דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניוזלטר - ביקור קבוע אצל הלקוח 

מאת    [ 30/05/2009 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 1920 פעמים ]

ניוזלטר - NEWSLETTER: עלון מידע או מידעון, כפי שהוא נקרא בעברית צחה, החל את דרכו בעולם הפקסימיליות של שנות
ה - 80'. מה שנראה אז כשיא הקדמה עבר מטמורפוזה ראשונה לפקס' מחשב והוא אחראי ללידתן של לא מעט חברות שזה היה עיסוקן המרכזי - משלוח ניוזלטר בתפוצה רחבה באמצעות הפקס' לקבוצות ממוקדות.
בראשית עידן האאוטלוק הועם מעט זוהרו של הניוזלטר. היכולת של כל בר-בי-רב לשלוח אי-מייל בתפוצת נאט"ו וההצפה של תיבות
האי-מייל הפרטיות במידע, בישרו את תום תקופתו.
האמנם?
מתברר כי עולם התקשורת דומה בהתנהלותו לא מעט לעולם האופנה. המיני חוזר, המקסי חוזר וגם הניוזלטר מחדש ימיו כקדם.
כיום כבר אפשר לדבר על פריחה ממש בתחום, על יותר ויותר חברות המגלות מחדש את כוחו של הכלי התקשורתי היעיל והחביב הזה. בדרך כלל מדובר על שני סוגי ניוזלטר: ניוזלטר חדשותי והשני ניוזלטר מכירתי. ניוזלטר חדשותי מציג חידושים בחברה, מאמרים מקצועיים, טיפים, ראיונות עם אנשי החברה או עם לקוחות ועוד. ניוזלטר מכירתי, לעומתו, יציג מבצעים, קופונים, הטבות ועוד.
לא תמיד נשמרים ממש הגבולות הללו ובעיקרון הם אינם ממש מקודשים. חשוב שהניוזלטר ייבנה באופן שיתאים לצורכי החברה ואפילו לטעמם האישי של מנהליה
אכן, יש משהו חביב בניוזלטר וזהו אולי סוד הצלחתו. הפורמט הקצר בן עמוד, מקסימום שני עמודים, לא מציב בפני הלקוח או הלקוח הפוטנציאלי רף גבוה מדי של תשומת לב וריכוז. כתיבה ועריכה מקצועיות של ניוזלטר מביאות בחשבון פרמטרים חשובים כמו מידע ועניין, ביחד עם אלמנט הזמן שעומד לרשות הלקוח. האיזון והסינרגיה בין כל אלה, הם סוד ההצלחה של הניוזלטר. היכולת להביא בניוזלטר את התכנים שהחברה או העסק מעוניינים לשווק ללקוחות באופן מעניין ומרתק, קליל ועם זאת מקצועי ומהימן, היא אחד התנאים לקבלה ולמשוב חיובי מצד הלקוח.
עניין אחר הוא שתילת מסרים ממוקדים בניוזלטר, כאלה שיניעו את הלקוח לבצע פניה, קניה וכל מטרה שהציבה החברה לעצמה באמצעות הניוזלטר. גם לעיצוב הגרפי יש משמעות בפורמט המיוחד הזה ששואף להיות כמה שיותר עיתון. הקפדה על גרפיקה איכותית גם היא בונה את האמינות והמקצועיות של הניוזלטר.
ניוזלטר הוא כלי שיווקי מצוין, קודם כל, בשל היכולת להגיע עד דלתו של הלקוח בהקלקה אחת וגם כאשר הוא מופיע על אתר החברה. תדירות המשלוח היא קריטית, כי היא בונה את האמינות של החברה בעיני לקוחותיה. ניוזלטר שמגיע בתדירות קבועה משדר אמינות, מקצועיות וחיים עסקיים תוססים של החברה. כשתכני הניוזלטר גם כתובים וערוכים מקצועית - השמים הם הגבול.

עין-יה גבע
כתיבה שיווקית וקופירייטינג
אוצר מילים - http://www.ozarmilim.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב