דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב הבית - הדבר החם הבא.... 

מאת    [ 31/05/2009 ]

מילים במאמר: 701   [ נצפה 2502 פעמים ]

מדוע עיצוב הבית - מרגישים שנמאס לכם מן המטבח הישן, הילדים שלכם התבגרו וצריך להפטר מריהוט חדרי ילדים נושן - הוילונות כבר די דהויים ואין זה משנה כמה כביסות תעשו - חדרי שינה בבית שלכם מעוצבים בסגנון של שנות ה-80 - אם התשובה שלכם לשאלות הללו היא חיובית. אז עיצוב הבית מחדש- זה הפתרון עבורכם.

לתחום עיצוב הבית חדר מושג חדש- הום סטיילינג. זהו מונח חדש יחסית שנולד לאחרונה ופירושו - הלבשת הבית. זהו פתרון מושלם למי שרוצה ליהנות מיתרונות של עיצוב הבית, מרענון הבית שלו מבלי לשבור קירות ולהוסיף חדרים. בעזרת אנשי מקצוע, מעצב/ת שסיימו לימודי עיצוב, תוכלו להתחיל להרגיש ממש בבית...אבל ממש בבית!

עיצוב הבית - זוהי דרך נפלאה ומשתלמת להכניס את הבית אל המילניום הנוכחי, ואין זה משנה כל כך מאיזו חלק בבית שלכם אינכם מרוצים לגמריי: באמצעות עיצוב הבית והלבשתו מחדש תוכלו ליהנות מהחלפת אריחי הרצפה, הוספה של ריהוט, שינוי פריטי עיצוב, החלפת וילונות קיימים, שינוי במוצרי הטקסטיל, עיצוב מחדש של חדרי ילדים ועד עיצוב מחדש של המטבח הביתי שלכם.

באמצעות עיצוב הבית והום סטיילינג תוכלו ליהנות מבית מחודש, בעל קווים הרמוניים בכל סגנון שתבחרו. עיצוב הבית איננו נחלתם של בתים וגם משרדים יכולים ליהנות ממהפך עיצובי של ממש. בכתבה זו נתמקד בנושא של עיצוב הבית עבור הבית ולא המשרד.

עיצוב הבית - חדרי ילדים

עיצוב הבית כולל גם עיצוב מחדש של חדרי ילדים. מה לעשות ילדים גדלים עם חלוף השנים, הם הופכים מתינוקות לילדים ומילדים למתבגרים ויש צורך של ממש להתאים חדרי ילדים לזמן שחולף. בעיה אחת ידועה בכל מה שקשור לעיצובם של חדרי ילדים ונוער הוא מקום האחסון. אף פעם אין די מקומות אחסון בחדרי ילדים ונוער. באמצעות עיצוב הבית והום סטיילינג מקצועיים תוכלו ליהנות מפתרונות אחסון חדשים שיוכלו להשתלב בהרמוניה עם קווי עיצוב עכשוויים - ניתן לרכוש מיטות נוער בעלות קיבולת אחסון גדולה, כונניות מתאימות, כסאות, שולחן מחשב וכו'.

כשחושבים על עיצוב הבית ובתוכם חדרי ילדים, קיימת נטייה לשכוח שחדרי ילדים טומנים בחובם גם רפרטואר רחב של תמונות ופוסטרים, על חלקם אבד הקלח, וחלקם יוכלו להשתלב גם עכשיו בעיצוב החדש. גם וילונות שהיו ממוקמים בחדרי ילדים אינם מתאימים למתבגרים של היום ולכן יש צורך לדאוג ולעדכן גם את הרכיבים האלו. גם כלי מיטה אינם יכולים ללוות את הילד מינקות ועד לבגרות ויש לרעננם ולחדשם, בהתאם לקו העיצובי שייעדתם לחדר החדש של הילד.

עיצוב הבית לסלון

וכשחושבים על עיצוב הבית אי אפשר שלא לדבר על הסלון. תחשבו על זה, כמה פעמים הבטחתם לעצמכם שמחר תחליפו את הריצוף - פעם בשבוע - פעם בחודשיים - עם הום סטיילינג או עיצוב הבית תוכלו גם אתם ליהנות מחיפויים עכשויים כמו פרקטים שמאוד אופנתיים לאחרונה.. ואם אתם חשבתם שצבע לבן זה הצבע הטוב ביותר עבור קירות הסלון - אז טעות בידיכם. כיום תוכלו לשחק עם צבעים, צורות, טפטים וסגנונות ולייצר כמעט כל סגנון ואווירה שרק תחלמו עליהם. כן, טפטים חוזרים אלינו ובגדול ! הטפטים עושים קאמבק מרשים משנות השבעים ומאפשרים לנו ליהנות מרפרטואר רחב של סגנונות ודוגמאות.

בסלון הביתי ישנם גם לא מעט מוצרי טכסטיל שעיצוב מחדש לא יזיק להם: ספות, שטיחים,
כריות, וילונות, הדומים, ריפוד כיסאות פינות אוכל ועוד. אתם לא תאמינו כיצד שדרוג כל פריטי הטכסטיל בסלון יכולים לחולל פלאים ממש.
עיצוב הבית מחדש זהו פתרון נפלא לכל מי שקצה נפשו בעיצוב הנוכחי של הבית ורוצה לרענן את מראה הבית מבלי להוציא הרבה כסף ומבלי לשבור קירות ותוכניות חסכון.

עיצוב הבית - המטבח הביתי

כשמדברים על עיצוב הבית אי אפשר שלא לדבר על המטבח. המטבח הוא לב הבית, ליבו של כל בית ואם שם לא נחוש נוח - אז היכן נחוש - תחשבו על זה מקום שבו אנחנו מבשלים, סועדים, לעיתים שם אנחנו ממקמים פינות אוכל, שם נפגשים עם בני הבית, עם חברים, שם רואים טלוויזיה אפילו ויש כאלה שגם עובדים במטבח הביתי.

עיצוב הבית ובתוכם עיצוב מטבחים זה עניין למומחים.מטבחים הם חדרים מאוד מורכבים בבית מאחר והם רב שימושיים. יש לדאוג להרמוניה מירבית בין כל מכשירי החשמל המצויים במטבח, צריך לדאוג למקומות אחסון רבים, יש למקם בחוכמה את התנור, הגז והמקרר וכמובן לדאוג לכל מה שקשור לפינות אוכל הולמות ולכן מוטב לקחת את שירותיהם של מי שמבינים בנושא של עיצוב הבית.

לסיכום,, נראה כי גם אם אין לכם רצון לשבור תוכנית חיסכון גדולה תוכלו ליהנות מרענון טוטאלי של הבית שלכם באמצעות עיצוב הבית מחדש.. עם שירותי הום סטיילינג מקצועיים תוכלו ליהנות מבית מחודש במינימום השקעה ותוכלו להכניס את הפינה החמה שלכם למילניום החדש - עיצוב הבית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב