הבטן ותו לא ללא קשר אם המטופל סובל מעודף שומן או שהוא למעשה אדם רזה מטבעו הסובל משרירי בטן רופפים ומבטן עם מראה רופס קמעה. הניתוח נועד להידוק של שרירי הבטן וכן למתיחת העור ולהסרת השומן העודף שנמצא באזור הזה ומפריע לשלמות מראה העור לאחר הניתוח.


חשוב לציין כי לאחר מתיחת בטן שנעשה בבית החולים או במרפאה על ידי מנתחים פלסטיים מומחים, לאחר תהליך הניתוח המדובר המטופל או המטופלת חייבים לשמור על כושר בריאותי בכדי שרקמת השומן לא תיצור שוב חוסר פרופורציה במראה הבטן שעלול לשוב מהר מאוד לקדמותו. לאחר הניתוח כמו כן לפני הניתוח חשוב לשמור על תזונה נכונה דלת קלוריות ולהתעמל במכון כושר או מכון בריאות על מנת לנסות בדרכים קונבנציונאלית להחזיר לגוף את המראה הטבעי שלו. הרופא המנתח יכול להמליץ ולתת הוראות אבל על המטופל להיות עם משמעת ולגבש לעצמו קודים מסוימים לפיהם הוא יפעל עוד בהווה לפיהם וישמור על בריאותו ואם מדובר באישה גם עליה לשמור על בריאותה באמצעות הליכה לחוגי אירובי וחוגי התעמלות שונים וכן הליכה על הליכון מאוד יעילה לרפואה ההוליסטית בכלל של כל הגוף אל מול פגעי הטבע השונים והמשונים שניחתים עלינו ביומיום הרגיל.


הרפואה האסטטית ובכלל זה קהילת המנתחים הפלסטיים המומחים כיום מחוללים ללא ספק פלאים בגוף האדם. הניתוחים הפלסטיים כיום הם תעשייה שלמה שמפרנסת עשרות ומאות אנשים. בכל קליניקה אתה מוצא רופאים ואחיות וכן צוות נלווה והמערך נראה לא פחות מורכב ממערכים שקיימים כיום ממילא בבתי החולים הגדולים בארץ. כל מנתח פלסטי כיום נמדד באמצעות מבחן התוצאה כל איש מקצוע כיום בתחום הרפואה נמדד בסרגל.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב