דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט גן - מסיבת גן 

מאת    [ 30/05/2009 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 3595 פעמים ]

בא לכם לרבוץ בגינה הביתית שלכם, להתבטל במרפסת, אבל להרגיש כאילו יצאתם לשטח? בחירה מתאימה של ריהוט גן לחלקת האלוהים הקטנה בבית, יכולה להסב לכם הנאה לא פחותה מזו של יציאה לפיקניק, למשל.
כשאומרים ריהוט גן, כבר לא מדברים על כיסאות ושולחנות סטנדרטיים, מעץ או מפלסטיק, אלא על אם ברהיטים מרופדים, המגיעים בצורות ובמראה מגוונים ובאיכויות שמחזיקות לאורך זמן רב.
בשוק ישנם רהיטי גן שעשויים מחומרים שונים, דוגמת עץ כאמור, פלסטיק, מתכת, אלומיניום וראטן (חומר מיוחד ממנו מיוצר ריהוט גן). כל אלה באים עם שילובים שונים של בדים וסגנונות. רהיטי העץ, למשל, נמכרים בעיבודים רבים עתירי טקסטורות, בעוד שלרהיטי הקש, להבדיל, צמודות כריות ססגוניות ורהיטי הברזל מתקשטים בפרזולים מתוכמים.
ריהוט גן - מדדו את השטח במדויק וצאו לשטח
על ההבדלים בין הסגנונות נעמוד בהמשך. ראשית, קודם הקניה ראוי להתאים את רהיטי הגן שאתם רוצים לקנות, למקום המיועד להם. אם יש לכם בריכה בחצר, ריהוט גן שגווניו כחולים יהלום אותה, בעוד שלמרפסת שמש מרובעת יתאים יותר שולחן עגול, שישבור את קוויה הישרים.
אל חנויות ריהוט גן רצוי להגיע עם מידות השטח המדויקות. בחרו לעצמכם ריהוט גן שלא יצור צפיפות ויעמיס על הנוכחים, ובד בבד שיהיה פרקטי, נוח ושמיש לכם ולאורחים.
חשובה לא פחות התאמת העיצוב בין פריטי הריהוט - שולחן, כיסאות, שמשיה, פינות הסבה ועוד. ההתאמה צריכה להתקיים במוטיב, בגוון, בחומרים החוזרים ובטקסטורה. המבחר רב ומבלבל, בייחוד על רקע שפע השילובים והעיצוב של ריהוט גן בשווקים. אל תתבלבלו, קחו את הזמן שלכם עד שתגיעו להחלטה הרצויה.

ריהוט גן - עץ, פלסטיק, מתכת, אלומיניום ובמבוק

כעת, כדי לסייע לכם לעשות סדר בהיצע הרב, להלן סגולותיהם של החומרים הנפוצים מהם עשוי ריהוט גן. תחילה העץ, המשדר חזות טבעית וכפרית, ומשתלב בגינה עם עצים וצמחיה שופעת. גם תחזוקה רבה העץ אינו דורש. עם זאת, יתרונו של העץ כחומר טבעי הוא גם חסרונו, שכן במרוצת השנים הוא משתנה, צבעו דוהה והוא עלול להתרחב או להתכווץ בשינויי טמפרטורה.
ריהוט גן עשוי במבוק נחשב להיט בשל הלוק האקזוטי שלו. ברם סדקים בשמש או ברוחות חזקות עלולים לצוץ בו, ומכאן שהוא טעון תחזוקה ושמירה מפניהם.
ריהוט גן מאלומיניום יהיה עמיד ונוח לתחזוקה, ובעל חזות "קלילה". תמצאו אותו "מככב" כמסגרת לרהיטי זכוכית, או בשילוב פי.וי.סי. הוא אינו מחליד ואינו דוהה תוך זמן קצר.
אוהבים את הסגנון ה"פנסי" והקר? לכו על ריהוט גן ממתכת, שמגיע בליווי רשתות עדינו או עם שילובי ראטן. ריהוט גן מסוג זה הוא כבד ובעל נטייה להחליד.
תדמית ה"פאסה" של ריהוט גן מפלסטיק ממציאה את עצמה כדי להתחרות בחומרים האחרים. מעתה אמרו: פלסטיק צבעוני מעודן. מגיע לבדו או בשילובים שונים של עץ, בין היתר. וכן, הפלסטיק עמיד בפני השמש, וקל לתחזוקה



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב